Listopad 11, 201410 r Jde předělat omezovač na tempomat nebo se musí vyměnit komplet páčky ? Jsou z OIII.
Listopad 11, 201410 r No me by spíše zajimalo jestli pujde adaptivní tempomat kdyz to bude mit radar vpředu?
Leden 5, 201510 r Liší se vůbec nějak samotná regulace výkonu motoru mezi tempomatovou rychlostí a nastaveným limitem + cihla na plynu? Zajímá mě to třeba s ohledem na spotřebu... Upraveno Leden 5, 201510 r od happymaster23
Leden 6, 201510 r lisi se to jenom tim,... ze musis mit nohu furt na plynu jinak se to v nicem nelisi, plyn jde proslapnout pri silnem stlaceni jeste vic, takze tim se limiter prerusi. co sem s FIII a limiterem pri testovani najezdil okolo 500 km, tak me spise otravoval, z meho pohledu,.. na dalnici ci nekde kde chces dodrzovat rychlost je to dobry,... nastavis rychlost stojis na plynu a nemusis se starat,.... ale auto samo na dannou rychlost nezrychluje a ani nezpomaluje,... vse si hlidas sam a to me treba obtezovalo,... ale je to proste omezovac rychlosti, takze se to vse od toho odvodi Kazdemu to bude vyhovovat jinak a urcite netvrdim, ze bych si na to ja i ostatni po case nezvykli
Leden 6, 201510 r Jel jsem s tím taky a na ježdění po Praze se mi to líbilo víc než tempomat, nemusíš se starat o překročení rychlosti (= čumět na tachometr), ale zároveň máš nad ní kontrolu plynem. U tempomatu je potřeba ho neustále aktivovat, ubírat, přidávat, tady se jednou nastaví limit a je to. Na (prázdnou) dálnici je samozřejmě lepší tempomat. Docela by mě zajímalo, jak by Škoda zdůvodnila příplatek 9 000 Kč za tempomat, vzhledem k tomu že auto všechen potřebný HW má... Ale jinak - jsi si určitě jistý, že ježdění se speedlimiterem a cihlou na plynu nemá vliv na spotřebu?
Leden 6, 201510 r Auto s tempomatem má jinou páčku než auto se speedlimiterem. A pokud je to jako u FII, tak se vlastně nahrazují obě páčky pod volantem. Příplatek 9 tisíc je dost, ale rozhodně to za to stojí.
Leden 10, 201510 r Pokud je to někdo kdo kupuje Fabii III, tak Tempomat doporučuji objednat ihned při koupi...Sám už Fabii III mám a bylo mi řečeno že dodatečná montáž tempomatů nebude minimálně půl roku možná.Důvody neznám, ale prý musí řešit nějaké SW úpravy, aby šel dodatečně montovat.
Leden 10, 201510 r Tempomat jsem měl u několika aut a jestli jsem ho použil 10x je to moc. Na našich dálnicích se to nedá skoro ani využít. A na běžné ježdění ho nepotřebuji. To si za ty peníze spíše objednám něco jiného. Upraveno Leden 10, 201510 r od Hkubes
Leden 16, 201510 r Taky bych to rád věděl. Manželka má novou FIII v automatu a zdá se, že páčka má funkci Speedlimitéru ( naprd ), nikoliv tempomatu . Přitom páčka je stejná, jako mám u O II ( zde doplňován temtpomat dodatečně, vč. páčky ). Tzn. předpokládám, že úprava by měla jít pouze SW, změnit funkci speedlimiteru na tempomat, nebo to nepůjde vůbec ? A druhý dotaz - systém autoStop, nebo jak se to jmenuje, je nutné ho vypínat před každou jízdou ? Nejde to v diagnostice vypnout natrvalo ? Předem dík za info.
Leden 27, 201510 r Chci v nejbližších dnech koupit Nová Fabia Style 1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech.http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/64050962 Co tempomat? Pujde dodelat? Na O2 jsem pouze koupil páčku a přes VAG povolil.... Co FABIA 3?
