Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jednotka si opravdu vše ukládá, ale rozhodující je checksum  t.j. kontrolní součet , který si online systém načítá v případě aktualizace.

A zde vzniká fáma o tom, že v servise nic nepoznali. Obsluha v servise není upozorňěna , ani nijak jinak informována. Vše se projeví při případné reklamaci, při evidenci rozdílného kontrolního součtu ztrácí zákazník záruku na pohybové ústrojí, tj. vše co se točí , motor,převodovka , poloosy atd.

A Woody to vlastně napsal nejlépe. Ale dá se tomu předejít.

Editováno: , autor: motorpower
Vloženo (editace)

A jak nejlépe se tomu dá předejít? Mě tady z toho všeho (z hlediska předcházení ztráty záruky) vychází akorát 2 možnosti:

1) nechipovat nikdy

2) chipovat, ale až po uplynutí záruky

A obě možnosti mi moc lákavě teda nezní :D Ty mi tady z těch "čipařů" přijdeš velmi solidní (podle toho, co všechno jsem měl možnost už na fóru načíst), možná bych k Tobě mohl někdy zajet na brzdu, až budu mít volno. Z Prahy to k Tobě nemám až tak daleko a docela rád bych věděl, kolik koní se skutečně ukrývá pod kapotou mojí 1.2 TSI 66 kw :) Mimochodem máš už nějaké zkušenosti s chipem této nové série motorů?

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Vloženo (editace)

Jo, rozumím - máš i mobilní telefon :) Tak já bych se Ti někdy ozval a probrali bychom to, pokud to nechceš rozebírat tady (což vzhledem k možnému "know how" plně chápu)...

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj bezprostředěn předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují!
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Josef Pedro,

uživatel -Motaaa- tuším má od nich čip na 77kw verzi. A je snad spokojený, viz o pár stránek zpátky.

Napiš mu zprávu a poptej se. Dnes už TSI umí spousta úpravců, akorát jestli dobře...

Editováno: , autor: mx6
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem si udělal radost a navštívil člena motorpower. Děkuji tímto Petrovi za profesionální přístup a dobře odvedenou práci. Teď je z toho úplně jiné auto.

Mám verzi 63 Kw, na brzdě naměřeno 72,4 Kw /165 nm originál. Poladěno bylo na 92,4 Kw/205 nm. Readiness code všechny v pořádku, takže STK a emise bez problémů. Mohlo to jít ještě výše ,ale po dohodě s Petrem jsme zůstali u těchto hodnot z důvodu možných problémů právě s chybovými Readiness code. Doporučuji všem co mají verzi se 63 Kw, dostanou za rozumné peníze profesionální úpravu. Lituji jen toho, že jsem do toho nešel dříve :-)

Vloženo

Tak 6ti kvalt by byl lepší, to je fakt, ale co se dá dělat, prostě rozpočet byl rozpočet :-) překvapila mně ale akcelerace na 4. a pružné zrychlení, je to úplně někde jinde než v sérii.

Vloženo

Začínáte mě nahlodávat, nejspíš do toho na jaře nebo v létě půjdu, až dodělám tempomat :-) Máte už někdo zkušenosti s chipem 1.2 TSI 66 kW verze? Předpokládám, že průběh bude stejný...

Vloženo (editace)

Prave ze chipovat treba 77kw verzi se tolik nevyplati protoze oproti 63kw je ten narust polovicni, ale cens stejna. Navic by me zajimalo na kolik Nm je dimenzovana 6Q prevodovka.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Ohledně DSG by to mělo být limitováno na 250nm, jako všechny suché spojky od VW, ale nechci mystifikovat. Jinak pro Hanyska.... určitě si k němu zajeď, já nelituji cestu z OV - Praha a zpět..  :kol-47:

Vloženo

Prave ze chipovat treba 77kw verzi se tolik nevyplati protoze oproti 63kw je ten narust polovicni, ale cens stejna. Navic by me zajimalo na kolik Nm je dimenzovana 6Q prevodovka.

to nevím, problém 63kW verzí je zase ten, že často mívaj přes 70kW...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...