Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jestli budou takhle zdražovat benzín tak se to nevymačká. :kol-26:

Jak drahy benzín? Ešte nikdy nestál 1l benzínu 6vajíčok ... :)

No to teda nestál ach jo. :kol-33:

Dnes šla Fabia do servisu. Na zakázkovém listu mám od nich napsáno:

"Na vozidle nutno provést - Svolávací akce: 24W6099001 Turbodmychadlo 1.2 TSI"

Tak jsem zvědav,co tam vyšpekulují,když už jednu podložku tam mám. :kol-34:

Fabia je opravená - proběhla výměna rozvodů a s podložkou se nedělalo vůbec nic (zůstala stejná co tam byla v únoru namontovaná kvůli pádu motoru do nouzáku).

Ako dlho trvá výmena podložky?

Vyměna i s přehráním softu trva cca 2 hod. Pokud se vše podaří.Někdy bývá problém s přehraním softu.

  • 7 měsíců později...

Tak, já popíší svoji zkušenost s drnčíci trubkou:

Kupovali jsme před týdnem u Auto Jarov referenční Fabku kombi s TSI 1,2 63kW Motorem. 4/2012 najeto 2800km

V sobotu jsem si taky všimnul, že při akcelerci se ozývá drnčení odněkud z motoru na straně spolujezdce. Volal jsem do servisu Auto Jarov a tam mě informovali, že u těchto motoru (bez znalosti VIN) řeší dva druhy drnčení:

1/ trubka klimatizace - opravuje se pouze ohnutím a "odlepením" od karoserie

2/ palivové trubky, které se opírají o karoserií a při zvyšeném průtoku přenášejí zvuky do karoserie. Řeší to prý molitanovou podložkou, kterou jim oficiálně dodáva Škoda.

Tam měli ale plno a musel by mě objednat. Tak jsem zkusil autorizovaný servis po ceste domů. Lépe řečeno, zajela tam manželka.

Při prvním svezení to mechanik slyšel a potvrdil teorií s palivovou trubkou. Prý musí objednat molitan a objednal nás na druhý den.

Druhý den tam tedy manželka jela. To ji už ale mechanik ani neotevřel kapotu a sdělil, že se včera spletl a dle data výroby zjistil v nějaké příručce od Škodovky, že tento problém již byll při výrobě vyřešen. Prý tento zvuk vydávájí uvolněné lopatky nebo nějaký díl přímo v motoru (popisovala mi to manželka, jak pochopila technika) a prý s tím nejde nic dělat. Prý to tak má být. A poslali ji domů.

To se mi ale nezdá, že u nového auta je normální, že má drnčet při přidání plynu a klidně je prodávají. Zkusím ještě příští týden jiný servis a uvidím jak se k tomu postaví. To co slyším, zní opravdu jako vibrace někde v prostoru pod palubkou a turbo slyším jinak.

Tento servis byl Auto Šidlo v Horoměřicích. Byli prý milí, k zákazníkovi se chovli slušně, ale žeby jim fkt bylo normální, že Vám drnčí nové auto?,,,

Upraveno od pcnatko

Buď v klidu, drnčí to od novoty, drnčí to i s podložkou, teď najeto přes 51 000 km a drnčí to vesele dál. Viz zde: http://forum.skodaho...ost__p__1605434
Někde (ale už nevím kde přesně) jsem si zkopíroval tuto servisní informaci k danému problému:

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí

Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.
Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.
Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.

Zavedení v sérii
Opatření
Informace pro zákazníka

Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku

Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.


Asi to nemá cenu řešit, nejspíš to ničemu nevadí, tedy kromě toho hlukového efektu. :kol-32:

Tak tos mě uklidnil. Děkuji. Asi to nechám tak a už nebudu žkoušet jiné servisy. Není potřeba si teda ani nechat do servisky napsat, že jsme to reklamovali a že se s tím nic (dle nařízení výrobce) nedělalo?

Záruku mám prodlouženou, to není problém. Jenom chci být v klidu. Nekteří tady psali, že s tím byli taky v servisu a že to už neslyší.

Upraveno od pcnatko

Tak to s tou serviskou nevím, ale podle mého názoru ti to tam nikdo nezapíše.

Jinak to co popisuješ v těch dvou bodech o drnčení potrubí v motorovém prostoru, tak to se podle mých zkušeností projevuje pouze když stojíš a motor běží na volnoběh a je to skutečně slyšet z pravé strany před spolujezdcem. To co jsem popisoval já ve svém předchozím příspěvku se týká turbodmychadla - jeho obtoku. To jen aby nedošlo k mýlce.

  • 1 rok později...

Taky mi padal motor kuli regulaci turba do nouzáku...než sem jel do autorizáku tak sem sjel ke kámošoj do sevisu...tam se hřídelku vyčistily a uděla mi základní nastavení přes diagnostiku...a bylo po problému :)

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

  • 8 měsíců později...

Zdravím. Tak sem to tu pročítal a nevím zda se také u mě jedná o tento projev. U mě, když je motor zahřátý a nastartuju a když přidám plyn na sca 3000ot a rychle ho pustím tak to kovově zadrnčí a když to opakuji několikrát za sebou tak mi dokonce začne slabě střílet z výfuku, takže nevím zda s tím zajet do servisu nebo ne? Jo to drnčení není při zavřených dveřích slyšet, ale když otevřu dveře tak je to celkem síla uplně sem se lekl jak to kovově drnčí. Díky za odpovědi.

Rachotí většinou talířek regulace. Pokud to má další a k tomu takové projevy nechápu nezajetí do servisu....

Upraveno od KubinoPv

  • 5 týdnů později...

