Pepav Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 standavfr: četl jsem, že Felicia měla od faceliftu zinkované boční (ne zadní) dveře a blatníky. Už si ale nevzpomenu zdroj této info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 Můžu tě ujistit,že to není pravda.Proběhla jen úprava spoje na pátých dveřích,které pak rezly o něco měně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 Vidím, že už je toho dost. O FIII skoro nic... Takže tímto to tady nadále končím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocker Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Ahoj, po nehodě mě čeká oprava auta. Část karosářských dílů půjde naštěstí kompletně vyměnit za nové. Ví někdo spolehlivě, jestli je nějaký rozdíl mezi úrovní antikorozní ochrany karosářských dílů použitých při prvovýrobě aut a originálních náhradních dílů používaných při jejich opravách? Momentálně mi jde zejména o ŠKODA Octavia 2 Tour. Kdysi jsem totiž někde četl nebo slyšel, že u originálních karosářských náhradních dílů je úroveň antikorozní ochrany záměrně nižší než u dílů používaných při prvovýrobě aut. Asi proto, aby tak dlouho nevydržely a servisy měly častěji více práce, když už marže při prodeji aut nejsou tak velké. Možná je to hoax, možná není. Rád bych věděl, na co se mám případně připravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 myslim si, že antikorozni ochrana auta při vyrobě už nebude takova, když se mění díly.. mně po nehodě měnili blatnik, kapotu... je to nastříkané pěkně a nikdo by nepoznal, že to bylo měněno.. jestli to bude reznout nebo ne, a za kolik let.. to nevim.. mam ve faktuře položku ,,vosk,, takže patrně něco voskovali.. těžko říct.. rozhodně autorizovany servis musí při opravach postupovat dle doporučení škodovky, takže to bude asi lepší než nechat auto opravit od garažisty, ktery to muže opravit jakkoliv.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 jako z továrny už to nebude, nicméně při dodržení postupů je to srovnatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 záleží od klampiara , originál diely sú väčšinou v kataforéze , niektoré aj zinok , ak sa to urobí poriadne , ošetrí pod zvarmi , použije správna chémia , tmely , všetko zavoskuje tak tým nebude problém , beriem teda veci ako výmena bočnice , nie kapoty ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k0j0t Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) Kataforéze? Nemyslel jsi spíš fosfát? Jinak samozřejmě souhlasím, že záleží na servisu. Kdyby to dělal servis ŠA, nebál bych se toho, mají dané servisní postupy a ty musí dodržet. Pokud by to dělal nějaký "neznačkový" měl bych trochu obavy a záleželo by na referencích. Mě kdysi opravovali starého Forda, měnili mimo jiné přední blatník. Udělali to úplně perfektně a za 8 let co jsem ho provozoval nebyl na tom měněném blatníku ani náznak koroze. A že Fordy na to trpěly. Servis byl proveden v originál servisu Ford. Editováno: 25. leden 2016, autor: k0j0t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qcze Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 zdar. bylo mi doporučeno abych jednou, či dvakrát do roka vyndal plastové vnitřní blatníky. udajně se za ně dostávájí nečistoty, prach, kamínky, písek. ve vzniklé směsi se drží vlhkost která nemá šanci vyschnout a zvišuje možnost koroze. máte s tím někdo nějakou zkušenost? nebo vyloženě nějaké typy na místa která je nutno hlídat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 (editace) Na jiných škodovkách bývá problém dole u prahu, tam kde se dává přední zástěrka. EDIT: zde je ilustrační foto: http://forum.skodahome.cz/topic/76170-bordel-v-blatn%C3%ADku/ jestli tím ale trpí i FIII, netuším Editováno: 23. Únor 2016, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 Na FI nám přední blatníky přehnily na dva kusy a do prahu byla díra, že tam člověk strčil pěst. Přední zástěrky to značně zhoršují, my jsme je tam měli a za nimi to nečistily. Ve firmě máme ještě dvě FI, jedna zástěrky má a po 270t km je taky shnilá na babičku, druhá bez zástěrek má 440t km, rez na lemu blatníku už se taky objevuje, ale není to tak strašný. OI se zástěrkama taky blatníky a prahy shnilý na .... Za mě v žádným případě nedávat přední zástěrky a při přezouvaní vyčistit vepředu i vzadu prostor mezi plastovým podběhem a prahem (vepředu za kolem a vzadu před kolem). