Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

 Yeti 1.8 Tsi rok výroby 2010 najeto 19 000 Km  Otačky vyletí na 1200 pak na chvili klesnou, pak se zase zvýší na 1200 a pak se během 10 sekund ustálí na 800 a cukání zcela zmizí    viz video    

 nevité co by to mohlo byt?

Upraveno od Panasonik13

Dela mi to stejne. Zrejme vlastnost motoru.

  • Autor

Změnil jsem benzínku a teď to občas udělá a občas ne před tím kaž-dej start  dnes  mě to ze 3 studených startu neudělalo ani jednou asi to bude benzinem tak nevim no

A kde jsi tankoval doposud? A co zkusit prémiová paliva, jako třeba Carrera 100 od OMV, nebo Vervu 100 od Benziny?

  • Autor

tankoval jsem   u EuroOil a teď jsem natankoval u Benziny to je taky možnost k vyzkoušení :-)

  • 1 rok později...

Ahoj všem. Rád bych se přidal k tomuto problému kolísání otáček při studeném startu. Tento problém registruji cca 4 měsíce a netuším čím by to mohlo už být?

Po vyčistění škrtící klapky, která je jak nová a vstřiků problém pořád přetrvává. Při teplotách  -3,- 6 /0/ +3 , +6  se rafika otáčkoměru prohoupne cca 100-200 otáček. Zvuk motoru se při sytiči lehce škube, ale asi po 10-15 sek.se ustálí otáčky a padnou na 900 a vše je stabilní. V průběhu jízdy jede jak má a kolísání otáček se neprojevuje. Při druhém startu když je motor ohřátý se toto kolísání neprojevuje. Jedná se o motor CDAA 1.8 TSI 118KW Škoda Octavia II FL 2010. Byl jsem 3x na diagnostice a žádná závada nebyla nalezena. Ve škodovce mi řekli ať to neřeším do té doby než se rozsvítí kontrolka závady. 

S tím jsem nesouhlasil a domluvil jsem se s nimi na přehrání softwaru. Tak pak  se uvidí co dál. Přidávám video co to dělá. Máte někdo zkušenost.

 Díky Pavel.

Video: https://drive.google.com/file/d/0BwCGr0GcHqlbdWJ0V2tVblFQTkE/view?usp=sharing

1.4 TSI (jak staré řetězové,tak i nové řemenové) to po studených startech dělá zcela standartně,je to daň za rychlé ohřátí katalyzátoru po studeném startu,nedělá to vždy,např ve vytápěné garáži na 20 stupňů se tohle neděje,pokud auto zůstane přes noc při nižších teplotách venku,pak ráno předvede zajímavej koncert, (tzv dvojitý vstřik),tedy daň za ekologii,aby auto co nejdřív mělo co nejnižší emise,přičemž to má bohužel efekt jak zvukový,kdy auto zní pomalu až porouchaně,tak i mechanický,tedy auto se tak nějak víc třepe a otáčky jemně kolísají,po nějakém časovém úseku,většinou tak půl minuta +- se uklidní...je to myslím dokonce napsáno i v manuálu,resp to tam bylo přidáno...jak je to s 1.8 TSi úplně přesně nevím,ale není vyloučeno,že to může být stejné,tedy to prvoplánově nemusí být závada,ale dejme tomu vlastnost,čemuž by nahrávala čistá diagnostika,zmizení problému při zahřátem autě,ale kontrolou a přehráním softwaru samozřejmě nic nezkazíš

Upraveno od Anorex

Ahoj. Tak jsem byl včera na přehrání softwaru. V tabulce diagnostiky status software bylo číslo 010. Po vyhodnocení mám to nabídlo 030. Což jsme nahráli a auto prošlo klinickou smrtí nahráli nový software 030. V domění že se vše srovná,ale je to pořád stejné a řekl bych že je to i horší než předtím. Tak van nevím jeli vůbec něco existuje na opravu.

Dela to pořád při studeném startu sitiči viz video. Jediné co ne mě napadá vyčistit čidlo sání vzduchu.

videohttps://docs.google.com/file/d/0BwCGr0GcHqlbUEZaaHRsbHIxcUE/edit?usp=docslist_api

Ahoj Po delšími hledání jsem asi přišel na příčinu našeho problémů vadný ventilek odvzdušnění odvětrávání.....

objednací číslo dílu ve škodě na 1.8T AUM ARX AUQ AGU je 035103245A stojí 230kčhttp://www.zizanet.com/auto/ventilek18t.jpg

ale netuším kde přesněji hledat ten ventilek vzduchu. Pro vozidlo škoda Octavia II FL 1.8 TSI 118kw 2010.

Nemá někdo nějaký obrázek kde by mohl byt v prostoru motoru. Díky

No já nevím, AGU (a ty ostatní také) je něco jiného, než CDAA. AGU v OII vůbec nikdy nebyl. Kdes na to přišel?

Ale něco podobného tam musí být. Co by jsi mi doporučil?

Tohle má na starosti odlučovač oleje. Tedy u motoru cdaa apod.

A kde se nachází v prostoru motoru. Trápí mě to už 4 měsíce.

Tak už vím o co jde. Takže výměna celého dílů nebo sundat a vyčistit. Opravdu je příčina celého problému? Diagnostika nic nenašla.

Diagnostika není samospasitelná. Zrovna tuto věc ti asi neukáže, je to čistě mechanická záležitost bez elektriky/elektroniky. Jestli výměna pomůže nevím.

To je ono. Má to 2 větve.

1. Když tahá turbo, tak to jde do hadice sání - ta za motorem.

2. Při volnoběhu to jde rovnou za klapku sání - ta zepředu.

V těchto hadicích jsou ventilky, aby se to nehádalo mezi sebou. A v tom "kruhu" je pojistný ventil - membrána, který při přetlaku pustí vše rovnou do sání. Problém bývá s tou membránou. Prostě praskne.

Vedlejší příznak je přítomnost oleje v okolí hadic, hlavně u turba.

Super takže celý nový díl a asi ty ventilky. Kolik by stála takova sranda jen doufám že to pomůže. Já měl porad dodezreni ba nějaké čidlo. Nespíš se na membránu nedostanu? Je to cele zalite v plastu. Mas stimuluje zkušenost. Setkal ses s tím? Díky kamo

Teď jsem to celé měnil. Odlučovač, 2x hadice a hadici sání k turbu. Ale u mě to bylo kvůli úniku oleje do sání. Ty ventilky jsou součást hadic.

Odlučovač 1830

Trubka odvětrání 435

Hadice odvzdušňovací 443

Bez dph

Je to jedna s příčin houpání motoru. Taky to chce zkontrolovat všechny hadice na těsnost.

A kolísání otáček přestalo? Jak popisují z hora působí mě video. Ta cena není tak hrozna čekal jsem více. Díky kámo dam pak vědět.

Tady máš čísla dílů:

post-32075-0-53066500-1428265697_thumb.jpost-32075-0-53834200-1428265703_thumb.j

 

Odlučovač je v příspěvku č.14. Motosi, sedí ta čísla?

Mě šel motor normálně. Pouze mi rosil olej na hadici u turba a na vstupu do ní.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.