m.s.k Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Mám octu 1.6 75kw na LPG, a kape mi chladící kapalina z regulátoru tlaku v místě, kde vchází kapalina do regulátoru Zajímalo by mě jak náročná může být oprava. Díky za případné odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 1.6 74KW Vloženo 16. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 zdravím, mám problém motor 1.6 74kw vyměnil jsem termostat už vše normálně hřeje do 90 stupňů vše OK. Ale pod autem je louže takže někde teče chladící kapalina u termostatu to není je měněné těsnění a je tam sucho nevíte kde by to ještě mohlo téct nic mě nenapadá díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 16. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 nejaka hadice nebo vodni pumpa ,chladic musíš se podivat nekde to bude videt když je louze pod autem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 Asi tak - tady přece nikdo nevidí tvůj motor... Pěkně to celé musíš prolézt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawis.s Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 (editace) dar Škodováci mám 1.6 75 kw rv. 2005 120 tis km natočeno a před měsíce jsem zjistil, že mi ubyla chladící kapalina , do té doby jsem doléval jen občas při údržbě. Teď to bylo 4 dcl, od té doby dolévám celkem pravidelně jednou za týden. Auto jezdí denně 10 kilometrů a nějaká ta bílá emulze na víčku pro dolévání oleje je, ale to jsem měl i u starší Octavy a přisuzuji to právě krátkým vzdálenostem které auto jezdí. Hledal jsem netěsnost systému, ale tu jsem nikde nezjistil. Po pročítání různých diskuzí jsem se dočetl že by mohlo být těsnění pod hlavou v peklech a dle rad jsem zkusil při ohřátém motoru otevřít víčko nádobky s kapalinou a čekal jsem zda někde nevylezou bublinky. Ze začátku se nic nedělo ale potom asi za dvě minuty se začala vracet voda z hadičky z horní části nádobky na kapalinu , ta se začala plnit a jen tak tak jsem to zarazil aby nevytekla ven. Otázka na Vás zní , je to příznak prasklého těsnění pod hlavou ? Na fotce je červeně označena hadička kterou to letělo zpět. Díky za vaše názory Editováno: 20. Říjen 2017, autor: dawis.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 dawis no jestli si mel motor na 90 tak s otevrenou nadobkou ti to zaclo varit, normalne kdyz je zavrena, tak se na bod varu nedostane, zkus to u studenejsiho motoru. a z vody pry jsou citit spaliny,ale muze to byt tak ze jde voda do spalovaciho prostoru a poznas prd. Emulze je normalni, mam dve auta na lpg a u obou mam emulzi, nekdy vic, nekdy min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawis.s Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 (editace) Jj bylo to pri 90 stupnich. Jinak poznatky zadne. Z auta nejde svetly kouř, nadobka je cista, chladici kapalina nesmrdi po spalinách auto se neprehriva olej nepribyva. Dnes Dam pod auto kartón aby jsem zjistil zda nekde neuroni slzu. A v pripadě že ano tak pujdu smerem po skapavani. Editováno: 24. Říjen 2017, autor: dawis.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 25. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2017 osahej teleso termostatu, taky mi to teklo v miste kde je spoj s hlavou motoru, jen lehce,ale 3x za rok jsem musel dolit 2dc, zadna traga Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.