ben06 Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Sžívám se pomalu s F3 1.0 mpi 2019, kterou jsem nedávno koupil manželce a SS mě překvapil, že se téměř aktivuje, zatím. Za včerejší 100km cestu s různými zastávkami u semaforů a jinde se motor vypnul jen jednou, když jsem popojížděl v dlouhé koloně a jen kvůli klimě jsem už sáhl po tlačítku. U Rapida 2019 mám SS od nova vypnutý trvale tak jsem na ten nesmysl už málem zapoměl 😀 Citovat
MiroslavsIII Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května (editace) roman63: Já myslím, že ne. Mám ročník 16 a vy co máte novější nebo jste byli v autorizáku na upgrade firmwaru to možná máte jinak. Na mou fabku skopčák v tomto směru kašlal, resp. nejezdil do autorizáku, takže je vše v základu z roku 16 se všemi mouchami, které autorizáky postupně odstraňovaly a upravovaly. Nevíš náhodou, jaké napětí tam máš nastavené? Jo a to, že chcípne i studené auto se tady taky dost řešilo, hlavně jak si lidi kupovali nové tehdy zpočátku Editováno: 2. Května, autor: MiroslavsIII Citovat
roman63 Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května (editace) Je to možný, mám tam firmware asi původní ze září 2019, nekupoval jsem to jako nové auto. Nastavení napětí nevím, Car scaner mi ukazuje max na cca 13,8V. Editováno: 2. Května, autor: roman63 Citovat
MiroslavsIII Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Myslel jsem mezni napeti pro odstaveni SS ve VCDS, v te kolonce, jak se oblbuje SS prepsanim hodnoty ze 7,6V na 12,1V, jestli tam treba neni misto 7,6V nejaka jina hodnota Citovat
ferokulda Vloženo 3. Května Vloženo 3. Května MiroslavsIII: A vytáhnout sledovací kablík u baterie se ti nechce? Kromě start-stopu tím i vyřadíš ještě stupidnější inteligentní nabíjení. Citovat
hans1892 Vloženo 4. Května Vloženo 4. Května Ahoj, našel by se někdo ideálně v okolí Brna popřípadě vysočiny, kdo by dokázal dokodovat funkce(asistent rozjezdu do kopce, corner, atd) na Fabii 3? Rok výroby 2015, výbava STYLE. Díky za info Citovat
ExecutedDonut Vloženo 4. Května Vloženo 4. Května Některý víkend v tomhle měsíci pojedu na Vsetín přezouvat na letní, to je od Zlína relativně blízko. 1 Citovat
ben06 Vloženo 4. Května Vloženo 4. Května Díky za nabídku, následující víkendy mám zase já už pracovní 😁. A VS mám už dál od Uh.Brodu Citovat
MiroslavsIII Vloženo 5. Května Vloženo 5. Května V 3. 5. 2025 na 9:09, ferokulda napsal: MiroslavsIII: A vytáhnout sledovací kablík u baterie se ti nechce? Kromě start-stopu tím i vyřadíš ještě stupidnější inteligentní nabíjení. Moc ne, protože je pak na chodu motoru znát, že nejede tak hladce a svižně, jako když se altík odbuzuje dle potřeby akcelerace apod. Měl jsem už vyřazenou rekuperaci přes VCDS, podle projevu toho motoru a moc se mi to nelíbilo, bylo to znát Citovat
Regulak Vloženo 9. Července Vloženo 9. Července Nezkoušel někdo jestli se na Maxidotu dá nějak dokódovat zobrazení napětí baterie (jako další položka)? Citovat
ben06 Vloženo 9. Července Vloženo 9. Července Prošel jsem celé téma a nedá jinak by to sem někdo už dal. Kup si V-metr do zapalovače, mám ho v Rapidu i F3 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.