sunsetlake1 Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Zdarec Klaxon trubi len pri stlaceni NA JEDNEJ STRANE volantu - na lavej. Cim to moze byt? Da sa nejako premazat spinac na pravej strane pod volantom, alebo moze to byt len zly kontakt niekde? Ako to urobit aby mi airbag "neustrelil hlavu" Fabia I, vyroba 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Odpoj baterku,parkrát stlač brzdový pedál a demontáž bagu bude bezpečná. Mrkni na ty kontakty klaksonu pod bagem a přihni. Jak na to mrkneš,tak ti to bude hned jasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 prečo brzdový pedál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Tak nech zapne něco jiného kvůli zbytkovému proudu. Mooooc dobře víš libero. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sunsetlake1 Vloženo 21. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Mirek 835, a musim odpajat aj konektor k Bagu? moj postup co planujem odpojim baterku sroubovakom odzadu otvorim volant (predpokladam, ze volantom pohnem aj bez posilnovaca a nezamkne sa mi) predpokladam ze uz hned uvidim tie konektory klaxonu staci ich "ohnut"? ako hovoris? precistim trochu smirglom, prestreknem kontaktolom neodpajam ziaden konektor volant vratim spat zapojim baterku malo by to byt OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sunsetlake1 Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Hotovo.... ak to niekomu pomoze ako dat dole kryt volantu tu je video presmirglovane, prestriekane kontaktolom, funguje vyborne. Inak nerozumiem, co pani inzinieri v skodovke setria na zbytocnostiach co mozu ohrozit zivot. Darmo su tam pod volantom 4 kontakty klaxonu, ked su vsetky z toho isteho materialu (nejaka shitovska med) ktora casom proste zoxiduje. Vsetky 4 kontakty samozrejme zoxiduju logicky skoro v tom istom case :-). Takze mne zo 4 kontaktov uz fungoval ako tak len 1. Co moze ohrozit zivot ked nezatrubim v spravnom case. Cize namiesto kusku medeneho plechu tam mali dat poste nerez!!!.......... co take nieco moze stat, ked cely kastrol stoji 20 eur, tak taky kusok nereze moze stat 30 centov. V servise by za takuto trapnu pracu 5 minut zobrali mozno 30 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Páni inženýři taky vymysleli že klakson je potřeba jen při jízdě resp. při zapnutým klíčku což u starej aut nebylo. Nevím proč jestli kvůli airbagu? Stál jsem na parkovišti u STK a nějakej trouba na mě couval a já potřeboval zatroubit a nešlo to. Víte proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.