Publikováno Říjen 20, 201410 r Motor 1.4 TDI CR Řadový tříválec Zdvihový objem 1422 cm3 Výkon 66kW/3000-3250 ot./min; točivý moment 230 Nm/1750-2500 ot./min Výkon 77kW/3500-3750 ot./min; točivý moment 250 Nm/1750-2500 ot./min 105 Moteur 3 cylindres diesel 1,4l TDI de la gamme EA288.pdf
Prosinec 29, 201410 r Jel už s tímto motorem někdo? Je jedno s jakou verzí. Zajímalo by mě porovnání se starou 1.4kou.
Leden 6, 201510 r 1.4TDI 77kW - jede celkem slušně, ale porovnávat se starší 1.4TDI se nedá. Nový motor je kultivovanější a opravdu jede.Spotřeba cca 3.9l
Leden 6, 201510 r Právě že jsem moc testů ani videí s tímto motorem nenašel a na salonech mají také spíše TSI. Jde mi hlavně o tu kultivovanost a hluk. Stará silnější 1.4 mi výkonově dostačuje, takže by mohla stačit 66kw varianta.
Leden 22, 201510 r Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí Šéf vývoje říkal že si ŠA vyrábí mpi a tsi ale tdi ne, kde ho tedy vyrábí? Tady je nějaké acc video z pola 2014, Vypadá docela svižně, 1.4tdi CR 66kW (identický motor) Upraveno Leden 27, 201510 r od kozlik530
Březen 3, 201510 r Zajímá mě jedna věc. Proč do nové Fabie III montuje výrobce jen tříválcový diesel místo čtyřválcového?
Duben 24, 201510 r Pro lamu jako já - jaký je rozdíl motorů 1,4 TDI u 66kW a 77kW verze? Je to věcí součástek, materiálu, celého bloku motoru anebo je rozdíl "pouze" v software?
Duben 29, 201510 r Turbo. Jen turbo nebo je s tím něco spojené? ....a za pět set ho asi neseženu, co?
Červenec 9, 201510 r Dnes bylo známému z autorizovaném servisu kde objednal auto sděleno že dieslové motory do Fabie mají výrobní vadu a nemohou se aktualně osazovat do aut. Ví o tom někdo něco? údajně se doba čekání pro něj prodlouží cca o 1-2 měsíce. Já čekám na 1,2 TSI 81kW... myslíte že tak budou mít čas na moje auto a bude dřív? Dík za info...
Listopad 3, 20159 r Pokud by se někomu hodilo, tak tu je obrázek jednotlivých kvaltů u 1.4 TDI, stejné pro 66kW i 77kW...
Září 23, 20168 r Autor V 8. 1. 2015 at 14:41, Habi001 napsal: kultivovanost je v pohodě a hluk je o dost menší než u starých 1.4 V 22. 1. 2015 at 23:28, kozlik530 napsal: Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí O kultivovanosti se vůbec nedá mluvit. Dnes jsem tuto motorizaci se 77 kW v FIII dostal v práci a byl jsem hodně nemile překvapen, jaký je to ve skutečnosti traktor. Ano, 1.4 TDI PD při startu škublo autem tak, že to vypadalo, jakoby motor z auta upadnul. Ale to je v tomto skoro jediný rozdíl - na volnoběh a po startu hrůza nehodná moderního motoru ve 21. století. A to nemluvím o prakticky nepoužitelném zpřevodování, kde pokud chce řidič dodržovat předpisy (50, 70, 80 km/h), tak buď má podtočený motor vydávající příšerné dunění a vrčení anebo zase příliš vysoké otáčky spojené s jiným typem hluku. Za ty šílené peníze je to trapné...
Leden 5, 20178 r Pawouk Ja tvrdim, ze 1,4 TDI v F3 je najhorsi motor aky mohol vw vyrobit.................. Kto mal F2 facelift 1,6 TDI a kupi si F3 1,4 TDI blazon. Do F3 jedine benzin je rozumna volba. Ved uz aj vw zistil aky je to zazrak a naspat prechadzaju na 1,6 TDI ......................... U nas to maju Taxikari v Rapidoch tu 1,4 TDI, tolko chvali som v zivote na motor nepocul, vraj zlata 1,6 TDI a to tiez nie je nejaky zazrak.
Říjen 27, 20177 r Chlapi: mám 1,4Tdi jako pracovní nástroj a pod 4 litry se dostávam horko těžko.Jezdim na spotřebu ale nějak to nepomáha.Je to normální? Mám najeto 3 tisice km-Je možny že to ještě neni zajety?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.