Květen 7, 201510 r Trpět víc bude,kdyby sis přečetl co jsem ti doporučil.U TSI ve větší míře dochází k pronikání paliva do oleje.Nevím,co máš za interval,ale u roomstera je max.30000 a min.15000.Neposlalo tě to do servisu po čase a ne po km? Dříve býval interval rok,teť jsou dva.Už na to kašlu,jsme ot a za chvíli dostaneme vynadat. Upraveno Květen 7, 201510 r od standavfr
Červen 30, 201510 r Má cenu připlatit 15 - 17 tisíc za zvýšení výkonu z 44kW na 55 kW od továrny, nebyla by nižsí cena za úpravu chiptunigem? Slyšel jsem, že motory jsou totožné, ale někdo tu píše, že je jiný 5tý převodový stupeň. Má cenu uvažovat o možnosti z čistě ekonomických důvodů? Dík, P.
Červenec 5, 201510 r Slabší 44kW verze má trošku delší převody a na pětku točí při 130 km/h ted nevím jestli 4200 nebo 4300 otáček a ta silnější točí 4500. Je to nejspíš kvůli tomu, že ta 44kw má při těch zhruba 4200 otáčkách už největší zátah kdežto tu silnější 55kW můžeš točit až do omezovače a výkon ještě poroste.
Srpen 15, 201510 r Taky mám tento motor vybraný do kombíka, ale předváděčku asi neseženu, tak čekat a být překvapen
Září 8, 20159 r Chci jen napsat, že jsem dostal náhradní Fabii s motorem 55kw.No a první jízda sní, v pohodě. Není to žádný závodník, ale ani brzda provozu. Na klidnou jízdu pohoda. Jen pokud chceš předjet a přidáš tak zvuk motoru je hroznej. To u dvojkové Fabie byl motor tižší. Ale může to být i tím, že to auto má teprve 2500km.Každopádně bych se toho motoru nebál. Upraveno Září 8, 20159 r od Hkubes
Říjen 22, 20159 r Zdar chlapi, ikdyž jsem škodovkář, pokud bych měl rozpočetna nové auto do 250tis.kč a chtěl klimatizaci, tak rozhodně bych vzal něco s atmosférickou 1.2 od konkurence. Ať už Ford Fiesta 1,25 60kw, nebo Renault Clion 1.2, Citroen C3 1.1 a nebo Dacii Sandero/Logan 1,2 v plné výbavě!! Ani jedno ze zmíněných aut netrpí nějakou zvláštní poruchovostí a moderní 4-válcové motory 1.2 jsou o řád lepší než malý 3-váleček 1.0MPI, který je super do Citigo, ale do Fabie, která většinou slouží jako auto na "všechno" je to slabé no :-)
Říjen 22, 20159 r Navíc stále chybí v tomoto motoru chladič/výměník oleje, takže pokud 1.0 MPI budete často trápit větší zátěží (dálnice, náklad), tak příjdou podobné problémy jako s HTP. Ono přehřátý olej v motoru dělá opravdu paseku...
Říjen 22, 20159 r Já jezdil s předváděčkou Loganem 1.2 a projev toho motoru a spotřeba hrůza, to už raději tu Fiestu, ale to je zase moc malé auto.
Říjen 22, 20159 r Když je za ní ochoten dát tolik peněz tak to musí mít v hlavě obhájené aspoň pro sebe jinak to nedává logiku Ty nevýhody při prodeji, při jízdě už přehlíží protože za to dá ty nehorázne peníze..
Říjen 22, 20159 r Jako já? Ne, mě je to celkem jedno, ale aby ten okruh co jsem jel s předváděčkou jel za 8,1l a poté s HTP stejným stylem a rychlostí za 6,3l, tak říkám děkuji .
Říjen 22, 20159 r Ono předváděčky bývaji syrové motory s nájezdem okolo 1000km ne? Osobně jsem s žádnou nejel tak usuzuji z toho co se prodává za předváděčky a z doslechu .. ale to by se mohlo dost podepsat na spotřebě .. Ale můj příspěvek výše je hlavně o tom že budeš mít s litrovým obsahem později problém auto prodat v bazaru jako dnes majitelé HTP u F1 .. později ti výkon nebude stačit, budeš potřebovat více protože s rostoucím provozem roste i tempo provozu a i já pociťuji že jsem s HTP od rodičů brzdou pokud mu nešlapu po krku a spotřeba jde tedy nahoru .. ale to už jsem tu zdá se mě psal a nakonec každý z toho musí vyvodit ty samé logické důsledky se všemi pro a proti takového malého výkonu motůrku jako já.. S výkonem vím o čem mluvím .. měl jsem 44kw MPI a učil se jezdit s 47kw SDI poté první cesty s HTP 40kw.. Někdy je dobré oželet nějaký ten půl litr spotřeby za vyšší výkon. Rozdíl téměř 2L bych usuzoval že má motor málo najeto a nejsi na něj zvyklý jako na své HTP .. určitě jsi s ním ani nejel jako se svým autem ale hnal jsi ho co to šlo od studena.
