Leden 14, 201411 r Jo, asi mě to bude s*át dál.. To je pěkně řečeno.. Ještě se rozhoduju, uvidím. Ono z toho opravdu nebude dvoulitr nikdy. Pravda je taky to. že prodám Rapida a co si koupím. Zase ojetinu, do které budu furt cpat prachy - souhlasím s rogererem.. Upraveno Leden 14, 201411 r od mx6
Leden 14, 201411 r jo proto lepsi levnou nabušenou ojetinu na vikendy v lete do kteryho toho diky nizkemu najezdu moc cpat nebudes:) pokud teda chces dračit Upraveno Leden 14, 201411 r od rogerer
Leden 14, 201411 r A co takhle prodat Rapida a koupit O3 RS, 2,0 TSI 162kw, 350N.m. a nebo alespoň obyč O3 1,8 TSI 132kw, 250 N.m. a máš vše v jednom. Rozumný kompromis mezi Rapidem a ojetinou Já pořád čekám na sportku třeba. Upraveno Leden 14, 201411 r od Petrrr
Leden 14, 201411 r nj takový finanční kompromis a ještě můžeš nachipovat 2.0 TSI nicméně RS se taky neobejde bez pár příplatků...takže se dohrabu v pohodě k 700 (3 a čtvrt thalie) Upraveno Leden 14, 201411 r od rogerer
Leden 14, 201411 r No právě, je to o financích. Toto byl strop (300 tis) který jsem mohl dát, nic lepšího mně z nových aut nevypadlo. A ani silnějšího paradoxně, myslím reálný výkon, ne papír..
Leden 14, 201411 r Rogerere a nebo 2,5 rapida v 1,2 MPI s úctyhodnými 55kw (to má RS na jednom kole v průměru) . mx6: co se dá dělat, jestli chceš, tak můžeme na tu sportku čekat spolu. Popř. můžeme založit klub čekatelů sportky. Neber si to tak, ještě pořád jsou lidi co nemají žádný auto, páš si ho nemůžou dovolit. Jsou důležitější věci na světě než lepší auto. A pokud je člověk zdravej, pořád má možnost časem si i to lepší auto koupit.
Duben 23, 201411 r Není problém přehrát motor 1.2 tsi 63kW s 5 kvaltem u Rapida na 77kW originálním softem...už mi taky jedno jezdí. Návrat zpátky přehráním originálního obsahu je vždy možný.
Duben 25, 201411 r CBZA zamenené za CBZB, tj. stiahnité z iného auta? Neviem či je to dobrý nápad, ak tie autá majú iné prevodovky.
Duben 26, 201411 r Jak jsem psal v sousedním tématu...našel jsme motor CBZB se stejnou převodovkou(nejen. že je to 5 kvalt, ale ta převodovka je i stejného typu).
Duben 26, 201411 r Hmm, pak to ale nebyl Rapid, že? Ten se přeci ve verzi TSI77kW/5G nedělá. Nebo to nějaký škodovácký zkušební mix?
Duben 26, 201411 r To není, ale řekni mi jaký je rozdíl mezi Fábií2 a Rapidem z hlediska elektriky???
Duben 26, 201411 r Nejde jen o elektriku, ale o celkový naladění auta, převodové poměry převodovky, hmotnost atp.. Nevím, jestli to jde takhle jednoduše použít software z jiného auta, moc se mi to nezdá. Osobně bych do takovéto úpravy nešel.
Duben 26, 201411 r u Fabie 2 a Roomsteru se nabízela/nabízí 77Kw verze s pětikvaltem - bylo to hodně zvláštní, protože Polo myslím mělo vždy v základu k 77kW verzi 6°
Duben 26, 201411 r Nabízela a převodové poměry jsou ty samé a nemám pocit, že by Rapid byl o tolik těžší než Fábie2 nebo obráceně. Upraveno Duben 26, 201411 r od ferda25
Duben 27, 201411 r Ohledně toho "originálního" chipu... Když jsem auto kupoval, tak mi prodejce také říkal, že kdybych pak chtěl, tak je možnost si to přímo přes jejich autorizák nechat ochipovat na 77kw a případně se nechá ten software přehrát zpátky tak, že to případnou reklamací projde. Nikdy jsem to ale neřešil, takže nevím jak to doopravdy je.
Duben 28, 201411 r Pánové kdyby měl někdo zájem o powerbox tak prodám. Mám ho asi dva měsíce. Pasuje jak na 63kW tak na 77kW. Je to funkční člen, jinak bych to neprodával zde na fóru. Popřípadě dám i lhůtu na vrácení peněz. Cena 2500,- Budu nechávat načipovat tak už ho nevyužiju. Pro více info SZ. PRODÁNO Upraveno Květen 2, 201411 r od mx6
Duben 30, 201411 r Tak si to kup jinde.. Nebo udělej, pokud víš jak.. Hlavně to nejde oblbnout odporem, protože ten napětí snižuje, kdežto tady se musí přidat. Takže operák který ti vytvoří z 5V hodnotu kterou potřebuješ.
Květen 10, 201411 r Přehrát ŘJ originálním SW na 77Kw mohu jen doporučit, po přehrátí jede auto o poznání lépe a jak psal Ferda25, tuto kombinaci Škoda používá ve stejném voze pro jiné trhy a ve Fabii a Roomstru i pro ČR. Nedoporučuji používat žádné powerboxi, jedná se pouze o oblbnutí ŘJ. Tímto bych poděkoval Ferda25, profesionální přístup a vše tak, jak to Škoda Auto sama dělá.
Květen 10, 201411 r Myslím, že to už napadlo každému kto ma 63 kW, no v škodovke mi stále tvrdia že to nie je možné. Tak aká je pravda? Podľa časopisu stačí zapnúť klimu a máme 77 kW. Upraveno Květen 10, 201411 r od akubus
Květen 20, 201411 r Myslím, že to už napadlo každému kto ma 63 kW, no v škodovke mi stále tvrdia že to nie je možné. Tak aká je pravda? Podľa časopisu stačí zapnúť klimu a máme 77 kW. přehrát ŘJ 63Kw na 77Kw jde , nevidím duvod proč by to nešlo , v autorizovaném servisu vědí prd ! jsou to mněniči dílu ! ""tady povol tady utahni"" defakto ano , ale nezapomen že klima si něco taky veme najký výkon jedině odpojit dratý od kompresoru klimy , pak by ten přidaný výkon nic nežralo jelikož klima se bere najký výkon , tak je kompenzovano přidaním výkonu motoru
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.