Listopad 12, 20186 r já se taky připojím z mým příběhem , Odjakživa se mě líbil Yeti , tak jsme se rozhodly si ho pořídit . cenu jsem chtěl tak kolem 200 tis. líbila by se 4kolka ,ale musí stačit 2kolka. Takže předokolku , kvůli aféře s naftou jsem chtěl benzín i když jsem měl skoro vždy naftu a manželka nechtěla černou barvu. Tak jsem začal hledat přes neustálé hledání a čtení co je lepší a není lepší jsem po 2 měsících nakonec zajel do bazaru kde hodně známích jezdí a jsou moc spokojeni. dopadlo to tak že jsem zaplatil víc a mám 4x4 , TDi 103 kw a ještě černou , najeto 128 tis. dovoz D hodně dobře vybavený Yeti , benzín mě odmítly dovézt že si to na triko nevemou ojetá 1,8 žere olej a 1,2 zas ten rozvodák . Nakonec jsem rád jak to dopadlo a jsme moc spokojeni . Upraveno Listopad 12, 20186 r od Libor Nerušil
Březen 5, 20205 r Zdravím, přemýšlím o koupi Yetiho 1.4 TSI rok 2011. Jezdím jen město. Vyplatí se nebo je lepší se porozhlédnout jinde? Děkuji
Červen 10, 20214 r Zdravím, viem že o motoroch 1,8 tsi je internet plný, ale neviem sa dopátrať, či sa Yeti robil, resp. od kedy s týmto motorom bez reťaze, teda s remeňom. Máte niekto info?
Červen 10, 20214 r Hmmm. Mal som za to, že sa to menilo neskôr. No nič, a tá 1.4 tsi od 2015, tá sa už robila s remeňom určite, že?
Červen 10, 20214 r Ano, od 05/2015 jsou to motory EA211 1.4 TSI s řemenem v rozvodech. kód motoru je CZCA (92 kW) a CZDA (110 kW) .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.