Přejít na obsah

Kolísání otáček po startu studeného motoru


Panasonik13

Doporučené příspěvky

 Yeti 1.8 Tsi rok výroby 2010 najeto 19 000 Km  Otačky vyletí na 1200 pak na chvili klesnou, pak se zase zvýší na 1200 a pak se během 10 sekund ustálí na 800 a cukání zcela zmizí    viz video    

 nevité co by to mohlo byt?

Editováno: , autor: Panasonik13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem. Rád bych se přidal k tomuto problému kolísání otáček při studeném startu. Tento problém registruji cca 4 měsíce a netuším čím by to mohlo už být?

Po vyčistění škrtící klapky, která je jak nová a vstřiků problém pořád přetrvává. Při teplotách  -3,- 6 /0/ +3 , +6  se rafika otáčkoměru prohoupne cca 100-200 otáček. Zvuk motoru se při sytiči lehce škube, ale asi po 10-15 sek.se ustálí otáčky a padnou na 900 a vše je stabilní. V průběhu jízdy jede jak má a kolísání otáček se neprojevuje. Při druhém startu když je motor ohřátý se toto kolísání neprojevuje. Jedná se o motor CDAA 1.8 TSI 118KW Škoda Octavia II FL 2010. Byl jsem 3x na diagnostice a žádná závada nebyla nalezena. Ve škodovce mi řekli ať to neřeším do té doby než se rozsvítí kontrolka závady. 

S tím jsem nesouhlasil a domluvil jsem se s nimi na přehrání softwaru. Tak pak  se uvidí co dál. Přidávám video co to dělá. Máte někdo zkušenost.

 Díky Pavel.

Video: https://drive.google.com/file/d/0BwCGr0GcHqlbdWJ0V2tVblFQTkE/view?usp=sharing

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4 TSI (jak staré řetězové,tak i nové řemenové) to po studených startech dělá zcela standartně,je to daň za rychlé ohřátí katalyzátoru po studeném startu,nedělá to vždy,např ve vytápěné garáži na 20 stupňů se tohle neděje,pokud auto zůstane přes noc při nižších teplotách venku,pak ráno předvede zajímavej koncert, (tzv dvojitý vstřik),tedy daň za ekologii,aby auto co nejdřív mělo co nejnižší emise,přičemž to má bohužel efekt jak zvukový,kdy auto zní pomalu až porouchaně,tak i mechanický,tedy auto se tak nějak víc třepe a otáčky jemně kolísají,po nějakém časovém úseku,většinou tak půl minuta +- se uklidní...je to myslím dokonce napsáno i v manuálu,resp to tam bylo přidáno...jak je to s 1.8 TSi úplně přesně nevím,ale není vyloučeno,že to může být stejné,tedy to prvoplánově nemusí být závada,ale dejme tomu vlastnost,čemuž by nahrávala čistá diagnostika,zmizení problému při zahřátem autě,ale kontrolou a přehráním softwaru samozřejmě nic nezkazíš

Editováno: , autor: Anorex
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Tak jsem byl včera na přehrání softwaru. V tabulce diagnostiky status software bylo číslo 010. Po vyhodnocení mám to nabídlo 030. Což jsme nahráli a auto prošlo klinickou smrtí nahráli nový software 030. V domění že se vše srovná,ale je to pořád stejné a řekl bych že je to i horší než předtím. Tak van nevím jeli vůbec něco existuje na opravu.

Dela to pořád při studeném startu sitiči viz video. Jediné co ne mě napadá vyčistit čidlo sání vzduchu.

videohttps://docs.google.com/file/d/0BwCGr0GcHqlbUEZaaHRsbHIxcUE/edit?usp=docslist_api

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Po delšími hledání jsem asi přišel na příčinu našeho problémů vadný ventilek odvzdušnění odvětrávání.....

objednací číslo dílu ve škodě na 1.8T AUM ARX AUQ AGU je 035103245A stojí 230kčhttp://www.zizanet.com/auto/ventilek18t.jpg

ale netuším kde přesněji hledat ten ventilek vzduchu. Pro vozidlo škoda Octavia II FL 1.8 TSI 118kw 2010.

Nemá někdo nějaký obrázek kde by mohl byt v prostoru motoru. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ono. Má to 2 větve.

1. Když tahá turbo, tak to jde do hadice sání - ta za motorem.

2. Při volnoběhu to jde rovnou za klapku sání - ta zepředu.

V těchto hadicích jsou ventilky, aby se to nehádalo mezi sebou. A v tom "kruhu" je pojistný ventil - membrána, který při přetlaku pustí vše rovnou do sání. Problém bývá s tou membránou. Prostě praskne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super takže celý nový díl a asi ty ventilky. Kolik by stála takova sranda jen doufám že to pomůže. Já měl porad dodezreni ba nějaké čidlo. Nespíš se na membránu nedostanu? Je to cele zalite v plastu. Mas stimuluje zkušenost. Setkal ses s tím? Díky kamo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...