Publikováno Červen 4, 200718 r Dneska jsem měnil žárovku zadního obrysového světla. Byl jsem překvapený, že se ta patice s žárovkou pouze zasune do zadní svítilny. To opravdu je jen zasunuté, nebo jsem něco udělal špatně. Že by se to zasunulo a pootočilo jsem nenašel. Upraveno Červen 4, 200718 r od tomson1
Červen 4, 200718 r Z NÁVODU: Výměna žárovky obrysového světla: -vypněte zapalování a všechna světla -odjistěte a otevřete kryt držáku žárovek -vadnou žárovku VYJMĚTE z tělesa svítilny a vyměňte za novou -zavřete a zajistěte kryt držáku žárovek Myslím, že je to jasný, ale vyzkoušený to nemám. O pootočení se píše jen u těch ostatních žárovek mimo obrysových, takže to máš asi správně.
Červen 12, 200718 r Presne tak, ani kliknutí ani otocení, len tak strcit to tam a hotov. Tak ono to tam samo o sobě dost drží. Jen když se ta objímka vyndavá,jde to líp,když se s ní trošku pootáčí a zároveň se táhne ven než když se jen rve ven.. Když se ty objímky dávají zpátky,doporučuju lehoučce potřít prstem od vazelíny..dělám to i se žárovkami..jde to pak i líp ven..a nezaoxiduje to. Upraveno Červen 12, 200718 r od Jirik.DC
Listopad 15, 200816 r Měnil jsem popraskané žárovičky v zadních pozičních světlech C....po rozsvícení mi přišlo, že ty nový svítí víc něž původní. Následnou prohlídkou jsem zjistil, že ty malý žárovičky (dvě prostřední) jsou originál 3W a ty nový co jsem tam koupil jsou 5W, takže svítí víc proti horní a spodní žárovce. Ani ve Škodovce ty 3W nemaj...a ani je nedostávaj. Někde jsem se dočetl, že lze přes VAGa nastavovat intenzitu svitu obrysových světel v %....nevíte někdo zdali by se dal takhle vyřešit problém nestejnoměrného proisvícení zadních světel?
Listopad 15, 200816 r Dá se měnit intenzita předních světel. I kdyby se dala ladit na zadních světlech, tak stejně by ten rozdíl zůstal stejný, bo by se měnila intenzita všech žárovek současně
Listopad 16, 200816 r To asi vážně ne e. A jsou tam dva druhy žárovek, úmyslně, ale je zajímavé, že ty W3W nemají, prt. i v návodu tam jsou tyhle.
Listopad 16, 200816 r A opravdu je tak velký rozdil mezi 3W a 5W žárovkou? Nemusi se tam dávat odpor? Funguje to?
Listopad 16, 200816 r Ta W3W zarovka ma cislo dilu N 017 752 2, cena cca 25 Kč/ks. Nevidim duvod, proc by se nemela dat koupit v Skoda servisu. Zajdi do salonu, objednej cislo dilu a vic te nezajima. BTW: Staci mrknout do Etky, tuhle zarovku pouziva VW a Audi snad ve vsech modelech, jen Skoda ji ma jen v OII a Seat vubec.
Listopad 16, 200816 r A opravdu je tak velký rozdil mezi 3W a 5W žárovkou? Nemusi se tam dávat odpor? Funguje to? Když mužeš naprat do přednich světel 100w misto 55w tak proč by jsi tu nemohl dát 5w misto 3w?Bez odporu?
Listopad 16, 200816 r Nevím kvůli čemu bys tam dával odpor....jde jen o to, že ty dvě velký žárovky (první a poslední) mají nastavenou intenzitu svícení jako 3W žárovky... ty dvě prostřední. Takže pokud jsou uprostřed žárovky výkonnější (5W) svítí střed céčka víc než okraje. Nejdřív jsem myslel, že ty velký žárovky jsou dvouvláknový....jedno vlákno pozičky, druhý vlákno brzdový....ale je tam jednovláknovka
Listopad 16, 200816 r Ta W3W zarovka ma cislo dilu N 017 752 2, cena cca 25 Kč/ks. Nevidim duvod, proc by se nemela dat koupit v Skoda servisu. Zajdi do salonu, objednej cislo dilu a vic te nezajima. BTW: Staci mrknout do Etky, tuhle zarovku pouziva VW a Audi snad ve vsech modelech, jen Skoda ji ma jen v OII a Seat vubec. super ...jak se říká...Dobrá rada nad zlato...
