Únor 14, 20169 r V pátek jsem s všiml že po rozjetí jsem měl v cestě kopec tak se teplota vody zvedla na 2 čárka a pak jak byla červená tak teplota spadla úplně dolů. A pak dlouho trvalo než se ohřála. Že by se ohřál jiný okruh a ten pustil vodu z chladiče? Normálně by to měl uchladit okruh topení.
Únor 15, 20169 r V pátek jsem s všiml že po rozjetí jsem měl v cestě kopec tak se teplota vody zvedla na 2 čárka a pak jak byla červená tak teplota spadla úplně dolů. A pak dlouho trvalo než se ohřála. Že by se ohřál jiný okruh a ten pustil vodu z chladiče? Normálně by to měl uchladit okruh topení. To je normální, řekl bych.
Únor 20, 20169 r Buďme rádi, že máme ty 1.2 TSI motory: http://www.auto.cz/test-seat-ibiza-1-0-tsi-vs-skoda-fabia-1-2-tsi-jsou-tri-lepsi-nez-ctyri-92840
Únor 20, 20169 r Vskutku, už nebudou ... aspoň ne ve fábuli. Ale v tý 81kW variantě je dostane jako základní motorizaci i ten novej "kodyjáq" ...
Únor 20, 20169 r Začínam novú tému týkajúcu sa zmien prichádzajúcich s modelovým rokom 2017. Keď bude zmien viac, doplním celý zoznam tak ako každý rok Aktuálne je známe len toto: 21KT/16 končí výroba 1.2 TSI, aktuálne od 19.februára (února) ho už nie je možné objednávať 22KT/16 nábeh motora 1.0 TSI (3-valec s turbom) v prevedení 85kw
Únor 27, 20169 r Mám prosbu, abych znal Váš názor, za měsíc si jdu pro 1 ,2 TSI 81kW a chci se zeptat, jak je nejlepší tento motor zajet, aby co nejdéle vydržel,( výkon, spotřeba) někdo mi říkal, že je třeba motor honit, někdo mi říkal, že až po třech tisicích, tak jak to podleš Vás je, díky
Únor 27, 20169 r Podle mého názoru: - omezit jízdy s neohřátým motorem - omezit dlouhodobě nízké (<1500) z kopce nevadí, do kopce nebo při prudčí akcelaraci raději podřadit a vysoké otáčky (>4000). Slyšel jsem názor a souhlasím s ním, že nejlépe se auto zajede ve městě. Mění se otáčky, řadí se (nezajíždí se jen motor, že, ale i převodovka, brzdy atd). Ale kam po městě jezdit. :-) Tak alespoň nejezdit po dálnici, raději okresky nebo státní silnice. A vyměnit olej dřív než při servisním intervalu.
Březen 2, 20169 r 4000 otáček? Proč? Bože lidi. Chovejte se k tomu slusne a není důvod přemýšlet nad zabehem. S výměnou oleje souhlasim.
Březen 2, 20169 r Co je špatného na 4000 ot. u zahřátého motoru? Předjíždění, svižný rozjezd, těchto otáče se není třeba bát.
Březen 2, 20169 r Pánové 4000 otáček tu někdo radil při zabehu. Tomu se divim. Čtěte a pak se vyjadřuje.
Březen 2, 20169 r Autor Manuál FIII: Záběh motoruPrvních 1 500 kilometrů je motor v záběhu. Během této doby je způsob jízdy rozhodující pro kvalitu záběhu nového motoru.Prvních 1 000 kilometrů doporučujeme nejezdit rychleji než na 3/4 nejvyšších přípustných otáček motoru, nejezdit na plný plyn a nejezdit s přívěsem.Během 1 000 až 1 500 kilometrů můžete zvyšovat zatížení motoru až na nejvyšší přípustné otáčky motoru. Pokud červené pole otáčkoměru začíná na 6000 ot, tak 3/4 přípustných otáček u 1.2 TSI je 4500.... Takže je to naprosto jasné a není se čemu divit.
Březen 2, 20169 r Z matematického hlediska máš naprostou pravdu.Teď mi řekni důvod proč v zabehu točit motor do 4500 ot.? Řeči typu tomu musíš dat aby motor věděl atd vynech. Je to kus železa a ví to že má převádět přímočarý vratný pohyb na točivý. Nevim to přesně ale 4500 ot.na třetí rychlostní stupeň je tak podle odhadu 110km/h. Proč nám potom dali do aut pěti a šesti stupňové převodovky? Vždyť nám stačí jedna rychlost a 10000otacek rozsah. :-)
Březen 2, 20169 r Pawouku ohanet se manuálem? Kolik lidí si tu nechá měnit olej po zabehu dřív než velí manuál? Hodně a to proto že jim to velí aspoň trochu technicky rozum.
Březen 2, 20169 r Autor A čemu velí technický rozum při záběhu? Šudlat to někde kolem 2000 ot? Nejsme v pravěku.
Březen 2, 20169 r Sudlat je co za výraz? Po městě 50km/h na ctverku není ani těch 2000ot. Nebo ty aby jsi nesudlal na tuto rychlost radis max dvojku? Kolikrát v běžném provozu u tohoto motoru se ti povede vytočit motor na 4500ot.?
Březen 2, 20169 r Autor Sice nemám tento motor, ale svůj občas klidně točím až do omezovače. Většinou na trojku.
Březen 2, 20169 r Kolikrát v běžném provozu u tohoto motoru se ti povede vytočit motor na 4500ot.? Téměř každý den!
Březen 3, 20169 r Sice nemám tento motor, ale svůj občas klidně točím až do omezovače. Většinou na trojku. Co te k tomu vede?
Březen 3, 20169 r bobek: Ty nikdy neobiehas? Alebo patris ku skupine ludi, co obiehaju na sestke, lebo "turbo predsa taha odspodu"? Takych stretavam pravidelne, potom si mozem aj svetla vypalit ked za takym expertom obieham, co mu to trva uplne zbytocne 2x dlhsie a ohrozuje tym vsetkych naokolo.
Březen 3, 20169 r co se týče záběhu, prvních 2000 kilometrů jsem nejezdil na speedlimiter a jezdil úplně normálně, jako by bylo auto zajeté melonsvk: nevím čím jezdíš, ale u tohoto motoru, když chci předjet, tak nepotřebuju podřazovat, vždy točím kolem 2000 otáček a při sešlápnutí plynu to auto prostě jede a když vím, že na to předjetí nemám, tak prostě předjíždět nebudu a pokud má někdo potřebu podřazovat o 2 stupně dolů na 4500 otáček, tak buď jezdí v atmosféře, nebo se chce předvádět Upraveno Březen 3, 20169 r od los pakos
Březen 3, 20169 r Definicia zrychlenia "proste to jede" je zaujimava Neviem pokial mate v TSIckach maximalny krutak, tipujem to okolo 4000. A pri obiehani budem daleko vdacnejsi za 80% krutaku pri 4500 otackach, ale na prevode 1,4:1 ako mat plny krutak na prevode 0,7:1. Nie je to vobec o predvadzani, je to o maximalnom moznom zrychleni a co najrychlejsom zaradeni sa do svojho pruhu. Schvalne si skus pomerat casy 80-120 na trojke, stvorke, patke a sestke. Garantujem ti, ze rozdiel medzi trojkou a sestkou bude kludne aj dvojnasobny. Upraveno Březen 3, 20169 r od melonsvk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.