standavfr Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 epo,jseš hodně naivní.Prodloužené intervaly jsou hlavně pro flotilové zákazníky,co najedou za čtyři roky 150000 a pak auta vrací.A věř,že je dost podstatný rozdíl mezi tímhle a 150000 km,najetými za deset let.Ten motor je pořád polotovar,který je nutno zajet,proto v něm dochází k většímu otěru.Tehnologie je lepší než kdysi,ale pořád ne dokonalá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Technológia by možno aj bola dokonalá, ale potom by to auto nestálo to, koľko stojí. Na druhej strane, čo dokola vlastne riešite? Myslíte si, že výmenou oleja až v predpísanom intervale výrazne skrátite životnosť motora? Kto z vás si auto plánuje nechať čo i len 10 rokov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 třeba já, i víc. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 (editace) Chtěl jsem jen naznačit, že srovnávat zrychlení benzínu a nafty podle kroutícího momentu je nesmysl. Je tomu skutečně tak. V tomto případě hraje roli něco jiného než hodnota kroutiícího momentu. Je jím čas, za který je motor schopen přejít z volnoběžných otáček do maximálních. Existuje markantní rozdíl mezi pístovými a turbínovými motory používanými v letectví, tubínový motor má dobu náběhu podstatně delší. Rozdíl mezi zážehovým a vznětový není tak velký, ale ten je příčinou lepších hodnot zrychlení zážehových motorů oproti motorům vznětový. Aneb jak pravil klasik: vznětový motor má ideální charakteristiku pro pracovní stroje, traktory a kamióny, ale naprosto nevhodnou charakteristiku pro osobní automobily. Nejrychlejší náběh má elektromotor, bohužel elektromobily mají dvě neodstranitelné vady, krátký dojezd a dlouhou dobu nabíjení. Editováno: 12. Listopad 2015, autor: dodge Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 ... Aneb jak pravil klasik: vznětový motor má ideální charakteristiku pro pracovní stroje, traktory a kamióny, ale naprosto nevhodnou charakteristiku pro osobní automobily. Toho "klasika" bych chtěl znát - protože to co mu podsouváš je pitomost. Dýzl je použitelnej i v osobáku, akorát musí k danýmu účelu mít přizpůsobený celý převodový ústrojí a nesmí se nechat naprosto zazdít nesmyslným uplatňováním ekoteroristickejch mozkovejch exkrementů. Sporným bych viděl tvrzení, že dýzl klidně i do SPORŤÁKU - neboli těžce nechápu, proč ŠA potažmo Vlkohrad nechali vyrábet jak fábuli I, tak oktávku verze RS s dehtem pod kapotou, když takovou charakteristiku jde od dýzlu očekávat jen hodně ztěžka - ale pro normální jízdu bez velkejch nároků právě na prudkost zrychlení je dehťák v pohodě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luco Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Jezdím už cca 3 měsíce s Škoda Fabia III Combi 1,2 TSI/81kW a od začátku jsem si všiml že má podle mě pomalou reakci na plyn při se šlápnutí. Hodně znatelné to je při rozjezdech, kdy jakoby tam byla vteřinová pauza. Říkal jsem si že se to časem zlepší ale teď po cca 11tis. km, je to stále stejné. Dnes jsem vyzkoušel kolegovu stejnou FIII kterou jsme dostali zároveň a chovala se výrazně lépe. Tahala už od spodu a na plyn reagovala skoro okamžitě a to má najeto cca 9tis.. Chci se zepat mám to nějak řešit, je to normální, nebo se to ještě zlepší, případně kde může být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 V softu v ŘJ je nastaveno, aby se klapka pohybovala relativně pomalu - jde tomu odpomoct tím, že odpojíš na chvíli baterku, tím vymažeš z ŘJ všecky "adaptační hodnoty" a po novým zapojení baterie s ní začneš jezdit ostrým stylem - ŘJ se během pár stovek km naučí, že požaduješ rychlejší reakce a začne makat rychleji. Jinak se dá úprava učunit pomocí VAG/VAS, kdy se zvýší základní nastavená úhlová rychlost škrticí klapky - ale to vyžaduje někoho, kdo to v tom menu umí najít a nastavit... