Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jsem ho asi dva roky zpet nechal v miste kontaktu namazat nějakou vazelinou a od tebe doby ticho. Když se vyndal, tak  myslim bylo vidět kde se trel. 

Při cestách dovolenkových něco ukrutně drnčelo při cca 2100-2200 ot/min bez ohledu na zařazený r.s. Bylo to někde zepředu, jakoby v rohu palubky. Ale znáte to, jak se zvuk v autě šíří. A navíc manželka omítla spolupracovat, že prý nic neslyší a že jsme snad na dovolené, než abych se hrabal v autě a prostě jsem ji nedonutil, aby ošahala plasty okolo sebe. Jenže ono těch 2100-2200 ot/min je na 5-ku mezi 90-95km/hod., takže to bylo fakt na palici.
No snad jsem o víkendu našel zdroj drčení. Nejspíš to byl plast krytu vodního kanálu - prostě to torpedo pod stěračema. Okraje jsem podlepil zbytkem pěnové dveřní fólie, původem ještě z OCT I. A krátké asi 4 cm dlouhé pruhy jsem dal mezi tenhle plast a černý plech stěny vodního kanálu, kde byl plast torpeda zvednutý/zdeformovaný a byla tam škvíra asi 1 mm. No zdá se, že to bylo ono. Po drnčení zatím ani památky.

rps20180812_225557.jpegrps20180812_225625.jpegrps20180812_225647.jpeg

Upraveno od miklisek

Atrani: v servise. Pamatuji, že to docela násilím vytáhl, pak bezradne přemýšlel co tam dat a nakonec vzal vazelinu na nevím co a omazal mista kontaktu. Hlavně, že je ticho.

Mě by z toho prclo. Ještě než jsem se dostal ke zkoumání cvakání v budících, tak to přestalo a ten samý den mi začalo něco plastového drnčet před spolujezdcem. Vyzkouším podlepit to torpédo jako @miklisek a uvidíme.

 

 

Takže torpédo to není a spíš to vypadá na spolujezdcovi dveře. Za jízdy když držím oba zámky na pásy (na obě strany), tak nic. Pás i navíjení také nic. V přihrádce spolujezdce také nic, takže se musím asi nechat někým svézt. Měli jste něco podobného u spolujezdce ve dveřích?

Upraveno od Atrani
dělá to při nižších rychlostech (do 60-70), ale i při minimální nerovnosti. Takové plastové drnčení jako když máte v kastlíku něco lehkého z plastu

tak je to těsnění, po dešti to přestalo a teď mám objednaný originál Panoil, tak to máznu

Upraveno od Atrani

  • 3 týdny později...

Kluci, setkal se někdo u Rapida s lupáním sedačky?  Nasedání, vysedání, zatáčky, jakákoli změna pohybu v sedu pořád něco v ní lupe. 

Kdyby někdo věděl co s tím, byl bych rád .

Jo, já.

Řidičova vyměněna na záruku a po měsíci i spolujezdcova. 

Zajímavé bylo, že spolujezdcova byla používaná o 90% méně a stejně vrzala.

Woody díky, jenže já jsem po záruce a musím to nějak řešit. S tou spolujezdcovou je to fakt zajímavé,  něco nedořešené z výroby.Na opotřebení to nevypadá. Jinak Rapid je plný různých pazvuků odvislých i od teplot venku.  Pořád s něčím bojuju.

 

Zvykneš si, taky se snažím je nevnímat, ale je to boj :kol-26:

 

U mě to řešili na 4x, než vyměnili prakticky vše v sedadle. Řidičova i spolujezdcova.

Zapomněl jsem napsat, že mi měnili vnitřky opěradel (kovové)

Mi poprvé přesadili a ořezali molitany, podruhé je vyměnili úplně, potřetí rozebrali a znova složili celou konstrukci sedadla, počtvrté ji vyměnili. Užil jsem si s tím přes rok, každá oprava vydržela tak týden dva.

Jo mně v tom lupe taky snad odjakživa a neřeší to. Dokud se ta sedačka nepropadne na asfalt. U Rapida řeším už jen to co upadne nebo přestane fungovat. To by člověk nedělal nic jiného. 

Mě už v tom lupe, praská i když nejedu a stojím s vypnutým motorem. V neděli půlhodinová čekačka na letišti a na sluníčku a bez audia a nestačil jsem se divit, jak to všechno pracovalo, rám dveří, střecha. Concerto per rapid :band

Kluci je to jak píšete, ten rapid to je fakt děs....veškerý boj s pazvuky marný :D.  Kastle pracuje  podle vlhkosti a teplot.. nikdy to není ono

  • 1 měsíc později...
V 20. 8. 2018 na 9:16, Atrani napsal:

Takže torpédo to není a spíš to vypadá na spolujezdcovi dveře. Za jízdy když držím oba zámky na pásy (na obě strany), tak nic. Pás i navíjení také nic. V přihrádce spolujezdce také nic, takže se musím asi nechat někým svézt. Měli jste něco podobného u spolujezdce ve dveřích?