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 Jo i u trojky je to nutné. Sice tam není žádná překážka na karosérii, ale plastový podběh je zespodu plný, takže všechen bordel se bude držet tam a začne hlodat do kastle. Vymyslel to nějaký ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 čau, dneska jsem zjistil po otevření předních dveří, že ze spodku těch dveří začalo vytékat docela dost vody ... nejspíš to bylo tím, že jsem parkoval z kopce čumákem dolů, tak se voda držela ve dveřích vepředu a teprve po otevření začala vytékat tím otvorem co tam je nejspíš k tomu určený. Jde mi ale spíš o to jestli je normální aby se drželo tolik vody ve dveřích, myslel jsem že vnitřek dveří musí být v suchu přece jen je tam elektronika, motorky, reproduktory atd a navíc to tam odtud asi brzo začne reznout ... U předchozích aut jsem nic takového nepozoroval... Na jedné fotce je ze spodu dveří ten "výpustní" otvor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nseries100 Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Zdravím, jak jste na tom s ošetřováním podvozku, dutin atd. proti korozi na F3, ano či ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 tohle už se nedělá. Líp než ve fabrice to stejně nuděláš, maximálně to má význam po nějaké opravě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 1. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2019 Díky Joker 85, to je přesně ono, po čem jsem se sháněl již dlouho. Kde se takové věci dají sehnat, anebo se k tomu normální člověk hned tak nedostane ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 1. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2019 @DušanV: obávám se, že např PVC plastizol se sehnat dá, ale bude Ti k ničemu, protože se musí vytvrzovat za tepla (alespoň tak se to dělá ve fabrice). Takže já vždy po servisní prohlídce jdu a kaučukovou ochranou na podvozky (ne bitumenem) ošetřím zvedací body, které zaručeně pokaždé orvou. Nicméně musím se servisu zastat - ony plechy jsou konstrukčně špatně vyřešené (čtvrtkruh s hranou přesně rovnoběžnou se střižnou silou) a střižné síly by tam jen tak nějaká ochrana nevydržela - možná tak kus nerezového plechu... Jinak s tím, že oprava nejde udělat lépe, než to bylo uděláno ve výrobě tak úplně nesouhlasím, protože výroba je cenově optimalizována a používají se hmoty, které jsou 1) levné v masovém měřítku, 2) vyhovují ezo-eko-bio předpisům (např. je omezováno použití organických rozpouštědel), 3) hodí se do technologického postupu - nástřik se provádí plastizolem, protože pak je celá karoserie kvůli plniči vypalována... Tím chci říct, že pokud člověk skutečně ví, co dělá a použije kvalitní chemii, může být oprava lepší než originál, ale stojí to prachy a spoustu času.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2019 před 4 hodinami, DušanV napsal: Díky Joker 85, to je přesně ono, po čem jsem se sháněl již dlouho. Kde se takové věci dají sehnat, anebo se k tomu normální člověk hned tak nedostane ? Je to z dílenské učební pomůcky (samostudijní program), něco najdeš volně na internetu (na foru obvykle v sekcích "Ostatní"), něco lze za peníze stáhnout z erWinu... 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2019 Jen doplním že u kombi je ten nástřik podvozku řešen jinak, jelikož nemá krytí plastovými díly. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2019 a ja doplním že by som nové auto ošetril okamžite lebo to proste zrezne ... a nemusí to byť po 10 rokoch 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.