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luco Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Díky za reakci, tu první variantu můžu zkusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 30. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2015 ...Nevyskúšal som to, ale dúfam, že ten 6-kvalt bude mať tú dvojku posunutú nižšie a bude sa s tým lepšie jazdiť. Možno sa mýlim. o trošičku "níž" posunutá je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 (editace) Dík za dôkaz, tak som sa nemýlil, lebo logicky som predpokladal, že to bude tak ako v tabulke. Škoda, že som už nevydržal do uvedenia FIII, dlho im to trvalo. Editováno: 2. Listopad 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 (editace) mimoxx: ještě můžu takhle, viz jpg, tj pro všechny motory/ převodovky... je tam vidět jak se 66 a 81 liší 1 rychlostí, a pak stálým převodem... 2 3 4 5 jsou stejné :-) ... druhý obrázek, viz jak by to cca mělo vypadat na budíkách (samozřejmě platí jen pro nejvyšší 6 převodový stupeň) :-) ... Editováno: 2. Listopad 2015, autor: jayhawk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 Akorát těch 5000 otáček na 6tku opravdu nedotočíš. Leda tak z obřího kopce, ale i tak pochybuju. Já mám 209 max. dle GPS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 mp390: tak ono bude celkem těžké dotočit i 4500, co pak 5000... já to dokreslil do 5000, že ta rychlost by měla být k 250km/h (tam se to nerozjede ani kdyby chtělo; ale mám to tak fixnuté u limiteru)... mělo to být jen pro ilustraci... 4000ot/190km/h už bude jo na zadýchání se... btw, jak to zrychluje do 160-170km/h? na ytb jsem moc videí TSI81kw s 6m nenašel, a vcelku dost vážně váhám nad jedním combi monte carlem... děkuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 Na 170 se není problém dostat na okresce na relativně krátké vzdálenosti. 200 uděláš na pětku. Bohužel video ti asi nenatočím, nemám jak uchytit telefon na volant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 dík za odpověď, video by bylo jen jako bonus, s tím si hlavu nelámej... chvíli jsem jezdil s hatchbackem (opravdu malou chvíli a nebylo to moc dobře zajeté), ale neměl jsem možnost zkusit dálnici, jestli pro tu 81kw je problém držet 160-170 tacho jako cruise speed... už ji mám naceněnou v konfiguraci... (porsche dnes tvrdilo, že dodací doba 11 týdnů, oproti N/A u TDI)... takže pokud se rozhodnu, abych alespoň tušil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 (editace) 150 není problém držet na tempomat celou cestu po D5 z Plzně do Prahy, pokud tu trasu znáš. 160 taky. 170 už neudrží do kopce na 6°. Záleží, co od toho čekáš, ten motor prostě není na nějaké dálniční závodění, na to mu chybí tak 200 koní. :) Ale levý pruh se s tím okupovat dá. Možná bych ti mohl zkusit aspoň něco změřit, aspoň na stopkách, pro představu. Uvidím, co zítra vymyslím. Editováno: 2. Listopad 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 tak pokud to zvládá nechat kolem 160, tak paráda. tzn kolem 3500rpm tu sílu má :-) ... že to není na dálniční závodění je mi jasné, není to R4 2.0 :-), ten je mimo moje finanční možnosti, když pominu ojetiny... nic neměř :-D to bys pak mohl mít málo rukou k řízení :-D ... btw, "z Plzně do Prahy", takže Plzeňák? :-) jj, znám, před pár lety jsem ji jezdil 2x denně se Sprinterem 316cdi xl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 Můžu nechat něco naměřit třeba SportsTracker. Já jsem s tím motorem spokojený. Jede to lépe než OI 1.8 20V. Plzeňák nejsem, jen tu pracuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 (editace) když by se povedlo zaměstnat na chvílu takhle techniku, poděkoval bych :-). 