Přejít na obsah

Prosím o radu šroub v motoru


V3nd3lin

Doporučené příspěvky

Zdravím, koupil jsem Oktu 2,0 TDI PD 103kW ...najel jsme zatim cca 1000km....auto jsem nechal dva dny na dvore pres ty mrazy. po dvou dnech auto krasne nastartovalo naprosto bez problemu ale pak sjem si vsiml ze motor sel chvilku jako by na tri valce...skubalo v nem a obcas v nem neco kleplo....bylo zrejme ze strany od altiku.....hned jsme to chcipnul a koukal na rozvody (řemen jako nový nevytahaný na žádne kladce nebyla vůle) postupoval jsem dál a nic jsem nezjistil až na šroub viz foto...asi to takhle standartne byt nema že....ale zasroubovat mi nešel (vypada to ze ani neni kam sroubovat)...netusi nekdo k cemu tam je ? pak sjem s autem zajel na VAG po ceste se auto zahralo a cca po 2km uz motort bezel jak hodinky a na VAG nebyla zadna chyba a vsechyn hodnoty v normě. POradi nekdo co s tim šroubem, popripade cim mohlo byt to skubani za studena ? 

post-73011-0-80568200-1390722600_thumb.j

post-73011-0-15809200-1390722626_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oukej zejtra na to mrknu zkousel jsem ho zasroubovat a toci se toci ale nikam se nehne :D myslel jsme si ze to je nejaky sroub do bloku mtery drzy ten kompresor tak sjem s tim zkosuel verklovat a drzi to jak čert...no to bude zajimavy ho vyndat to abych sundal čeloa  chladice :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...