Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mohl bych poprosit někoho problému znalého, aby si poslechl tohle. Motor cca dvě sekundy po nastartovaní nezvykle řve. Dělá to až teď od 6 tisíc pokud auto několik dní stojí. Díky!

To zní jako TSI el clasico. Ale začlo Ti to teda nějak brzy. Já mám 30 000 najeto a udělá mi to tak jednou za měsíc.

Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu.

Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí.

V mém případě:

Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis)  a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo).

Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku.

Můj názor:

Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí.

Řešení:

Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. 

Doporučení:

Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis.

tohle mi udělalo hned v salónu, dělá mi to hodně často, tipuju tak 50% startů...

 

s tím jsem TSI kupoval a proto mám 4 letou záruku...

Dobrý den, pročetl jsem si fórum a vůbec z toho nejsem moudrý. Můj rapid je hlučný po startu klidně i minutu, dvě. Najeto má pouze 2000km. Nevím , co v něm rachtá a zda je to vlastnost motoru, či nikoli. Přikládám i video pro představu. https://youtu.be/cJ5375ZfpEs

Máš to jako soukromé. Nelze přehrát.

pardon - opraveno

to je normální, než vypne sitič...

Co s tím má společného sytič?

Je na tom zajímavé, že to rachocení je jen v první půlce videa, přitom to evidentně má vysoké otáčky volnoběhu. Po ťuknutí do plynu otáčky spadnou a rachocení přestane. Přitom by tam měl být logicky větší tlak oleje při zvýšených otáčkách a napínák by měl být vysunutý z klidové polohy hned. Zkontroluj hladinu oleje. A pokud to dělá při každém startu, jdi s tím do servisu. Takhle se obvykle chovají auta až s větším počtem km.

Upraveno od miklisek

Co s tím má společného sytič?

Je na tom zajímavé, že to rachocení je jen v první půlce videa, přitom to evidentně má vysoké otáčky volnoběhu. Po ťuknutí do plynu otáčky spadnou a rachocení přestane. Přitom by tam měl být logicky větší tlak oleje při zvýšených otáčkách a napínák by měl být vysunutý z klidové polohy hned. Zkontroluj hladinu oleje. A pokud to dělá při každém startu, jdi s tím do servisu. Takhle se obvykle chovají auta až s větším počtem km.

vyšší otáčky a zbytek viz mkaba...

takhle se to utiší samo. v autě nikdo nesedi, stále na volnoběh a podle otáčkoměru otáčky konstantní. ja prave nevím. někdo psal, že to dělá to turbo a někdo ze je to nesmysl.. asi zkusím ten servis. ja se v tom vůbec nevyznám

v 00:26 ti evidentně klesnou otáčky i ten zvuk...

ku.va to je jak u debilů tady to fórum. je to na 100% ta tyčka. akorát jste všichnu připosraní kvůli rozvodům, který jsou na Rapidech naprosto normální, je vidět, že nemáte zkušenosti s ostatníma autama se stejným systémem rozvodů a řešíte neustále stejný pi.oviny dokola a dokola. až to tady někomu skočí nebo klekne, tak pak můžete plkat.

Tak je to přesně tak. Omlouvám se za mystifikaci. Při zvýšeném volnoběhu ( cca 1100 ) je tyčka obtokového ventilu volná a rachotí. Aby přestala, je potřeba ji jen nepatrně stlačit směrem k elmg.ovladači. Připadalo mi, že to drnčí v něm, ne na turbu. Po skočení otáček dolů zvuk zmizí, tyčka jakoby ztuhne a je slyšet jen klasický zvuk šicího stroje = TSIčka.

Zaver pro tomase+cislo - je to normalni, dela to vsem tak ze klid a zadnej stres. Az bude pod nejakych 10st.C tak to tu emisni diagnostiku v podobe zvysenych otacek po startu delat nebude. Stupne jsou odhadovany.

Dobrý den, pročetl jsem si fórum a vůbec z toho nejsem moudrý. Můj rapid je hlučný po startu klidně i minutu, dvě. Najeto má pouze 2000km. Nevím , co v něm rachtá a zda je to vlastnost motoru, či nikoli. Přikládám i video pro představu. https://youtu.be/cJ5375ZfpEs

 

 

takhle se to utiší samo. v autě nikdo nesedi, stále na volnoběh a podle otáčkoměru otáčky konstantní. ja prave nevím. někdo psal, že to dělá to turbo a někdo ze je to nesmysl.. asi zkusím ten servis. ja se v tom vůbec nevyznám

 

Ničeho se neboj - je to zvuk typický pro tento motor, dá se říct, že je to vlastnost. Ničemu to nevadí a není nutné to řešit - ono to ani nijak nevyřešíš. Takže se nestresuj a v klidu jezdi.

diky všem za odpovědi. jak jsem psal, v autech se ani trochu nevyznám a chtěl jsem zjistit, co to je, dokud je auto v záruce.

Jasne na to je toto Fórum  :kol-31:

To zní jako TSI el clasico. Ale začlo Ti to teda nějak brzy. Já mám 30 000 najeto a udělá mi to tak jednou za měsíc.

 

A přitom se k tomu autu chovám líp jak dobře. Možná je to jen tím, že to auto vic stoji jak jezdí, nevim.

 

Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu.

Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí.

V mém případě:

Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis)  a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo).

Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku.

Můj názor:

Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí.

Řešení:

Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. 

Doporučení:

Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis.

 

Rozvody určitě měnit nebudu. Chtěl jsem vyměnit olej ale jak jsem četl, tobě to nepomohlo, takže nic. Planuju nechat proměnlivý interval, těch 15 tisíc totiž najedu akorad za dva roky, takže budu měnit vždy LL po 2 letech, tak snad to bude OK. Uvidíme jak to bude pokračovat.

 

 

tohle mi udělalo hned v salónu, dělá mi to hodně často, tipuju tak 50% startů...

 

s tím jsem TSI kupoval a proto mám 4 letou záruku...

 

Vzhledem k tomu, jaký mám nájezd, mně 4 letá záruka nepomůže. To by se mně muselo rozsypat do 25 tisícich km. No ale i to je možný  :lol::'>

Ty rozvody nejsou až tak vázané na km, ale spíš na čas. Najeté km v tomto ohledu nehrají takovou roli. Ta 4 letá záruka by to měla vychytat ;)

Jakože když se to nerosype do 4 let, tak vůbec? No, já ti nevim  :D

Nee to ne, ale není souvislost mezi vytaháním řetězu a km. Spíš je to závislé na čase. Když to tenkrát začalo u fábiíí tak to někdo říkal.

Hmmm... Koupím Rapida, postavím ho do stodoly, přijdu k němu za 4 roky a mám řetěz vytahaný ... Effective, fak tomu věříš?

Miky ak ho budeš chodiť štartovať tak ano.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.