revoj Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Zdravím všechny, mám problém s volnoběžnými otáčkami na Fabii 1.4 MPI. Když stojím tak kolísají a chvěje se celé auto. Byl jsem v servise ale jen něco vyčistili ale dělá to pořád. Svíčky už jsem taky vyměnil. Uvažuji ještě o výměně vzduchového filtru ale nevím jestli to pomůže. Zkuste pradit !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Mě se zdá taky že mě otáčky při volnoběhu kolísají.Podle palubního PC mě ukazují otáčky v rozmezí 780-840ot....spotřeba mě právě taky kolísá a vstoupá od 0.8-3.4 l/h pokd lehonce zvednu otáčky nad 850 tak s potřeba ukazuje otimálně trvale 0.8-0.9 l/h.................... Mám Fábii clasic 2000 najeto 65000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Nevím sice jak intenzivně ti kolísají, ale normálně tohle dělají všechny 1.4 MPi 44kw nebo 50kw obvzláště ve verzích se dvěma katalyzátory splňující emisní limit Euro 4, pro jednotku je docela fuška emise udržet u kontrukčně starého motoru. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 parkan: Tak kolisani volnobehu mezi 780-840 ot./min neni nic hroznyho (u 1.4 MPi), ale ta okamzita spotreba 0.8 - 3.4 je hodne velkej rozptyl - ta horni hranice, to si myslim by byt nemelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 možné je to,že to dělá Chip tunig mám motor 58Kw . Cimbu...chip....ale jak jsem psal satčí zvednout lehonce nad 850 tak je to normální...byl jsem v servisu s tímto dotazem prej to je normální u těch starších řídících jednotkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 parkan: Tak kolisani volnobehu mezi 780-840 ot./min neni nic hroznyho (u 1.4 MPi), ale ta okamzita spotreba 0.8 - 3.4 je hodne velkej rozptyl - ta horni hranice, to si myslim by byt nemelo. To je pravda. To kolísání okamžité spotřeby bych viděl na 0,8 - 1,0 víc asi ne. Jen pro zajímavost já mám na 16v okamžitou spotřebu 0,5, občas tam skočí i 0,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Zkusil bych vyčistit škrtící klapku, vyměnit vzduchovej filtr, zkontrolovat jestli někdě nepřisává falešněj vzduch a nakonec kontrola vstřikovacích ventilů. U těhle motorů je tu dost často měníme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 možné je to,že to dělá Chip tunig mám motor 58Kw . Cimbu...chip....ale jak jsem psal satčí zvednout lehonce nad 850 tak je to normální...byl jsem v servisu s tímto dotazem prej to je normální u těch starších řídících jednotkách Ale Cimbu přeci uvádí, mimo jiné i na svých stránkách, že tento jev u MPi potlačí, ne li zcela odstraní, Zkusil bych se obrátit nejdříve na ně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Ahojte. U MPI by mohlo spôsobovať kolísanie voln. otáčok aj prisávanie falošného vzduchu cez nejakú hadičku , alebo na prírube sacieho potrubia a hlavy .To tesnenie nebolo vždy spoľahlivé. Skus tiež vyčistiť a zkontrolovať škrtiacu klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Zkusil bych vyčistit škrtící klapku, vyměnit vzduchovej filtr, zkontrolovat jestli někdě nepřisává falešněj vzduch a nakonec kontrola vstřikovacích ventilů. U těhle motorů je tu dost často měníme... Taky mi bylo porazeno podívat se na vstřikovače, ale to co píše Tom podle mě taky dává smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 U me fabie combi na plyn 1.4MPi obzvlaste v horkych dnech se stava, ze otacky po nejakou dobu zustanou na hodnote 1000 a asi po 15s spadnou na pozadovanou hodnotu. Zvlastni je, ze to dela opravdu jen vlete pri teplote nad 30 stupnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 U me fabie combi na plyn 1.4MPi obzvlaste v horkych dnech se stava, ze otacky po nejakou dobu zustanou na hodnote 1000 a asi po 15s spadnou na pozadovanou hodnotu. Zvlastni je, ze to dela opravdu jen vlete pri teplote nad 30 stupnu. To je zajímavej jev, jestli to třeba nesouvisí s vysokýma teplotama, kdy se změní hustota plynu a řj chvíli trvá, než zkoriguje množství potřebný k normálnímu volnoběhu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 To je zajímavej jev, jestli to třeba nesouvisí s vysokýma teplotama, kdy se změní hustota plynu a řj chvíli trvá, než zkoriguje množství potřebný k normálnímu volnoběhu... Zajimave je, ze zvysim-li otacky motoru, zase nejakou dobu trva, nez si to sedne. Je to zvlastni, ale neresim to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedy gonzales Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 mne to robi tiez, kolisaju ot. servis tvrdi ze je to kvoli :uskrteniu motora: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 (editace) ja mam 1.4MPI 50kW a podla vsetkeho to vyzera ze je to normalny jav a budes sa s tym musiet vyrovnat... mozes to ciastocne znizit (vymena sviecok, kontrola nasavnia vzduch + filter, vycistenie skrtiacej klapky, precistenie palivovej sustavy, vymena rozvodovej retaze) ale urcite to uplne neeliminujes... ja som skusal vsetko a nic nepomohlo... obcas to je viac citit a niekedy zase menej...uz som sa s tym zmieril...kazdopadne pozri v starsich prispevkoch bolo to tam uz vela krat riesene... osobne by som uz tento motor nebral Editováno: 12. Září 2006, autor: ceannu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.