Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám octu 1.6 75kw na LPG, a kape mi chladící kapalina z regulátoru tlaku v místě, kde vchází kapalina do regulátoru Zajímalo by mě jak náročná může být oprava. Díky za případné odpovědi

  • o 6 let později...
Vloženo

zdravím, mám problém motor 1.6 74kw vyměnil jsem termostat už vše normálně hřeje do 90 stupňů vše OK. Ale pod autem je louže takže někde teče chladící kapalina u termostatu to není je měněné těsnění a je tam sucho nevíte kde by to ještě mohlo téct nic mě nenapadá díky  :)

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

 

 

dar Škodováci

 

mám 1.6 75 kw  rv. 2005 120 tis km natočeno a  před měsíce jsem zjistil, že mi ubyla  chladící kapalina , do té doby  jsem doléval jen občas při údržbě.  Teď to bylo 4 dcl, od té doby dolévám celkem pravidelně  jednou za týden. Auto jezdí  denně 10 kilometrů a nějaká ta bílá emulze na víčku  pro dolévání oleje je,  ale to jsem měl i u starší Octavy a přisuzuji to právě krátkým vzdálenostem které auto jezdí.   Hledal jsem netěsnost systému, ale tu jsem nikde nezjistil. Po pročítání různých  diskuzí  jsem se dočetl že by mohlo být těsnění pod hlavou v peklech a  dle rad jsem zkusil  při ohřátém motoru otevřít víčko  nádobky s kapalinou a čekal jsem zda někde nevylezou bublinky. Ze začátku se nic nedělo ale potom asi za dvě minuty  se začala vracet voda  z hadičky z horní části  nádobky na kapalinu , ta se začala plnit a jen tak tak jsem  to zarazil  aby nevytekla ven.  Otázka na Vás zní , je to příznak prasklého těsnění pod hlavou ?

 

Na fotce je  červeně označena hadička kterou to letělo zpět.

 

Díky za vaše názory  

22685116_10208617826757890_1919776111_n.jpg

Editováno: , autor: dawis.s
Vloženo

dawis

no jestli si mel motor na 90 tak s otevrenou nadobkou ti to zaclo varit, normalne kdyz je zavrena, tak se na bod varu nedostane, zkus to u studenejsiho motoru. a z vody pry jsou citit spaliny,ale muze to byt tak ze jde voda do spalovaciho prostoru a poznas prd. Emulze je normalni, mam dve auta na lpg a u obou mam emulzi, nekdy vic, nekdy min

Vloženo (editace)

Jj bylo to pri 90 stupnich. Jinak poznatky zadne.  Z auta nejde svetly kouř, nadobka je cista, chladici kapalina nesmrdi po spalinách auto se neprehriva olej nepribyva.  Dnes Dam pod auto kartón aby jsem zjistil zda nekde neuroni slzu. A v pripadě že ano tak pujdu smerem po skapavani. 

Editováno: , autor: dawis.s

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...