Září 24, 201410 r Tak je pravda, že když jsem teď vyměnil přední silenblok na pravém rameni, tak se to o něco zlepšilo. Ale pořád se to občas ozívá, zadní silenbloky byly kontrolovány také a nebylo na nich nalezeno poškození. Ten špatný přední silenblok jsem měnil asi po 4 měsících hledání, co by to mohlo být, myslíte, myslíte, že by se mohli kotouče poškodit po dobu jízdy s poškozeným předním silenblokem na rameni?
Září 28, 201410 r Tak jsem objevil novou skutečnost, rázy do volantu se objevují převážně v rychlostech nad 100 km/hod. V nižších rychlostech už to téměř vymyzelo.
Říjen 24, 201410 r Zdravim. Viem ,že téma brzdove doštičky a kotúče je nekonečná. Chcem sa spýtať,že čo za typu je ten kotúč na obrázku. Na doštičke je vyrazene galfer 4595. Upraveno Únor 4, 201510 r od Piaggio
Únor 4, 201510 r Neviete poradit aky je priemer a hrubka brzdovych kotucov na prednej naprave Fabia 1.4MPI rv2000 ? na kotucoch je viacej hrdze ako lesklej plochy od brzdenia a brzdy to dost biedne tak zvazujem vymenu
Duben 12, 201510 r Dobrý den, vlastním škoda fabia combi 1.4 MPI (50kw). Potřebuji koupit desky a kotouče. Rozhodl jsem se pro značku ATE. Můžete mi prosím doporučit obchod, kde bych je mohl obednat za rozumnou cenu? Hledám ověřený obchod na který se mohu spolehnout, že mi prodají kvalitní produkt. Děkuji
Duben 12, 201510 r Záleží odkud jsi? Ale třeba e-shop http://www.cc-autodily.cz/ mají i nový e-shop http://www.autodilyplus.cz/
Duben 12, 201510 r Odtud jsem kupoval já a žádný problém. http://www.skoda-dily.cz/eshop/6r0615301-predni-brzdovy-kotouc-256x22mm.html
Duben 12, 201510 r Pokud máš kotouče 256*22, tak tady je něco málo: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-5-5 http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-16 http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-4 http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-68 http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-4_4
Srpen 26, 201510 r Zdravím chlapi. Mám menší problém s kopaním brzdového pedála. Vyzerá to tak, že to ide od predných kolies. Keď som ich pretáčal pri dvihnutom kolese, tak šúchali trošku viac než kedysi. Pri viac násobnom brzdení akoby si to sadlo a kopanie prestalo. Ale po cca hodine státia sa kopanie zase vrátilo. Asi pred tromi týždňami boli na prednej náprave menené nejaké čapy. Na každom kolese dva. Je možné, že pri tej výmene niečo zle zmontovali? Je vôbec pri tom treba nejako rozoberať brzdy? Môže to mať s tým súvis? Ďakujem. EDIT: Len dodám, že ABS nemám. Upraveno Srpen 26, 201510 r od juro111
Srpen 26, 201510 r Přední kotouče jsou cítit hlavně na volantu,jestli to pumpuje do pedálu tak to jsou zadní brzdy.Za jízdy zkus zatahat za ručku,mělo by to do ní pumpovat také.
Srpen 27, 201510 r Vyzerá to tak, že do ručnej brzdy to nekope. Len do pedálu. S volantom to tiež netrasie. A počas normálnej jazdy sa ozýva od prednej nápravy menšie buchotanie. V servise hádam zistia čo to je.
Srpen 28, 201510 r Mohol by to byt vonkajsi klb poloosi pripadne lozisko. Pokial sa ten buchot meni pri prejazde zakrutou, tak to bude tym klbom.
Září 4, 201510 r Tak boli to predné brzdy. V servise vymenili kotúče aj platničky a už je to OK. Vraj tie kotúče už boli riadne hrdzavé. Boli to asi nejaké čínske, čo vraj vydržia tak cca 20 000 km a ja som na nich mal už 50 000 km.
Září 6, 20159 r Když auto dele stojí tak některé kotouče zrezaví a pak kopou, vesměs stačí smirkem odstranit rez a bývá to OK.
Září 8, 20159 r Auto stálo necelé dva týždne, práve v čase keď celkom slušne stále pršalo. Asi ich to dorazilo. Dúfam, že tieto vydržia.
Říjen 18, 20159 r Zdravím taky řešíme problem v rodině s vibrujicimi kotouči.Začnu od začatku po asi 170 t km se nechaly vyměnit kotouče a desky,nove kotouče a desky jsou ATE,stare kotouče byly ještě origo a byly už sjete a taky vibrovaly do volantu,Daly se nove ATE a ty po 3 tis začly taky vibrovat,vyměněny silenbloky předni napravy,pak kotouče vyreklamovany dany opět Ate,zase začly asi po 4 tis vibrovat,vyměneny naboje kol a změřena hazivost kotouču vše v pořádku tak se nechaly po vyměně naboju kotouče srovnat a ted asi po 3,5 tis jemne vibrace,to už je fakt šilene a nikdo nevi co s tim mechoš tvrdi že jedině vyměnit kotouče za jinou značku,ale ja pochybuji že to pomuže,jde o to že už se dost dilu vyměnilo a stejně je to k ničemu,nesetkal se s tim nahodou někdo?Jde o fabii 1.2 47 kw.Děkuji za připadne nazory.
Říjen 19, 20159 r Asi ti moc nepomůžu, ale já už bych si kotouče ATE nekoupil, sice to není zkušenost z Fabie, ale z VW Vento a tam mi dělaly taky neplechu, po výměna kotoučů za jinou značku byl klid ale může to být kus od kusu.
Červen 19, 20169 r Zdravím, dnes jsem sundával kolo, abych zjistil, co mám za velikost kotoučů a rád bych se zeptal, zda-li moc vadí, že na kotouči chybí takový ten "jistící" zápustný šroubek torx. Už je to pár let, co nám v autorizáku měnili kotouče a buď se časem vyklepal, což se mi nezdá, nebo ho tam prostě nedali. Jinak kolo jsem sundal samozřejmě až po tom, co jsem koupil kotouče a kdyby někdo chtěl, tak mám doma orig, 6Q0615301 239x18. Nechám oba za 600,- http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0615301-predni-brzdovy-kotouc-239x18mm-skoda-12497.html Upraveno Červen 19, 20169 r od gloomik
Červen 19, 20169 r Ten šroubek není až taková závada. Určitě to nemá vliv na brzdy,nebo jejich účinek.
Červen 19, 20169 r Ok, díky, Koukal jsem, že je běžně k sehnání za pár korun, tak ho tam raději dodám.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.