Přejít na obsah

1.8 T 20V AGU


Dave0401

Doporučené příspěvky

Jestli to chceš nasimulovat alespoň trošku přesně,tak kup potenciometr 2,8 kilo (nebo co nejbližší hodnotu tomuto-nevím v jakých řadách se to dělá) a krajní vývody budou 1 a 3,střední 2 a otáčením to nastavíš na hodnoty co jsem naměřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak.. uz jsem to odladil... mam tam nasteveny trimr 2K2 ... hodnoty ted presne z hlavy nevim, ale podle merenych hodnot mam nastaveno -3.1% coz by melo odpovidat cca 250m n.m. (Ostrava)

Kazdopadne nejaka rapidni zmena ve vykonu ci prubehu se nechovala... :(

Porad mi visi ta chyba se zakladnim nastavenim skrtici klapky. (viz 1 strana)

P.S.: Nevite o nekom kdo je expert pres turbace??? Ze by se mi na to koukl...???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VASA: Diky... DP mam doma, takze jsem uz to i promeril (mam tam 4.97 a 4.93 V), spis me zajima jak funguje ten snimac. Ja ho bohuzel nemam :(

Koupil jsem ten muj motor bez snimace. Na vrakaci ho nemaji.

Zajima me jestli ho nelze nahradit odporem (potenciometrem) abych vyzkousel  zda to nemuze byt tim, ze mi to nechce jet :(

DIKY za kazdou radu...

p.s. nevite kolik muze stat novy snimac ve skodovce?

promazavam, nedocetl jsem dokonce, uz jsi to vlastne poresil ---

Editováno: , autor: bArt_Teschen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mám také problém s tímhle čidlem (VAG hlásí chybu 528 čidlo barometrickýho tlaku F96) a po proměření jak svorkovnice-OK, tak ohmických hodnot (1-3...7,77kOhm, 1-2...6,18MOhm, 2-3...1,20MOhm)-KO jsem zjistil, že to čidlo bude teda asi v čoudu. Nemáte někdo konkrétní tip, kde by šlo sehnat funkční starší, protože 3500Kč za nový se mi dávat zrovna nechce? A taky mám pocit, že auto nejede, jak by mělo, ale to nemám jak s čím porovnat, protože auto mám teprve chvíli a chybu s tím čidlem mi VAG hlásí již hned od koupě (při koupi jsem bohužel VAG neměl sebou, jinak bych se hádal o slevě). Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jen tak pro zajímavost:

Po obeslání snad 30ti vrakovišť s dotazem na dostupnost tohodle čidla se mi nepodařilo ho vůbec sehnat, ale nakonec jsem ho sehnal fungl nový za 1500 Kč, což docela jde, když normálně na krámě i podle ETKY stojí 3500 Kč. Úplně náhodou jsem našel na internetu inzerát od chlápka z Mladý Boleslavy, co přesně tohle čidlo prodával, tak jsem si tam pro něj zajel, odzkoušel VAGem a po zjištění, že je funkční spokojeně zaplatil a odjel. Prodávající byl takovej mladej klučina, který tvrdil, že to našel v garáži, což jsem mu ale nevěřil, jelikož čidlo vypadá jako zrovna sundaný z výrobního pásu. Potom co mi do telefonu tvrdil, když jsem s i domlouval termín schůzky, že tento týden má každý den ranní ve fabrice, tak mi bylo jasný, odkud vítr vaje, jelikož v jaký fabrice může asi tak v MB dělat... Prověřil jsem si, že na internetu prodával ještě řídicí jednotky pro 1.8T a TDI, takže je to asi jasný...

Jinak po výměně čidla je celkem zřetelně cítit lepší zátah motoru (turba), což mě mile potěšilo.

P.S.: doufám, že tenhle můj příspěvek není moc OT, ale měl jsem prostě potřebu se o můj zážitek a poznatek podělit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...