Listopad 16, 200816 r žárovky jsou ovládány tzv. sřídou a tato střída jde nastavit přes diagnostiku.Proto třeba STOP světlo a obrys má jen jednu žárovku s jedním vláknem. To samo je použito i při denním svícení,kdy je intenzita nastavena tuším na 80%.
Listopad 16, 200816 r Tak...konečně platná informace....a touto střídou, jsou ovládány všechny čtyři žárovky zadních světel (mám na mysli červeně svítících), nebo jen žárovky, které mají dvě funkce, tzn. obrysová světla a brzdová/mlhová světla? Upraveno Listopad 16, 200816 r od holy
Září 2, 201213 r Zdravím vlastním OII asi dva týdny a všiml jsme si že jezdí dosta Octavii co odchazí zadní žároky světel ,jako že nesvítí celé céčko. Dá se tomuto nějak předejít? Jediné ced chci udělat je,že si nehcám nakodovat,aby ve dne svítil jen předek a zadek szahsnutý ,aby se aspon trochu šetřily. Mě zatim svítí celé obě céčka,ale na silnicich vidím že to má každá druhá.. Mylsím že velká slabina Octaviíí v tomhle.
Září 2, 201213 r no a on je problém je potom vyměnit? jinak když si necháš nakódovat aby svítil jen předek (ono to jde?) tak si nejsem jistý, že to bude odpovídat předpisům... se světly pro denní svícení zadek svítit nemusí, ale aby svítili klasické hlavní a zadní ne?
Září 2, 201213 r Zdravím vlastním OII asi dva týdny a všiml jsme si že jezdí dosta Octavii co odchazí zadní žároky světel ,jako že nesvítí celé céčko. Dá se tomuto nějak předejít? Jediné ced chci udělat je,že si nehcám nakodovat,aby ve dne svítil jen předek a zadek szahsnutý ,aby se aspon trochu šetřily. Mě zatim svítí celé obě céčka,ale na silnicich vidím že to má každá druhá.. Mylsím že velká slabina Octaviíí v tomhle. Napis aj rok vyroby tvojho auta+ km??? Urcite nemas OCTAVIU rok vyroby 2012!!!!
Září 2, 201213 r Myslim, že to u oktávek není se zadníma žárovkama nijak moc dramatický. Na šetření žárovek bych moc nekoukal, spíš na úsporu energie. V tom Céčku je jich celkem dost. S kódováním si nejsem jistý - jde/nejde, možný je leccos. Ohledně předpisů souhlasím s tím, co píše S0T0.
Září 2, 201213 r Samozřejmě, že to de. Je několik možností jak kódovat: Přední + zadní větla + palubka -jako po otočení vypínače Přední + zadní bez palubky Jen přední na 30% na světelnej senzor Tzv AMERIKA - při zatažený ručce světla nesvítí, po uvolnění jo. Jinak v ČR statí přední tlumený abys splnil vyhlášku o svícení ve dne.
Září 3, 201213 r Díky za reakce. Nevím jak vy,ale ja potkavam dost Octavii co zandí svetla sotva svítí . Jináč i kdyby to bylo proti předpisům tak si to udělám.Myslím že tohle by fakt nikdo neřešil. Hlavní je ten předek aby svítil . A jak píše Luda asi s tim fakt ani problém nebude kvuli vyhlášce.
Září 3, 201213 r Myslim, že to u oktávek není se zadníma žárovkama nijak moc dramatický. Na šetření žárovek bych moc nekoukal, spíš na úsporu energie. V tom Céčku je jich celkem dost. S kódováním si nejsem jistý - jde/nejde, možný je leccos. Ohledně předpisů souhlasím s tím, co píše S0T0. V cecku mas len naviac 2 ziarovky 3W.
Září 3, 201213 r 12W - dobrý jsou pro některý energetický masochisty , což nejsem. Proto neřeším ani výměnu v řádu korun. Už jsem tenhle nápad ohledně odpojení zadních světel slyšel a stále mi uniká smysl
Září 4, 201213 r Zkusím něco kolem toho smyslu bez zadních světel. Když ti nakódují denní svícení na O II tak otočíš klíčkem a rozsvítí se ti světla vpředu i vzadu ještě před nastartováním což podle mě spoustě lidem vadí tak hledají řešení a jedním z nich je nakódování na ameriku kdy se rozsvítí jen potkávačky a to až po odbrždění ručky. A k tomu že by odcházely vzadu žárovky, měnil sem po 2,5 letech před týdnem jednu.
Září 5, 201213 r Já to teda beru, nic ve zlým Taky mě to vadilo, proto jsem vypnul automatické rozsvěcení a jsem spokojenej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.