HWSpeedy Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Zdravim, resim u CNG verze spatne razeni zpatecky po nastartovani. Po nastartovani tam velmi casto nejde zaradit, musi se povolit spojka a pak uz to jde, ale je pak citit jakoby zarazeni pres zuby. Nikdy jsem to v zadnem jinem aute nezazil v takoveto mire. Jak jste na tom ostatni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 já mám sice benzín, ale občas mi tam zpátečka taky nechce zapadnout, buď pomůže znovu šlápnout spojku, zakvedlat a znovu zařadit, nebo (jako u spousty škodovek) zařadit za 1 a pak zpátečku, asi se tam ty zuby nějak líp srovnaj. Zpátečka tuším není obdařena synchronizací, takže ty zuby se občas nesrovnaj ideálně. Ale to co říkám se mi stává tak 2x za týden. Pokud to je u tebe opravdu velmi často, tak bych se zkusil poptat v servisu, třeba se to dá seštelovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Zkus sešlápnout spojku, malinkou chvilinku počkat a pak to zařadit, někdy to u zpátečky pomáhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 10. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 Podrzet seslaplou spojku urcite nepomuze. Jedina pomoc je ji naopak pustit a znovu seslapnout, pak uz zaradiot jde (jen to pak mirne jde jakoby pres zuby). Jen pro jistotu popis co delam: - auto je zaparkovane (na rovine), zarazena jednicka, bez rucni brzdy - prijdu, seslapnu spojku, nastartuji - chci zaradit z 1 na zpatecku a nejde to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 No tak jak říkáš, pustit a znovu sešlápnout spojku, na Fábce to někdy tak taky musím udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 15. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Tak me to delalo i u druheho Citigo CNG i kdyz trochu mene. Ale uz jsem prisel na to, aby to nedelalo. Ja jsem vzdy sedl do auta, zarazena byla jednicka, seslapl jsem spojku, otocil klickem pro start (delku behu starteru si to se start-stop ridi samo), ihned jak naskocil motor tak jsem vyradil jednicku a zaroven hned radil zpatecku. Je potreba chvilku po startu motoru pockat (staci opravdu chvilicka) nez klesnou otacky na volnobeh a pak teprve radit. Asi se projevilo to, ze clovek jenom brnkne o klicek a dal se nestara o startovani a uz mu ruka jde na saltrpaku a chce rychle radit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 zpátečka není synchronizovaná, a proto pokud není auto v klidu nebo pokud má zvýšený volnoběh (studený start), tak se stane že půjde přes zuby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.