Publikováno Březen 22, 201411 r 140 mm bez uprav 4 x 2. Kolik se dá zvednout podvozek s upravou pérování nebo čímkoliv jinym.
Červenec 8, 201411 r Ahoj, světlá výška je standardně 140 mm. Pro 4 x 4 je kolik? Pro 4 x 4 + paket pro špatné cesty je kolik? Díky.
Červenec 8, 201411 r Světlá výška OIII (z dostupných zdrojů): Standard 140 mm Paket pro špatné silnice 155 mm RS 128 mmScout 171 mm
Červenec 9, 201411 r Podle dostupných informací je světlá výška 4x4 stejná jako u předokolky = 140 mm (podívejte se do katalogu, tam žádná jiná světlá výška není), další důkaz viz článek "Na světlou výšku se nesahalo, takže není problém odřít nárazník při parkování kolmo k chodníku. Už jenom při pouhé vyjížďce někam na louku by vás mělo varovat šustění trávy o podvozek. Ale toto snad napraví třeba verze Scout." V dalším článku se píše toto: "Světlá výška je u 4x4 139 mm (u běžných verzí 140 mm), my jsme však testovali vozy s paketem pro špatné cesty ležící 154 mm nad zemí."
Červenec 9, 201411 r Takže bych to viděl asi takto: Standard 140 mm Paket pro špatné cesty 155 mm 4x4 Standard 139 (140?) mm4x4 Paket pro špatné cesty 154 (155?) mmRS 128 mmScout 171 mm
Červenec 9, 201411 r Blbý je , že ani u verze Laurin a Klement nelze hýbat se světlou výškou - paket pro špatné cesty tam prostě není vůbec možný...
Červenec 9, 201411 r Kvôli kolesám, paket pre zlé cesty môže byť obutý maximálne na "16" a pre L&K sú len "18".
Červenec 9, 201411 r DavidSK: Ale to je ciste vymyslene omezeni. Technologicky by to nicemu nevadilo tam dat vetsi kola a u O2 to take u L&K slo.
Červenec 9, 201411 r To ja viem, a ešte keď si objednáš O alebo Sup s paketom pre zlé cesty, ako píšem vyššie dá sa to len do "17" a v TP alebo na výčku nádrže máš alternatívu aj "18"
Červenec 11, 201411 r Co myslíte ta světlá výška 139mm? Není to málo na příjezdovku z kamínků, která není zrovna nic moc k domku v podhůří? Kdyby se škrtlo o sníh v zímě, tak se asi nic moc nestane, nebo jo? Horší by to bylo asi škrtnout o zem... Upraveno Červenec 11, 201411 r od jindrous
Červenec 11, 201411 r Chevrolet orlando, světlou výšku ani neznám :-) zase tak dlouho ho nemáme a za poslední 2 zimy tu exteremně sněhu nebylo, před tím ale docela jo... Nyní neškrtám ale ten úsek cca 200 metrů radši jedu opatrněji. Upraveno Červenec 11, 201411 r od jindrous
Červenec 11, 201411 r Tak to má podle dostupných údajů světlou výšku 123 mm. Přesunu to do vlákna o světlé výšce, ať to tady Kornimu nestraší
Srpen 31, 201411 r Je nejaky rozdil u OIII RS Combi s dodatecnou ochranou podvozku proti kamenum a bez ve svetle vysce? :-) Omlouvam se, jestli jsem to nekde prehledl
Září 23, 201410 r Je nejaky rozdil u OIII RS Combi s dodatecnou ochranou podvozku proti kamenum a bez ve svetle vysce? :-) Omlouvam se, jestli jsem to nekde prehledl Pokud vím, není. A prodejce mi tu ochranu rozmluvil, je to prý jenom plast a akorát se v něm chytá bordel. Upraveno Září 23, 201410 r od ELXEL
Září 23, 201410 r a při velkých rychlostech to plácá o podlahu, kamoš ji má (měl) a sundal ji po cestě do Chorvatska!, ale v zimě se po tom hladkém "břichu" musí pěkně sáňkovat Upraveno Září 23, 201410 r od Hravec
Prosinec 21, 20159 r Kluci ahoj, prosím unsubscribe ti u koho sportovní podvozek (2UC), hledáme místnosti pružin a tlumičů pro 1,4 DSG,1,8 DSG, 1.8 manuální převodovka hlavně limo. Pokud máte tyto informace, prosím informujte!
Duben 1, 20205 r Ahoj. Přátelé opravdu nikdo neřešil světlou výšku u Octavie III combi. Také by mě to zajímalo neboť potřebuji vyřešit. Já mám 4x4.
Duben 2, 20205 r V tom právě potřebuju poradit. Na autě mám : přední tlumič 5Q0 413023 ET nahradit bych chtěl tímto : 5Q0 413 023 GN přední péro 5Q0 411 105 GL 5Q0 411 105 HR zadní tlumič 5Q0 513 029 KK 5E0 513 029 D zadní péro 5Q0 511 115 J 5Q0 511 115 AM Jenže to nebude nic levnýho a nerad bych pak narazil, že mi nebude něco pasovat. Třeba zbytečná obava,ale ve škodovce se na toto téma v podstatě odmítají bavit.Ta náhrada je vše scout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.