Prosinec 12, 20195 r Po pátém roce docela smutné, na to, že všude píšou, že AGM má vyšší životnost než obyč. byterie. Normálně nám v rodině baterie z prvovýroby bydrží cca 10 let i víc.. Jinak super, žes to takhle otestoval. Prostě to chce rekuperaci vypnout.... Upraveno Prosinec 12, 20195 r od Clerfayt
Prosinec 12, 20195 r myslím, že každodenní připojovaní nabiječky je takový ténink na zelenou budoucnost ... elektroauta
Prosinec 13, 20195 r Prej když se vymění baterie za novou, tak se to musí v autě v počítači nastavit. Co je na tom pravdy nevim, ale řikal mi to mechanik.
Prosinec 13, 20195 r Mám takú možno blbú otázku, možno sa to tu už spomínalo. Dá sa vypnúť tá blbosť v podobe nabíjania baterie max na 80-90% ? Teraz keď je chladnejšie tak keď pozriem na stav nabitia baterie tak je väčšinou na 70%. Bateria má 1 a pol roka.
Prosinec 13, 20195 r Mám to u F3 stejne. Léto 70-90%, zima 60-70%. Jak se píše výše jedinečné úprava vytažení konektoru na - baterky. Pokud máš TDI máš smůlu auto pak údajně nevypaluje dpf.
Prosinec 13, 20195 r Tak to jste na tom ještě dobře, já mam baterii týden po nabití nabiječkou každé ráno mezi 39 - 49 %. Baterka stará rok a půl. Jedu na hory, tak startovací kabely to jistěj. Asi už je baterka KO protože auto dobijí skoro stále 14,6 14,8.
Prosinec 13, 20195 r před 2 hodinami, Plextor napsal: Prej když se vymění baterie za novou, tak se to musí v autě v počítači nastavit. Co je na tom pravdy nevim, ale řikal mi to mechanik. Když selže vše, použijte návod. A v návodu (od mého auta) se píše viz příloha Výměna baterie.pdf
Prosinec 14, 20195 r @zwan Vzpomeneš si, kde jsi k té informaci ohledně DPF filtru přišel? Mám konektor odpojený a regenerace probíhá beze změn pravidelně. Díky.
Prosinec 15, 20195 r Z logického hlediska bych usuzoval, že při regeneraci DPF na stavu nabití baterie nezáleží. Deaktivace SSS a rekuperace energie také nemůže být překážkou.
Prosinec 15, 20195 r @LukášCBRNo resil to kolega na golfu kde se nedal ss vypnout kodovanim. tak sem mu poradil konektor ale nekde se docet ze pak nefuguje regenereace tak to vzdal naucil se dalsi krok po startu a kliknout na tlacitko. Psal jsem udajne... Neodvedu si predstavit to po kazdem startu hledat v infotaimentu jak scaly nebo F4. Pokud jde o ekoterorismus logika jde stranou ....... Upraveno Prosinec 15, 20195 r od zwan
Prosinec 15, 20195 r před 6 hodinami, zwan napsal: ...Neodvedu si predstavit to po kazdem startu hledat v infotaimentu jak scaly nebo F4... Scala má normálně tlačítko u řadicí páky: F4 ještě nikdo neviděl, ale už někteří ví, co bude špatně... Nicméně toto je téma o OIII, takže je to celkem jedno, ta tlačítko má a rekuperaci stejně nevypíná (otázkou však je, zda tu baterku skutečně tak "ničí").
Prosinec 15, 20195 r Ano mate pravdu vypina jen SS, rekuperaci bohuzel ne ...... Ze to mas scala jsem nevedel .......
Prosinec 17, 20195 r Nechci nic říkat, ale ve škodovce jsou opravdu i....(nebudu ani psát co....) https://autobaterie-pema.cz/clanek/technologie-agm-gel-efb-510040251301902 Hlavně > Baterie EFB sy vyznačují delší životností při zvýšeném cyklickém zatížení. Toho je dosaženo speciálním separátorem z polyesterových vláken a silnějšími deskami elektrod. Baterie typu EFB jsou tak vhodné do aut se systémy Start & Stop, ne však pro vozy s rekuperačním brzděním a dalšími šetřícími technologiemi. A světe div se, co mám asi na 14 dní staré Octavii za baterii> EFB..... Upraveno Prosinec 17, 20195 r od Mahlpo
Prosinec 17, 20195 r @MahlpoJe levnější a záruku přežije, takže je to v “pořádku”, aspoň dle výrobce. Uživatelé s NT mají AGM, aspoň těch pár, co se pohybují zde na fóru.
Prosinec 17, 20195 r @zwanPro info - Můžu po dnešku potvrdit, že filtr se vypaluje s klasickou pravidelností. Dneska po cca 450km se opět začal vypalovat.
Prosinec 20, 20195 r V 17. 12. 2019 na 9:56, LukášCBR napsal: @Mahlpo Je levnější a záruku přežije, takže je to v “pořádku”, aspoň dle výrobce. Uživatelé s NT mají AGM, aspoň těch pár, co se pohybují zde na fóru. Promiň, ale nějak si pod zkratkou NT nic nevybavuji. Jinak jsem psal do Škodovky a přišla odpověď: K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že baterie typu EFB je dostatečně robustní a je úspěšně používána v koncernu VW již od roku 2011 právě pro vozy s rekuperací a se systémem Start/Stop. S ohledem na skutečnost, že dnešní internet a sociální sítě jsou přehlceny různými informacemi, nemůžeme se k Vámi zaslanému článku dále vyjádřit. -Už mě ani nepřekvapuje, když škodovka se k tolika věcem staví zády, že bude něco jiné. Asi jsem měl jít do Toyoty :-)
Prosinec 25, 20195 r V 17. 12. 2019 na 9:56, LukášCBR napsal: @Mahlpo Je levnější a záruku přežije, takže je to v “pořádku”, aspoň dle výrobce. Uživatelé s NT mají AGM, aspoň těch pár, co se pohybují zde na fóru. Potvrzuji mám Scouta s NT a baterie je AGM
Prosinec 26, 20195 r Mame na vsetkych autach webasto a vsetko AGM baterie (1xO3, Passat B7, Passat B8). Podla informacii na strankach Varty by sa EFB baterie nemali pouzivat v kombinacii s rekuperaciou energie https://www.varta-automotive.cz/cs-cz/technologie/technologie-baterii-agm
Prosinec 26, 20195 r ale do O II se davaji EFB Exide a tam pisou neco jineho http://www.exide-cz.cz/cz/produkty/micro-hybrid/exide-efb/ Upraveno Prosinec 26, 20195 r od JiVi
Prosinec 26, 20195 r před 59 minutami, JiVi napsal: ale do O II se davaji EFB Exide a tam pisou neco jineho http://www.exide-cz.cz/cz/produkty/micro-hybrid/exide-efb/ Do O2 se mozna exide davali, ale fo O3 se dava bud EFB od Moll anebo AGM. Otazka je,zda EFB od Moll je vhodna pro rekuperaci. Dle me,kdyz je typ baterie nejak konstrukcne vytvoreny,tak proste tak je. A pokud je EFB baterie nevhodna pro rekuperace,tak se proste do vozu s rekuperaci nehodi.... Klidne se necham od Skodovky poucit,ale jak jsem napsal, jedine co mi odpovedeli,tak jejjich zvasty,ze se pouziva v jejich autech dlouho. To ze nevydrzi, nici se bud tim,ze se udrtuje stale vybita a pak se zase vlivem rekuperace prebiji uz je pro automobilku nepodstatne....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.