Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

těch 1 500 km je tak rychle pryč že v podstatě není čas to ani řešit....  já jsem měl auto od 460 km a určitě ho předtím nikdo moc nešetřil, ba naopak, nicméně já osobně v podstatě jezdím jako v záběhu, nevytáčím do maxima, nejezdím na plný kotel, mám najeto přes 20tis. km a jel jsem nejrychleji asi 2x a to jen 160 km/hod. - ne že by to rechleji nejelo, určitě jelo ...

Vloženo

zajtra popozeram kolko oleja je tam hadam som nic nepokazil ked som siel tych 130 pekne ustalene...nezdalo sa mi zeby to tocilo nejake velke otacky....2500 z max 4000 je 62% tak hadam to nieje nejake nadmerne ci ano?

Vloženo

tak to by bola pre mna vyborna sprava!teraz sa vratim opat k beznej jazde okreskami....ale ja robim tak cca 60-70km na jedno nastartovanie takze zasa bezna kludna pomala jazda 50/90 no snad mu tento maratonik vo vyssom tempe neuskodil som zvedavy co povedia dalsi

Vloženo

Muj nazor je, ze zabeh je v dnesni dobe uz dost precenovan. Presnost vyroby je dnes uplne jinde nez drive. Fakt, ze se uz dnes nemeni poprve olej po 1500km jako drive, ale normalne dle promenneho intervalu je toho dukazem. Osobne znam nekolik lidi, co maji predvaci auto z autosalonu, kde se lide s nejakym zabehem zcela urcite nesrali a motor se jim nerozpada a ani nezere olej vice nez normalni auto. Sam bych si teda nic takoveho nekoupil, ale je to asi spise muj predsudek nez neco jineho. Nechci tim ale nikoho nabadat, at jezdi od 0km jako prase. Sam jezdim se svym autem trvale v podstate dle instrukci vyrobce pro jizdu v zabehu. :)

Vloženo

Já třeba zajížděl tak, že oproti normálu častěj řadil a snažil jsem se o to, aby otáčky dlouho nestály na konstantní hodnotě. Ale zase nevytáčet. Do 1000km třeba do 3tis/min, do 2000km 4tis/min. A nejlépe se vyhnout dálnici.

Vloženo

Proč se vyhnout dálnici ? Když pojedu v daných otáčkách (tedy ani moc a ani málo) tak je dálnice vpohodě. Motor je zahřátý na ideální teplotu, žádná jízda na volnoběch... a když ještě člověk bude měnit rychlosti, aby nejel pořád ve stejných otáčkách, tak si myslím, že je to lepší než nějaké rázy při častném řezení např. při projíždění městem, nebo po nějaké špatné, klikaté  a kopcovité okresce.... ale je to k diskuzi :kol-28:

Vloženo

Muj nazor je, ze zabeh je v dnesni dobe uz dost precenovan. Presnost vyroby je dnes uplne jinde nez drive. Fakt, ze se uz dnes nemeni poprve olej po 1500km jako drive, ale normalne dle promenneho intervalu je toho dukazem. Osobne znam nekolik lidi, co maji predvaci auto z autosalonu, kde se lide s nejakym zabehem zcela urcite nesrali a motor se jim nerozpada a ani nezere olej vice nez normalni auto. Sam bych si teda nic takoveho nekoupil, ale je to asi spise muj predsudek nez neco jineho. Nechci tim ale nikoho nabadat, at jezdi od 0km jako prase. Sam jezdim se svym autem trvale v podstate dle instrukci vyrobce pro jizdu v zabehu. :)

 

jeď na exkurzi do ŠA a tam uvidíš, co předvádějí hoši s auty při výjezdu z nultého km a při nakládce na kamiony a posléze co prodejci při vykládce z kamionu, jsem to tu už psal, pak bys to auto určitě ani nechtěl... ale jak se vždycky říkalo, jak se naučí jezdit, tak pak jezdí!

Vloženo

Napalm: v případě, že by se jelo po dálnici stejnou rychlostí (někteří tam rovnou hodí tempomat), tak bych se ji raději při záběhu vyhnul. Stejně jako celou dobu na stejnej rychlostní stupeň...

 

A když ještě bude člověk měnit rychlostní stupně....na dálnici? Co? :D

 

Ale každého věc jak zajíždí auto :) Já volím okrsky a snažím se co nejvíc řadit, což na dálnici, ruku na srdce, moc nejde ;)

Vloženo

Kazdy o zajizdeni rika neco jineho, ale rozhodne plati, ze kdyz uz nekdo zajizdi motor, tak by se mely neutale stridat otacky a motor by mel pracovat jen v lehkem zatizeni. Jizda po dalnici s konstantnimi otackami idealni neni... ale jak rikam, kazdy to dela jinak. Ja se chovam dle rad, co jsem obdrzel od lidi co stavi zavodni motory :-)

Vloženo

takze pozeral som ten olej ...je takmer na hornej max hraninici...

 

dík, tak jsem to měl úplně stejně... někteří tu tvrdili že se dává míň že i tady se šetří, asi jak který motor...

Vloženo

cize ti co mali takmer maximum to nechali tak alebo to nejak odsali? pripadne klesla niekomu hladina oleja po zabehu alebo po napr 10000km?.....no a k tomu zabehu....vcera som ho troska prebehol ale dalsich aspon 1000km budem zasa jazdit pekne s castym striedani vykonu a prevodovych stupnov....hadam som to nepokaslal vcera ale 2500 ot mi nepride vela po rovnej ceste bez vacsieho zatazenia

Vloženo

Napalm: v případě, že by se jelo po dálnici stejnou rychlostí (někteří tam rovnou hodí tempomat), tak bych se ji raději při záběhu vyhnul. Stejně jako celou dobu na stejnej rychlostní stupeň...

 

A když ještě bude člověk měnit rychlostní stupně....na dálnici? Co? :D

 

Ale každého věc jak zajíždí auto :) Já volím okrsky a snažím se co nejvíc řadit, což na dálnici, ruku na srdce, moc nejde ;)

 

Jasně pokud tam hodím tempomat, tak to dobré není, to souhlasím. Ale pokud jedeš na D1 tak řadit jde, respektive ti ani nic jiného nezbývá... :kol-28: ... a v pravém pruhu zajedeš rovnou i tlumiče...   :kol-98:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...