66kw jsem nějak automaticky po zkušebce zavrhl, i kvůli zpřevodování. Editováno: 2. Listopad 2015, autor: jayhawk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido_CZ Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 Tak jsem se byl taky svézt, bílé krátké Monte Carlo, 81kW... Auto bylo úplně nové, najeto 10km když jsem do něho sednul. Dosud jezdím v 1.2 HTP 47kW, takže jsem čekal pecku, která se ale moc nedostavila. Motor je tišší, hladší, má docela výrazný turboefekt (hlavně na jedničku mě potahal ), ale jinak mi to přišlo takové...zdechlé... Je fakt že je nový, nezajetý, a já jsem podvědomě řadil stejně jako v HTP, takže jsem ho moc netočil (přes 3300 RPM jsem ho snad ani neposlal. Já vím že ho spousta lidí bude na předváděčce trápit, ale já jsem nechtěl být první ). Na druhou stranu, nahoru v Pisáreckém tunelu jsem jel 110 km/h, na pětku, aniž by mi to přišlo víc jak 80 km/h Co se mi ale hodně líbilo, byl podvozek. Byl tam příplatkový sportovní, auto mělo 17ky kola, ale přesto mi to nepřišlo moc tvrdé, bylo tuhé, to ano, ale díry, spáry atd. vyhlazovalo fakt dobře a tiše. No prostě...až na motor jsem byl spokojený ale znovu opakuju, můj referenční bod je 11 let stará 1.2 HTP (47kW) se 120 tis. km. Jsem na ni zvyklý, udržuju ji v kondici, a když chci jet rychlej, vrčí, hučí, a vydává plejádu zvuků, které pocitovou rychlost zvyšují, ale nové auta je nedělají. Jo, a samým nadšením a nervozitou jsem se zapomněl podívat na spotřebu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 (editace) To vieš Euro 6 je zdochlina :-)) bohvie, či tam nie je skrytý softvér od VW Editováno: 12. Listopad 2015, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Fido_CZ:Nechápu jak ti mohl motor 1.2 tsi 81 kw který má ve fabii 0 - 100 za 9,4 s připadat zdechlý když jsi zvyklý na htp 47 kw kterej má 0 - 100 za 15,9 s Zatím se všichni shodují na tom že i 66kw verze je oproti htp pecka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido_CZ Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Já si myslím, že dost pravděpodobně je to kombinace všeho co jsem popsal: 1. Velké očekávání právě proto, že se všem motor tolik líbí 2. Naprostá nezajetost testovacího motoru 3. Aby to bylo vypovídající, měl jsem řadit o stupeň níž prakticky celou jízdu 4. Zajetost, dobrá kondice a zvyklost na HTP 5. A objektivní věc je, že když jsem se mrknul na budíky a zjistil, kolik jsem jel, tak jsem se trochu lekl, protože nové auto mnohem líp maskovalo rychlost. Celkově jsem byl (a ještě pořád jsem, když píšu sem, místo abych pracoval ) z auta nadšený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Mě se stalo když jsem jel zkušební jízdu s tsi 66kw tak jsem vlastně vůbec nepoznal jak to jede, nějak jsem se na to nedokázal soustředit nebo nevím ale pamatuju si že když jsem zkusil prudší akceleraci tak ručičky otáčkoměru i ukazatele rychlosti šli nahoru rychle ale ten zátah jsem nějak nedokázal zhodnotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 (editace) Já si myslím, že dost pravděpodobně je to kombinace všeho co jsem popsal: 1. Velké očekávání právě proto, že se všem motor tolik líbí 2. Naprostá nezajetost testovacího motoru 3. Aby to bylo vypovídající, měl jsem řadit o stupeň níž prakticky celou jízdu 4. Zajetost, dobrá kondice a zvyklost na HTP 5. A objektivní věc je, že když jsem se mrknul na budíky a zjistil, kolik jsem jel, tak jsem se trochu lekl, protože nové auto mnohem líp maskovalo rychlost. Celkově jsem byl (a ještě pořád jsem, když píšu sem, místo abych pracoval ) z auta nadšený. Tos měl to auto vzít na známý kopec a zkusit jak to jede. Takhle mám jeden oblíbený (http://mapy.cz/s/mwq5) - rovná silnice do prudkého kopce za výjezdem z obce, na konci kopce zatáčka (průjezd tak 80-90, možná i 100 by se dalo, ale často to tam klouže). S FII HTP 44kW vyjíždíš z obce 50 na 3RS a na konci po přeřazení jedeš max. 110, víc to nedá a už musíš brzdit. S 1.2 TSI 81kW na konci je 150-160 a pak plné brzdy na těch 90. Krásný test motoru i brzd. Editováno: 13. Listopad 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.