Přejít na obsah

CHIP Tuning


rudko25

Doporučené příspěvky

Jednotka si opravdu vše ukládá, ale rozhodující je checksum  t.j. kontrolní součet , který si online systém načítá v případě aktualizace.

A zde vzniká fáma o tom, že v servise nic nepoznali. Obsluha v servise není upozorňěna , ani nijak jinak informována. Vše se projeví při případné reklamaci, při evidenci rozdílného kontrolního součtu ztrácí zákazník záruku na pohybové ústrojí, tj. vše co se točí , motor,převodovka , poloosy atd.

A Woody to vlastně napsal nejlépe. Ale dá se tomu předejít.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak nejlépe se tomu dá předejít? Mě tady z toho všeho (z hlediska předcházení ztráty záruky) vychází akorát 2 možnosti:

1) nechipovat nikdy

2) chipovat, ale až po uplynutí záruky

A obě možnosti mi moc lákavě teda nezní :D Ty mi tady z těch "čipařů" přijdeš velmi solidní (podle toho, co všechno jsem měl možnost už na fóru načíst), možná bych k Tobě mohl někdy zajet na brzdu, až budu mít volno. Z Prahy to k Tobě nemám až tak daleko a docela rád bych věděl, kolik koní se skutečně ukrývá pod kapotou mojí 1.2 TSI 66 kw :) Mimochodem máš už nějaké zkušenosti s chipem této nové série motorů?

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, rozumím - máš i mobilní telefon :) Tak já bych se Ti někdy ozval a probrali bychom to, pokud to nechceš rozebírat tady (což vzhledem k možnému "know how" plně chápu)...

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj bezprostředěn předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Josef Pedro,

uživatel -Motaaa- tuším má od nich čip na 77kw verzi. A je snad spokojený, viz o pár stránek zpátky.

Napiš mu zprávu a poptej se. Dnes už TSI umí spousta úpravců, akorát jestli dobře...

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem si udělal radost a navštívil člena motorpower. Děkuji tímto Petrovi za profesionální přístup a dobře odvedenou práci. Teď je z toho úplně jiné auto.

Mám verzi 63 Kw, na brzdě naměřeno 72,4 Kw /165 nm originál. Poladěno bylo na 92,4 Kw/205 nm. Readiness code všechny v pořádku, takže STK a emise bez problémů. Mohlo to jít ještě výše ,ale po dohodě s Petrem jsme zůstali u těchto hodnot z důvodu možných problémů právě s chybovými Readiness code. Doporučuji všem co mají verzi se 63 Kw, dostanou za rozumné peníze profesionální úpravu. Lituji jen toho, že jsem do toho nešel dříve :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...