Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Po pátém roce docela smutné, na to, že všude píšou, že AGM má vyšší životnost než obyč. byterie. Normálně nám v rodině baterie z prvovýroby bydrží cca 10 let i víc.. Jinak super, žes to takhle otestoval. Prostě to chce rekuperaci vypnout....

Editováno: , autor: Clerfayt
Vloženo

Mám takú možno blbú otázku, možno sa to tu už spomínalo. Dá sa vypnúť tá blbosť v podobe nabíjania baterie max na 80-90% ? Teraz keď je chladnejšie tak keď pozriem na stav nabitia baterie tak je väčšinou na 70%. 

 

Bateria má 1 a pol roka.

Vloženo

Mám to u F3 stejne. Léto 70-90%, zima 60-70%. Jak se píše výše jedinečné úprava vytažení konektoru na - baterky. Pokud máš TDI máš smůlu auto pak údajně nevypaluje dpf.

Vloženo

Tak to jste na tom ještě dobře, já mam baterii týden po nabití nabiječkou každé ráno mezi 39 -  49 %. Baterka stará rok a půl. Jedu na hory, tak startovací kabely to jistěj. Asi už je baterka KO protože auto dobijí skoro stále 14,6 14,8.

Vloženo
před 2 hodinami, Plextor napsal:

Prej když se vymění baterie za novou, tak se to musí v autě v počítači nastavit. Co je na tom pravdy nevim, ale řikal mi to mechanik.

Když selže vše, použijte návod. A v návodu (od mého auta) se píše viz příloha Výměna baterie.pdf

Vloženo (editace)

@LukášCBRNo resil to kolega na golfu kde se nedal ss vypnout kodovanim. tak sem mu poradil konektor ale  nekde se docet ze pak nefuguje regenereace tak to vzdal naucil se dalsi krok po startu a kliknout na tlacitko. Psal jsem udajne...

Neodvedu si predstavit  to po kazdem startu hledat v infotaimentu jak scaly nebo F4.

Pokud jde o ekoterorismus logika jde stranou .......

Editováno: , autor: zwan
Vloženo
před 6 hodinami, zwan napsal:

...Neodvedu si predstavit  to po kazdem startu hledat v infotaimentu jak scaly nebo F4...

Scala má normálně tlačítko u řadicí páky:
image.thumb.png.500087975a7c271509e1ecbc5f861a3e.png
F4 ještě nikdo neviděl, ale už někteří ví, co bude špatně...

 

Nicméně toto je téma o OIII, takže je to celkem jedno, ta tlačítko má a rekuperaci stejně nevypíná (otázkou však je, zda tu baterku skutečně tak "ničí").

Vloženo (editace)

Nechci nic říkat, ale ve škodovce jsou opravdu i....(nebudu ani psát co....)

 

https://autobaterie-pema.cz/clanek/technologie-agm-gel-efb-510040251301902

 

Hlavně >

Baterie EFB sy vyznačují delší životností při zvýšeném cyklickém zatížení. Toho je dosaženo speciálním separátorem z polyesterových vláken a silnějšími deskami elektrod. Baterie typu EFB jsou tak vhodné do aut se systémy Start & Stop, ne však pro vozy s rekuperačním brzděním a dalšími šetřícími technologiemi.

A světe div se, co mám asi na 14 dní staré Octavii za baterii> EFB.....

Editováno: , autor: Mahlpo
Vloženo
V 17. 12. 2019 na 9:56, LukášCBR napsal:

@Mahlpo
Je levnější a záruku přežije, takže je to v “pořádku”, aspoň dle výrobce.
Uživatelé s NT mají AGM, aspoň těch pár, co se pohybují zde na fóru.

Promiň, ale nějak si pod zkratkou NT nic nevybavuji.

Jinak jsem psal do Škodovky a přišla odpověď:

 

K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že baterie typu EFB je dostatečně robustní a je úspěšně používána v koncernu VW již od roku 2011

právě pro vozy s rekuperací a se systémem Start/Stop.

S ohledem na skutečnost, že dnešní internet a sociální sítě jsou přehlceny různými informacemi, nemůžeme se k Vámi zaslanému článku dále vyjádřit.

 

-Už mě ani nepřekvapuje, když škodovka se k tolika věcem staví zády, že bude něco jiné. Asi jsem měl jít do Toyoty :-)

Vloženo
V 17. 12. 2019 na 9:56, LukášCBR napsal:

@Mahlpo
Je levnější a záruku přežije, takže je to v “pořádku”, aspoň dle výrobce.
Uživatelé s NT mají AGM, aspoň těch pár, co se pohybují zde na fóru.

Potvrzuji mám Scouta s NT a baterie je AGM

Vloženo
před 59 minutami, JiVi napsal:

ale do O II se davaji EFB Exide a tam pisou neco jineho   http://www.exide-cz.cz/cz/produkty/micro-hybrid/exide-efb/

Do O2 se mozna exide davali, ale fo O3 se dava bud EFB od Moll anebo AGM. Otazka je,zda EFB od Moll je vhodna pro rekuperaci. Dle me,kdyz je typ baterie nejak konstrukcne vytvoreny,tak proste tak je. A pokud je EFB baterie nevhodna pro rekuperace,tak se proste do vozu s rekuperaci nehodi.... Klidne se necham od Skodovky poucit,ale jak jsem napsal, jedine co mi odpovedeli,tak jejjich zvasty,ze se pouziva v jejich autech dlouho. To ze nevydrzi, nici se bud tim,ze se udrtuje stale vybita a pak se zase vlivem rekuperace prebiji uz je pro automobilku nepodstatne....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...