Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu.

Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí.

V mém případě:

Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis)  a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo).

Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku.

Můj názor:

Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí.

Řešení:

Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. 

Doporučení:

Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co s tím má společného sytič?

Je na tom zajímavé, že to rachocení je jen v první půlce videa, přitom to evidentně má vysoké otáčky volnoběhu. Po ťuknutí do plynu otáčky spadnou a rachocení přestane. Přitom by tam měl být logicky větší tlak oleje při zvýšených otáčkách a napínák by měl být vysunutý z klidové polohy hned. Zkontroluj hladinu oleje. A pokud to dělá při každém startu, jdi s tím do servisu. Takhle se obvykle chovají auta až s větším počtem km.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je tady už několikrát popsané, drnčí tyčka regulace turba. Takhle to při tom vyšším volnoběhu kvůli emisím dělá všem !!! jestli si to chceš ověřit, otevři haupnu a tu tyčku (u studeného motoru) krátce přidrž mezi prstama a vše se utiší. Ta vůle je tam kvůli nějaké dilataci, viz. http://forum.skodahome.cz/topic/115389-drnčiaca-tyčka-regulácie-obtokového-kanála-turba-12-tsi/?p=1689860

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co s tím má společného sytič?

Je na tom zajímavé, že to rachocení je jen v první půlce videa, přitom to evidentně má vysoké otáčky volnoběhu. Po ťuknutí do plynu otáčky spadnou a rachocení přestane. Přitom by tam měl být logicky větší tlak oleje při zvýšených otáčkách a napínák by měl být vysunutý z klidové polohy hned. Zkontroluj hladinu oleje. A pokud to dělá při každém startu, jdi s tím do servisu. Takhle se obvykle chovají auta až s větším počtem km.

vyšší otáčky a zbytek viz mkaba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ku.va to je jak u debilů tady to fórum. je to na 100% ta tyčka. akorát jste všichnu připosraní kvůli rozvodům, který jsou na Rapidech naprosto normální, je vidět, že nemáte zkušenosti s ostatníma autama se stejným systémem rozvodů a řešíte neustále stejný pi.oviny dokola a dokola. až to tady někomu skočí nebo klekne, tak pak můžete plkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to přesně tak. Omlouvám se za mystifikaci. Při zvýšeném volnoběhu ( cca 1100 ) je tyčka obtokového ventilu volná a rachotí. Aby přestala, je potřeba ji jen nepatrně stlačit směrem k elmg.ovladači. Připadalo mi, že to drnčí v něm, ne na turbu. Po skočení otáček dolů zvuk zmizí, tyčka jakoby ztuhne a je slyšet jen klasický zvuk šicího stroje = TSIčka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, pročetl jsem si fórum a vůbec z toho nejsem moudrý. Můj rapid je hlučný po startu klidně i minutu, dvě. Najeto má pouze 2000km. Nevím , co v něm rachtá a zda je to vlastnost motoru, či nikoli. Přikládám i video pro představu. https://youtu.be/cJ5375ZfpEs

 

 

takhle se to utiší samo. v autě nikdo nesedi, stále na volnoběh a podle otáčkoměru otáčky konstantní. ja prave nevím. někdo psal, že to dělá to turbo a někdo ze je to nesmysl.. asi zkusím ten servis. ja se v tom vůbec nevyznám

 

Ničeho se neboj - je to zvuk typický pro tento motor, dá se říct, že je to vlastnost. Ničemu to nevadí a není nutné to řešit - ono to ani nijak nevyřešíš. Takže se nestresuj a v klidu jezdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zní jako TSI el clasico. Ale začlo Ti to teda nějak brzy. Já mám 30 000 najeto a udělá mi to tak jednou za měsíc.

 

A přitom se k tomu autu chovám líp jak dobře. Možná je to jen tím, že to auto vic stoji jak jezdí, nevim.

 

Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu.

Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí.

V mém případě:

Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis)  a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo).

Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku.

Můj názor:

Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí.

Řešení:

Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. 

Doporučení:

Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis.

 

Rozvody určitě měnit nebudu. Chtěl jsem vyměnit olej ale jak jsem četl, tobě to nepomohlo, takže nic. Planuju nechat proměnlivý interval, těch 15 tisíc totiž najedu akorad za dva roky, takže budu měnit vždy LL po 2 letech, tak snad to bude OK. Uvidíme jak to bude pokračovat.

 

 

tohle mi udělalo hned v salónu, dělá mi to hodně často, tipuju tak 50% startů...

 

s tím jsem TSI kupoval a proto mám 4 letou záruku...

 

Vzhledem k tomu, jaký mám nájezd, mně 4 letá záruka nepomůže. To by se mně muselo rozsypat do 25 tisícich km. No ale i to je možný  :lol::'>

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...