Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, Martab napsal:

Osobně mi tablet nebaví, ale právě nechápu proč i s "tabletem" je tam kombinovaný ten nevkusný a uplně k ničemu držák na telefon... Ta základní verze není řešená špatně, ale můj šálek kávy to není :)

No třeba proto. Ze na dlouhe cesty napr. ja nerad AA a radeji jedu pres TomTom Nds v mobilu. Pak ten drzak ma vyuziti. Ale na recenzi jsem se nedival vychazim z meho zpusobu pouzivani drzaku na sklo kde je s10 a v castliku je s7 pres mirror link.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nových autech se asi už nic rozumného najít nedá.

Mne velmi mrzí, že když už Škodovka vyrobila tak dobré auto jako je F III,

že vynaložila tolik tvůrčí invence na to, jak dobré dílo pokazit.

Ale zřejmě se soustředila na výnosovější  a o 120 tis. dražší Scalu a potřebovala ji zbavit konkurence ve formě  Fabie III.

Tu zabila těmi všemi třípísty, kterými nahradila provozně příjemné motory 1,2 TSI.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 1. 2021 na 19:27, Martab napsal:

Jo, to chápu (ikdyž v dnešní době online navigací i v cizině to není můj způsob používání), ale právě proto bych spíš chápal, kdyby ten držák byl s možností demontáže... Ale třeba je a jen se o tom recenze neumiňují.

Lehce off jen pro info. Tomtom nds je online navigace s offline mapami a dopr. Info.

Mapy aktualizuje prubezne po malych davkach a instalují se podobne jako sygic nebo mapy.cz po státech.

Je to special verze myslim pro Toyoty ktera nejde instalovat u nás  storem jen jako apk. Proste mi vic vyhovuje nez waze a google a parkrat me uz "zachranila" pred poradnou stau na sluzebkach. Jednou jsem ji na D1 neposlech a veril Googlu a RSD. A do Brna dorazil misto v 10 vecer az skoro o pulnoci:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako hezký a funkční to je, ale jestli už to s cenou nepřepískli. Jen 67kW, vyhřívané sedačky neumí a statistika poruchovosti ...

Ten výfuk z boku by mě zajímal při stání a otevřených z. dveřích .... Uvidíme prodeje ke konci roku, zatím starých skladovek je dost.

https://www.tipcars.com/dacia-sandero/hatchback/benzin/dacia-sandero-1-0-tce-67kw-90k-stepway-11607229.html

https://www.tipcars.com/dacia-sandero/hatchback/benzin/dacia-sandero-novinka-stepway-6rychl-vybava-33877661.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na autosalonech už jsou sedl jsem si a prozkoumal a za tu cenu povedené. Vše bytelné, uvnitř 2 zásuvky na 12V, držák na mobil se dá sundat krytka přes to, tablet s dobrou odezvou a čitelností, v kufru mezipodlaha, palubka nevrže jako u škodovek v salonu, řazení bez vůlí, tažné není problém, vyhřívání sedaček v průběhu jara, dodání 3 měsíce. Ty příčníky mají vymyšlené, ale složitý postup, pro dva co nepotřebují kufr a jezdí kolem komína Fabia krátká nebo Kamiq nedává smysl. Pneu z výroby Continental nebo Bridgestone, žádný Nexeny, Kumho nevedou 😀.

 

293DBB07-2619-4616-84BF-33A48CF7CF25.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
před 12 hodinami, Jan R. napsal:

Kdo by tomu věřil že i ten ,,sponzorovaný “ plátek upřednosní Rumuna. Si to zaslouží.

 

4F395DD5-1F24-4F89-A807-8C71113EF70B.jpeg

Kým myslíš "sponzorovaný"? Jestli myslíš Škodovkou, no tak to bych kolikrát zapochyboval, ale klidně napiš koho jsi tím myslel, může to být zajímavá úvaha, pokud tedy nemáš něco nabeton ověřeného. Z těch našich motoperiodik si myslím, že SM je jeden z těch více nezávislých, nebo aspoň se mi zdá, že tak píše. Na druhou stranu, každý je na něčem, nebo na někom závislý, ale když to někdy bije do očí, tak to je samozřejmě špatně.  

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono nezapůjčovat automobily na testování apod., nejčtenějšímu motoristickému časopisu v ČR, by nebylo mediálně asi dobře stravitelné a ještě k tomu u tzv. domácí automobilky. Tohle u nás dříve dělalo české zastoupení Hyundaje, když o něm nepsali zrovna chvalozpěvy, ale všichni víme, že to bylo o choleričnosti jednoho jejich šéfa. SM i do té Škodovky častokrát rýpe, samozřejmě každému se to může jevit jinak, mě to připadá v jejich článcích celkem vyvážené na všechny strany.

PS- Teď jsem někde četl, že i ta Dacia v hlavní fabrice v Rumunsku poslala v pondělí  8. 2, přes 8.000 zaměstnanců domů, asi zase ty chybějící čipy?

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

To nové Sandero půjde na dračku. Podle mě tak na úrovni konkurence v roce 2010-1014, ale je to vážně docela velké na malé auto. Spoustě lidí je vážně jedno jak to vevnitř vypadá a narozdíl od předchůdce tohle už opravdu není "poloauto". Nechtěl bych to, ale je mi jasný, že otec důchodce by si třeba nic jiného nekoupil, kdyby potřeboval vyměnit Fabii. 

Už to teda nebude auto za 200, ale spíš za 300 a víc, spoustě lidí co dokázala našetřit aspoň na to staré nové Sandero tohle už uteče, ale nedivil bych se kdyby se to prodávalo víc jak F4 pokud za tu budou chtít víc jak 400 v použitelné variantě.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dacia Sandero se minimálně v Evropě prodává ve větším počtu, než Škoda Fabia (tabulky lze nalézt na webu) a předpokládám, že u celosvětového  prodeje  Sandero taktéž před Fabií povede.

Uvidíme, jaký bude poměr ceny nové Dacie a nové Fabie IV. Tam by Škodovce mohla částečně pomoci připravovaná verze tzv. Junior. Podle mne je stále dost trhů, kde zákazníci preferují cenu a hvězdičky je zas tak moc nezajímají, navíc když jsou podmíněny el. asistenty, které spousta lidí ani moc nechce.

Tady na fóru většina lidí horuje pro asistenty, ale současná realita trhu je podle mne stále trochu jinde.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na úhlu pohledu. Jen tak zkusmo jsem si na webu EURO NCAP prohlížel závěrečné zprávy v PDF souborech a prohlížel videa z těch nárazových testů podobných typů aut s 5-ti hvězdičkami z poslední doby, tj, např. VW Polo, Renault Clio, Opel Corsa, aj., abych měl nějaké to srovnání. Z mého čistě laického pohledu si nemyslím, že by Sandero bylo na tom tak radikálněji hůře oproti konkurenci, holt nemá to ty asistenty. Já spíše dávám  na tu pasivní bezpečnost, tam se mi to nezdálo z těch videí tak zlé,  vizuálně si to může každý spustit a laicky porovnat. Nakonec sama NCAP přiznala, že v samotném hodnocení ochrany cestujících bez započítání asistentů, dosáhlo Sandero  na 4 hvězdičky. 

https://www.euroncap.com/en

 

Docela srozumitelně, jak je na tom Sandero s tou bezpečností, to popsali na webu autofórum.

https://www.autoforum.cz/predstaveni/nejlevnejsi-dacie-ceka-citelne-zdrazeni-po-fiasku-v-crash-testech-je-to-zcela-nevyhnutelne/

 

 

 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...