Říjen 23, 20159 r Ale, studená auta se nehoní, než se to celé prohřeje může to trval i 10km ( ručička na 90 neznamená, že jsou prohřáté všechny slitiny v motoru a převodovce, pak nemá být stav ojetin v ČR jaký je). Ten Logan už měl najeto přes 5tis, průměr rychlosti 27, já pak 36km/h, už jsem tu trasu znal, nějaký p... kolem Průhonic. Má F HTP se prodala v bazaru za 5dní, důležitý je stav a vedená historie. Chce si to vyzkoušet osobně všechno, jinak neví člověk co ani popisuje. Na postávání po Po Praze v kolonách a 80kou po Jižní spojce stačí i Matiz 0.8 nebo Panda I 1.1
Říjen 23, 20159 r Honzo, však on říkal, že si to obhájíš... já bych taky do litru nešel, ale když ti to stačí ... tak s tím nemám problém...
Říjen 24, 20159 r Nechapem preco mu stale vytikate 1.0... ved ma este dalsie auto k dispozicii, a tym je golf VII variant, motor si uz nepametam presne. Takze ak to ma byt auto do mesta tak preco nie, na to ten 1.0 bude uplne stacit. Ze vas to stale bavi pisat to iste dookola ze vy by ste brali silnejsi motor, a lepsiu vybavu,a taku velkost diskov. Viem ze keby sa to tu neomielalo stale dookola tak by to forum bolo miestami mrtve, ale proste mi to pride stale to iste dookola sa tu pise.
Říjen 24, 20159 r jackobtn... tobě se to kecá, když máš 81 kW ale souhlasím s tebou, ať si koupí ten litr... já s tím problém nemám...
Říjen 24, 20159 r G má 1.6 CR TDi, taky to moc nejede, ale na D8 už i 191 tacho Nj, být si ochoten vzít leasing, koupím lepší auto, třeba Captura TCe nebo novou Vitaru.
Říjen 24, 20159 r Golf je na 1,6 těžkej .. Octávie s ním docela jede ale ve Fábii se 77kw je to jiná střela můžu porovnávat .. A když se ti zdá golf s 1,6 že nejede tak to nevím co budeš říkat na auto které už ve 130 km/h vlastně bude téměř na maximálce.. A ta 1,6 TDI jede ve fabce přes 200 tacho v superbu tady někdo hodil fotku že dokonce přes 210 takže to se mě zdá že je docela fičák na dnešní poměry,pokuty a bodový systém. Ale já už jsem ticho je to opravdu pořád dokola
Říjen 25, 20159 r Ano keca ale kazdy mame ine dovody na to aky si zvolime motor/vybavu etc. Naozaj do mesta na to poskakovanie staci 1.0, ja by som tiez asi skor volil aspon 1,2 66kW, teraz, ale ked budem mat o par rokov viac, tak by som zase asi volil inak. Kazdemu sa naroky casom menia
Říjen 25, 20159 r Mne presne opačne. Mladší som si myslel, že potrebujem viac výkonu Do mesta určite 1,0 z hľadiska výkonu stačí, no mne sa s ním dobre nejazdi. Nie je to len o výkone.
Říjen 25, 20159 r já s tím litrem nejezdil, ale až to Honza doveze domů, tak se sejdeme a určitě mě sveze... máme doma HTP 47 kW a jezdí se s tím v pohodě... na nákup, na chalupu apod. to stačí... dálnici to taky zvládne, ale kdybych s tím měl jezdit každý den 130 km/h, tak to zase ne...
Říjen 25, 20159 r Jj svezu, dnes jsem v UL zase sedanem U té nafty je problém převodovka - na trojku to točí přes 2500 a na 4 skoro 1500 ot., blbě se s tím jezdí 50, octa má stejnou tuším. Jj litr do města, za G - nejlépe je tomu na dálnici.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.