Kombicek: Taky mě to kovově drnčí či chrastí zřejmě jako tobě a dělá to od novoty. Slyšet to jde pouze venku. Když se s autem před rokem poprvé rozjela manželka a ja jí zaláskovaně zamával, tak mě orosilo a čekal jsem co kde vyletí :-) Psalo se tady, že je to normální a nelze s tím nic dělat. To samé mě potvrdili v servisu. Dělá to nejvíc při rychlém sešlápnutí plynu, třeba prudší rozjezd na 1 či 2. Jinak když to několikrát prošlápnu na volnoběh tak výfuk slyším taky, není to vyloženě střílení, ale spíš připrdění :-) a občas k tomu jemně zasviští i turbo, taky od novoty ;-)

  • 1 rok později...

bobanHTP - ten tvůj "příspěvek" úplně mimo téma jsem smazal, tvoje počínání zde, ale i jinde na foru, by se dalo kvalifikovat jako spamování, příště dostaneš rovnou Varování s patřičnými důsledky. Poslední rada - blábolit si můžeš někde v Hospodě, tak se tam přesuň a přestaň exhibovat s off topic příspěvky v technických tématech!

  • 3 měsíce později...
dobry den,stal se mi tento problem:

 pri prujezdu levotocivou zatackou to dinklo a od te doby bylo v auto v safe modu. pdiagnostika hlasila tuto chybu. P334B00 -snimac polohy akcniho clenu plniciho tlaku,mechanicka chybna funkce.po jejim smazani se hned pri rozjezdu objevila znovu.. nechal jsem to tedy opravit v neautorizovanem servisu, tam mi rekli ze je chyba v tomto dilu.


z opravy jsem auto prebiral ve stavu kdy uz nebylo v servisnim modu, ale hlasi tuto chybu P155A. ma hodne maly vykon, (jede max 130 kmph). ale auto uz jsem potreboval. rikali ze az ho tam priste privezu, ze jeste udelaji odkarbonovani a ze to uz bude dobre, ale me se to nejak nezda, jelikoz auto pred tim nez to nahle zahlasilo tu prvni chybu jezilo jak ma a zanesene karbonem mi neprislo.

kdyz ji smazu, auto jezdi stejne a objevi se znova.

prosim o radu. chapu ze byla chyba ze sem ho nedal do skodovackeho servisu, ale uz se stalo. mam pochybnosti ze oprava ktera byla provedena byla nutna, nebo zda pak neprobehlo nejake "serizeni" toho dilu. nevim si ted rady. poradte. diky moc

Niekde sa to tu už popísalo, že je potrebný flash RJ a novší softvér, súviselo to aj s akciou 24W6. Takže odporúčam autorizovaný servis. Ináč to bude padať do núdzového režimu.

Upraveno od akubus

To je tak,ked sa chce silou mocou ušetriť ....

To je tak,ked sa chce silou mocou ušetriť ....

to je tak kdyz clovek veri nekomu, kdo rika ze to zvladne opravit.. proste chyba.

  • 1 rok později...
V 1. 10. 2014 na 19:00, Kombicek napsal:

Zdravím. Tak sem to tu pročítal a nevím zda se také u mě jedná o tento projev. U mě, když je motor zahřátý a nastartuju a když přidám plyn na sca 3000ot a rychle ho pustím tak to kovově zadrnčí a když to opakuji několikrát za sebou tak mi dokonce začne slabě střílet z výfuku, takže nevím zda s tím zajet do servisu nebo ne? Jo to drnčení není při zavřených dveřích slyšet, ale když otevřu dveře tak je to celkem síla uplně sem se lekl jak to kovově drnčí. Díky za odpovědi.

Prosím, řešil tenhle problém, co tu pan popisuje ??
Ja s tím byl ve Škodě a řekli mi, že to dělá táhlo turba, že kdykoli přidám a vytočím turbo a pak dam nohu z plynu, tak se to tahlo vrácí a zarachotí to a že to je ok :D 
nebo možná to není táhlo ale tahle věcička co to podle nich dělá
https://turbodmychadla.eu/produkt/ventil-mahle-1-2-tsi-original-03f-145-725-g-delka-tahla-57-mm/

A co vlastně řešíš? Přečti si příspěvky výše a dozvíš se všechno.

resim to co tu resi vsichni.  Problem??

precetl  jsem cele vlakno a jako moc  infa tu neni,  proto  se na to  ptam  znovu

V 22. 11. 2012 na 18:30, Pawouk napsal:

Buď v klidu, drnčí to od novoty, drnčí to i s podložkou, teď najeto přes 51 000 km a drnčí to vesele dál. Viz zde: http://forum.skodaho...ost__p__1605434
Někde (ale už nevím kde přesně) jsem si zkopíroval tuto servisní informaci k danému problému:

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny
Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí
Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.
Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.
Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.


Zavedení v sérii
Opatření
Informace pro zákazníka

Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku

Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.


Asi to nemá cenu řešit, nejspíš to ničemu nevadí, tedy kromě toho hlukového efektu. :kol-32:

Co na tom nechápeš? Číst snad umíš. Vždyť je to naprosto jasné. Žádné jiné řešení neexistuje.

Mě to už škoda vysvětlila, jen je divné že se mi to projevilo u 70 000 km (auto jsem kupoval s 55 000), nechal jsem kvuli tomu vyměnit rozvody a nic :D ted mě serou klepave studené starty a asi spojka (najeto ted 89 000) .... fakt povedený ty koncerny co :D

Ještě jsem nezažil 1.2 TSI EA111, kde by to nedělalo prakticky od novoty. A jezdil jsem s tím na minimálně čtyřech různých autech. A všechna jezdí doposud. ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.