Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak abych to shrnul. V cca v rozmezí 55.-58.000 km vyměněno, či upraveno následující. Auto již není v záruce. Měl jsem ještě původní 2 roky.

 

1) Plato kufru vrzalo a poťukávalo - vyřešeno podlepením pantu a gumového dorazu na středu plata, jak se opírá plato o víko kufru.

2) Vrzající uložení torzní tyče - vyměněno.

3) Vrzající a tukající kufr - vyměněny boční gumové dorazy za nové. V servisu je namontovali obraceně a jelikož to mám do servisu 50 km, předělal a

                                         seřídil jsem si to sám. Samozřejmě jsem udělal hezké fotky a poslal do servisu. Kufr krásně ztichnul.

4) Vrzání a ťukání zepředu- měl jsem podezření na silentblok převodovky. Při jízdě se neprojevilo. Nicméně jsem je poprosil o

                                            diagnostiku uložení. Přišli s tím, že je rez v tyčkách řízení. Cena tyček byla po mém jištění informací na fóru a zatlačení na                                               servis, uhrazeno Škodovkou.

 5) Vrzání a ťukání zepředu, při určitém stylu jízdy - jak jsem psal již dříve, zvuky byly furt. Teď už jsem byl přesvědčený, že to silentblok je. Bylo

                                                                                 potvrzeno v jiném servisu Škodovky a vyměněno. 

 

Teď je ten pravý klídek a jak to i jinak řadí :) Až na to, že s tím autem vůbec nejezdím já :)

Vloženo (editace)

Normálně na čudl od pantu dej 2 otáčky izolepy. Dal jsem takovou textilní. Doraz jsem vytáhl a podle něj vystřihl z cca 3mm gumy podložku a zase nasadi zpět.

 

 

 

Kde přesně se objebuje ta rez v tyčkach řízení?

Editováno: , autor: Woody
Vloženo (editace)

Já jsem nepodlepoval čudl,ale vylepil jsem kobercovkou pouzdro na platu a na ten horní gumového doraz jsem nalepil takový to kolečko co se lepí na nohy nábytku.

Myslím,že tyčky řízení najdeš v tomhle fóru. Ale když vydržíš do večera,tak ti to najdu a dam to sem.

Objevuje se přímo v kloubu.

Editováno: , autor: Chochin
Vloženo

Koukni se na moje řešení podlepení pantů plata, někde v tématu jsou tu fotky z loňska. Mě tam páska nedržela jak je plast mastný.

Doraz mi taky vzal v zatáčkách, jak se plato hýbe do stran. Stačilo ho ošetřit přípravkem na pryž, co používám na pneumatiky.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Viaceri tu spominali vrzganie/rezonanciu od spolujazdcovych dveri. Stale sa mi nepodarilo najst zdroj a odstranit tento pazvuk. Ale postupne pozorujem a sledujem prejavy. Minule som zistil ze ked dam cokolvek do odkladacieho priestoru spolujazdcovych dveri (napr. PET flasu) tak to po case chyti rezonanciu. Ked tu istu flasu dam vodicovych dveri tak rezonanciu nechyti. Rezonancia a vrzganie z oblasti spolujazdcovych dveri sa neprejavuje ani ked niekto polozi ruku na opierku. Z toho mi vychadza ako keby cele spolujazdcove dvere chytali nejaku rezonanciu a je ich treba nejak "zatazit/vypodlozit". Co myslite?

Vloženo

Ale mne nejde len to do hlavy ze to robia len prave predne dvere....v com su ine ako ostatne? :)

v ničem, záleží jak je to svařený a v jaké toleranci je to vyrobený. Někomu nevrže vůbec... Někomu zase vržou jiný místa...

Vloženo

Zdravím, snažil jsem se projet celou diskuzi ale zmínku o problému, který trápí moje uši jsem nenašel. Ozývá se mi skřípání přímo z přístrojovky a vypadá to, že přímo někde od budíků. Nemáte s tím někdo zkušenost? Je to strašně otravný zvuk a hlavně mi přijde, že to nedělá jen při nerovnostech ale už pořád, a při nerovnostech ještě zesílí. Jen pro info, auto staré 4 měsíce. Předem díky za každý poznatek.

Vloženo

Těžko říct, jestli to jsou budíky. Mi docela dost praskaly při přejezdu nerovností, pomohl starý trik už z doby F1 - vyndat, oblepit páskou, zarazit zpátky a dotáhnout. Když je vyndáš, tak uvidíš, jestli to není i něco za nimi. Nicméně pokud máš nové auto a spolehlivě to umíš vyvolat nebo to dělá permanentně, tak můžeš také zkusit servis.

Vloženo (editace)

Ano, ten je dobré oblepit také.

post-94072-0-55091700-1466061027_thumb.j post-94072-0-41662000-1466061348_thumb.j

Stačí ho vytáhnout směrem k sobě při volantu nastaveném co nejníže, příp. si po obvodu pomoci třeba plastovou kartou. Je s tím horním krytem sloupku řízení spojený takovým canckem, ale dá se to bez problému udělat, aniž by se to demontovalo celé.

Editováno: , autor: slapnahrabe
Vloženo (editace)

Otazka, vie mi niekto poradit ako odstranim ten nepodareny drziak na parkovaciu kartu? Tym, ze mam tvrdsi podvozok mi na nerovnostiach vrzga o sklo, uz som ho chcel vylomit ale krotil som sa :-) Este som rozmyslal o vymedzeni tej plosky, ktora sa dotyka skla.

Editováno: , autor: tapert
Vloženo

Všem moc díky za odpovědi. Zkusím to tedy podlepit a snad to přestane, protože mi ten zvuk leze fakt těžce na nervy ;)  A nebo jim to holt dám na reklamaci spolu se stahovačkou u řidiče, která mi klepe při stahování už od přebrání auta.

Vloženo

Ohledně vrzání těch zámku bez. pásů - někdo tady myslím psal, že tam dal kobercovku? Můžete pls dat sem odkaz o jakou konkrétně pásku šlo a pomohlo to? Začíná mi to pořádně lézt na nervy ten zvuk...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...