Fotrik Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 Mohl bych poprosit někoho problému znalého, aby si poslechl tohle. Motor cca dvě sekundy po nastartovaní nezvykle řve. Dělá to až teď od 6 tisíc pokud auto několik dní stojí. Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 To zní jako TSI el clasico. Ale začlo Ti to teda nějak brzy. Já mám 30 000 najeto a udělá mi to tak jednou za měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 9. Květen 2015 Sdílet Vloženo 9. Květen 2015 Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu. Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí. V mém případě: Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis) a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo). Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku. Můj názor: Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí. Řešení: Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. Doporučení: Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 9. Květen 2015 Sdílet Vloženo 9. Květen 2015 tohle mi udělalo hned v salónu, dělá mi to hodně často, tipuju tak 50% startů... s tím jsem TSI kupoval a proto mám 4 letou záruku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas27 Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Dobrý den, pročetl jsem si fórum a vůbec z toho nejsem moudrý. Můj rapid je hlučný po startu klidně i minutu, dvě. Najeto má pouze 2000km. Nevím , co v něm rachtá a zda je to vlastnost motoru, či nikoli. Přikládám i video pro představu. https://youtu.be/cJ5375ZfpEs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Máš to jako soukromé. Nelze přehrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas27 Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 pardon - opraveno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 to je normální, než vypne sitič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 (editace) Co s tím má společného sytič? Je na tom zajímavé, že to rachocení je jen v první půlce videa, přitom to evidentně má vysoké otáčky volnoběhu. Po ťuknutí do plynu otáčky spadnou a rachocení přestane. Přitom by tam měl být logicky větší tlak oleje při zvýšených otáčkách a napínák by měl být vysunutý z klidové polohy hned. Zkontroluj hladinu oleje. A pokud to dělá při každém startu, jdi s tím do servisu. Takhle se obvykle chovají auta až s větším počtem km. Editováno: 10. Květen 2015, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Tohle je tady už několikrát popsané, drnčí tyčka regulace turba. Takhle to při tom vyšším volnoběhu kvůli emisím dělá všem !!! jestli si to chceš ověřit, otevři haupnu a tu tyčku (u studeného motoru) krátce přidrž mezi prstama a vše se utiší. Ta vůle je tam kvůli nějaké dilataci, viz. http://forum.skodahome.cz/topic/115389-drnčiaca-tyčka-regulácie-obtokového-kanála-turba-12-tsi/?p=1689860 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Co s tím má společného sytič? Je na tom zajímavé, že to rachocení je jen v první půlce videa, přitom to evidentně má vysoké otáčky volnoběhu. Po ťuknutí do plynu otáčky spadnou a rachocení přestane. Přitom by tam měl být logicky větší tlak oleje při zvýšených otáčkách a napínák by měl být vysunutý z klidové polohy hned. Zkontroluj hladinu oleje. A pokud to dělá při každém startu, jdi s tím do servisu. Takhle se obvykle chovají auta až s větším počtem km. vyšší otáčky a zbytek viz mkaba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas27 Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 takhle se to utiší samo. v autě nikdo nesedi, stále na volnoběh a podle otáčkoměru otáčky konstantní. ja prave nevím. někdo psal, že to dělá to turbo a někdo ze je to nesmysl.. asi zkusím ten servis. ja se v tom vůbec nevyznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 v 00:26 ti evidentně klesnou otáčky i ten zvuk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 ku.va to je jak u debilů tady to fórum. je to na 100% ta tyčka. akorát jste všichnu připosraní kvůli rozvodům, který jsou na Rapidech naprosto normální, je vidět, že nemáte zkušenosti s ostatníma autama se stejným systémem rozvodů a řešíte neustále stejný pi.oviny dokola a dokola. až to tady někomu skočí nebo klekne, tak pak můžete plkat. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Tak je to přesně tak. Omlouvám se za mystifikaci. Při zvýšeném volnoběhu ( cca 1100 ) je tyčka obtokového ventilu volná a rachotí. Aby přestala, je potřeba ji jen nepatrně stlačit směrem k elmg.ovladači. Připadalo mi, že to drnčí v něm, ne na turbu. Po skočení otáček dolů zvuk zmizí, tyčka jakoby ztuhne a je slyšet jen klasický zvuk šicího stroje = TSIčka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Zaver pro tomase+cislo - je to normalni, dela to vsem tak ze klid a zadnej stres. Az bude pod nejakych 10st.C tak to tu emisni diagnostiku v podobe zvysenych otacek po startu delat nebude. Stupne jsou odhadovany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Dobrý den, pročetl jsem si fórum a vůbec z toho nejsem moudrý. Můj rapid je hlučný po startu klidně i minutu, dvě. Najeto má pouze 2000km. Nevím , co v něm rachtá a zda je to vlastnost motoru, či nikoli. Přikládám i video pro představu. https://youtu.be/cJ5375ZfpEs takhle se to utiší samo. v autě nikdo nesedi, stále na volnoběh a podle otáčkoměru otáčky konstantní. ja prave nevím. někdo psal, že to dělá to turbo a někdo ze je to nesmysl.. asi zkusím ten servis. ja se v tom vůbec nevyznám Ničeho se neboj - je to zvuk typický pro tento motor, dá se říct, že je to vlastnost. Ničemu to nevadí a není nutné to řešit - ono to ani nijak nevyřešíš. Takže se nestresuj a v klidu jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas27 Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 diky všem za odpovědi. jak jsem psal, v autech se ani trochu nevyznám a chtěl jsem zjistit, co to je, dokud je auto v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Jasne na to je toto Fórum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fotrik Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 To zní jako TSI el clasico. Ale začlo Ti to teda nějak brzy. Já mám 30 000 najeto a udělá mi to tak jednou za měsíc. A přitom se k tomu autu chovám líp jak dobře. Možná je to jen tím, že to auto vic stoji jak jezdí, nevim. Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu. Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí. V mém případě: Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis) a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo). Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku. Můj názor: Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí. Řešení: Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. Doporučení: Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis. Rozvody určitě měnit nebudu. Chtěl jsem vyměnit olej ale jak jsem četl, tobě to nepomohlo, takže nic. Planuju nechat proměnlivý interval, těch 15 tisíc totiž najedu akorad za dva roky, takže budu měnit vždy LL po 2 letech, tak snad to bude OK. Uvidíme jak to bude pokračovat. tohle mi udělalo hned v salónu, dělá mi to hodně často, tipuju tak 50% startů... s tím jsem TSI kupoval a proto mám 4 letou záruku... Vzhledem k tomu, jaký mám nájezd, mně 4 letá záruka nepomůže. To by se mně muselo rozsypat do 25 tisícich km. No ale i to je možný :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 Ty rozvody nejsou až tak vázané na km, ale spíš na čas. Najeté km v tomto ohledu nehrají takovou roli. Ta 4 letá záruka by to měla vychytat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fotrik Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 Jakože když se to nerosype do 4 let, tak vůbec? No, já ti nevim 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Nee to ne, ale není souvislost mezi vytaháním řetězu a km. Spíš je to závislé na čase. Když to tenkrát začalo u fábiíí tak to někdo říkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Hmmm... Koupím Rapida, postavím ho do stodoly, přijdu k němu za 4 roky a mám řetěz vytahaný ... Effective, fak tomu věříš? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Miky ak ho budeš chodiť štartovať tak ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.