Hledam zde podobne tema, drnceni ve dverich spolujezdce, vtip je v tom, ze sedim na miste spolujezdce a drnci to ve dverich ridice. Je to zrejme v motorovem prostoru. O vikendu zkusim pohledat

Chlapi já se musím smát. V lednu 2018 jsem koupil 8 let starý Renault Megane III 1.6 a drnčí v něm jenom uvolněný rámeček otvorů pro panty dveří - dá se opravit za pár korun. Jinak věřte nevěřte auto je tiché, nic nedrnčí, nepíská :-) :-) Joo vtipy na Renault jsou jedná věc, a realita druhá. Mezitím v mém Rapidu 2016 přibyl další pazvuk - palivové čerpadlo. Už jsem to psal. Napadá mě jedině podplatit technika na příjmu a domluvit si tak "jistou" reklamaci :-) Sedačky se mi dál krabatí, asi po páté začíná vrzat plynový pedál(už si to mažu sám) - Meganu o něm nevím ani, jde lehce, nevrže..Netroufám si představit, co vše bude vrzat, pískat v Rapidu v roce 2024 :-D

 

 

  • 1 měsíc později...

no chtěl jsem si Rapida pořídit, ale když to tady čtu, tak bych asi spíše skončil v blázinci, jezdím v Renaultu Fluence z roku 2010, má najeto přes 170 000 a maximálně mi v zimě jakoby "fičí" při řazení převodovka a to bylo 2x bourané (ne mojí vinou), bohužel Rendlík už není můj, sice si ho půjčuji ale je mi to už trapné a tak sháním náhradní vozítko, no Rapid to asi obávám se nebude, škoda

V 13. 8. 2018 na 20:14, miklisek napsal:

Při cestách dovolenkových něco ukrutně drnčelo při cca 2100-2200 ot/min bez ohledu na zařazený r.s. Bylo to někde zepředu, jakoby v rohu palubky. Ale znáte to, jak se zvuk v autě šíří. A navíc manželka omítla spolupracovat, že prý nic neslyší a že jsme snad na dovolené, než abych se hrabal v autě a prostě jsem ji nedonutil, aby ošahala plasty okolo sebe. Jenže ono těch 2100-2200 ot/min je na 5-ku mezi 90-95km/hod., takže to bylo fakt na palici.
No snad jsem o víkendu našel zdroj drčení. Nejspíš to byl plast krytu vodního kanálu - prostě to torpedo pod stěračema. Okraje jsem podlepil zbytkem pěnové dveřní fólie, původem ještě z OCT I. A krátké asi 4 cm dlouhé pruhy jsem dal mezi tenhle plast a černý plech stěny vodního kanálu, kde byl plast torpeda zvednutý/zdeformovaný a byla tam škvíra asi 1 mm. No zdá se, že to bylo ono. Po drnčení zatím ani památky.rps20180812_225557.jpegrps20180812_225625.jpegrps20180812_225647.jpeg

Jsem si všiml, že o to torpédo se mi loupe lak na základovku, tam kam si nalepil pěnu, no to mě poser co budu  ještě reklamovat.

Roman8282: No myslím, že toto téma najdeš v diskuzi u jakéhokoliv auta... Jinak já mám Rapida od května, najeto 17 tisíc a zatím vše OK.

 

 

před 5 minutami, rkonf napsal:

Roman8282: No myslím, že toto téma najdeš v diskuzi u jakéhokoliv auta... Jinak já mám Rapida od května, najeto 17 tisíc a zatím vše OK.

 

 

jj, jsem si toho vědom, určitě budou i světlé vyjímky, jen mě se*re, že za takové peníze dostane člověk tohle, myslel jsem si, že škodovka bude kvalitní kus domyšleného auta, a že když koupím nové, nebudou starosti a nebudu toho litovat... evidentně naivita, ale i přesto si půjdu rapida zítra projet, teda pokud mě ve škodovce nechají a proženu to po kostkách, abych viděl, jak je na tom v roce 2019

před 13 hodinami, Petrzi napsal:

Jsem si všiml, že o to torpédo se mi loupe lak na základovku, tam kam si nalepil pěnu, no to mě poser co budu  ještě reklamovat.

Největší tlak je v cca polovině šírky torpéda, jak je tam vyhnutí do strany a dolů.

  • 2 měsíce později...

rozmyslam nalepit ochrannu foliu na auto aby sa to tesnenie nedotykalo karoserie  a snad by to mohlo prestat vrzgat.skusal to už niekto?alebo myslite ze to nepomoze?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.