Leden 27, 201510 r georgesoft: Minimálně půl roku tempomaty dodělat nepůjdou...Škodovka řeší nějakou kolizi s radarem, kterej je v masce.Mám Fabia Style 1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech. ;-)
Leden 27, 201510 r No však nemyslím drahý adaptivní tempomat vyžadující radar v nárazníku, ale jednoduchý, který pouze udržuje nastavenou rychlost - nic víc, nic míň. Páčka, která je teď ve fabii ( ale má bohužel funkci pouze limitéru ) je úplně stejná, jako ta, kterou mám v O II ( kam jsem si za pár kaček nechal dodělat ten jednoduchý tempomat ). Tzn. mělo by to teoreticky jít nastavit pouze softwarově, ne ?
Leden 27, 201510 r Liší se vůbec nějak samotná regulace výkonu motoru mezi tempomatovou rychlostí a nastaveným limitem + cihla na plynu? Zajímá mě to třeba s ohledem na spotřebu... rekl bych ze vubec ze to bude uplne stejny jako s tempomatem
Únor 27, 201510 r Dodělání tempomatu je shodné s face Polem..tj nutná aktivace přes servis(SWAP funkce). Nevím co na tom soudruzi vyvíjí, když to u Pola lze už koupit. Hlavně, že je už jako příslušenství Smartgate... Tady je návod na Polo: Polo_tempomat.pdf Upraveno Únor 27, 201510 r od ferda25
Únor 27, 201510 r To jsem neřekl.... Objednací kódy pro tempomat v servisu: 6V0054800A bez palubního počítače 6V0054800B s palubním počítačem Upraveno Březen 1, 201510 r od ferda25
Duben 4, 201510 r Packa speedlimiteru a tempomatu je ta ista. Jediny rozdiel je, ze tempomatova packa ma prepinac "mode" ktory meni funkciu. Takze teoreticky by slo vyviest to tlacitko niekde externe, resp nastavit defaultnu hodnotu v riadiacej jednotke na tempomat. Alebo sa mylim ?
Květen 23, 201510 r Tempomat jsem měl u několika aut a jestli jsem ho použil 10x je to moc. Na našich dálnicích se to nedá skoro ani využít. A na běžné ježdění ho nepotřebuji. To si za ty peníze spíše objednám něco jiného. Ja na tempomat jazdím zas stále. I po meste. Ale je pravda, že so silnejším motorom to ide ľahko. Upraveno Květen 23, 201510 r od kluvi
Květen 23, 201510 r Úplný súhlas, od FI tempomat a nikdy inak..... Auto bez tempomatu by som už nikdy nechcel...........
Květen 23, 201510 r Debatu, zda tempomat, či ne, zarazím dřív, než se to tu zvrhne - toto téma k tomu není určeno!
Květen 25, 201510 r Každopádne je názov témy TEMPOMAT, SPEEDLIMITER, tak myslím že sme správne. V FIII mám Tempomat, ten používam bežne (aj v meste), speedlimiter som zapnutý ešte nemal (aj keď viem kde sa prepína), považujem ho za nezmysel, teda porovnať tempomat vs. speedlimiter neviem. Logiku v zavedení speedlimiteru popravde nevidím, podľa mňa je úplne zbytočný.
Květen 26, 201510 r lubikSK: U tempomatu si nastavíš rychlost a jedeš, případně zrychlíš, jenže při brždění se ti vypne, ale u speedlimiteru můžeš zrychlit i zpomalit aniž bys ho musel vypnout. Tempomat je spíš na delší a plynulejší trasu kde víš, že nebudeš tak často zpomalovat. Speedlimiter je spíš tak na okresky, kde zrychluješ a zpomaluješ, ale zároveň nechceš úmyslně překročit rychlost. Jel jsem s autem, který měl tempomat i speedlimiter a speedlimiter mi vyhovuje víc.
Květen 26, 201510 r Jasně, a když potřebuješ náhle zrychlit ( např. aby ses vyhnul bočnímu nárazu auta, který ti nedá přednost v křižovatce, nebo chceš rychle stihnout předjet cyklistu, než tě potká auto v protisměru ), tak tě speedlimiter zabije ( nebo toho cyklistu ). Tempomat chci hlavně proto, aby mě nebolela noha př každodenní jízdě 50 po dálnici tam, 50 zpátky a tak 4 x do roka štreky do itálie, francie. Každopádně, pořád jsem se nedozvěděl tu hlavní odpověď na svou otázku - jestli to jde předělat ve F III jen softwarově (když už tam je páčka speedlimiteru ), nebo se bude muset něcodoplnit. Dík.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.