Přejít na obsah

103kw common rail-starty


mia

Doporučené příspěvky

Ahoj, stejně jako za tepla.

Zapnu zapalování, ručičky se "projedou a vrátí", během té doby svítí symbol žhavení, zhasne a beru za startér, pak 2-3x se motor převalí (1 vteřina) a běží.

 

Nějak vysloveně o dost delší oproti TDi, které startovalo také na drc 1-2x převalení motoru, mi to nepřipadá.

 

Jak dlouho ti to točí?

 

EDIT: např. benzínová 3.6 točí déle, tam se ten motor převalí vícekrát

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak teď jak jsou ty mrazy - 12°C, tak se mi zdá, že to moc dlouho nežhaví, řekl bych, že to žhaví stejně dlouho jako za "tepla". I ten start je takový neochotný - tak 3 převalení motoru. Když zapnu dvakrát zapalování, je to lepší.

U předchozího SII jsem toto nepozoroval, tam se mi zdálo, že i to žhavení svítilo déle. Po jednom z těchto studených startů zůstala dokonce cca  2s svítit kontrolka žhavení. Jak to máte vy? Najeto cca 35 tis. km.

Zohledňuje se při stanovení délky žhavení i úroveň nabití baterie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u pdéčka 2.0 TDI BMM to opravdu žhavení prodlužovalo, u CR to stejně indikuje... jinak CR mě startoval okamžitě, měl sem podobné kilometry najeté... přes vánoce jsem s autem 10 dní nejel, stálo ovšem venku a vše v pořádku (jenom bylo už poznat že baterka je slabší).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...