Přejít na obsah

Vrzání přední nápravy


MichalRr

Doporučené příspěvky

Já nevím, co gramotného člověka vede k tomu, chovat se jako idiot. Píšeš tady naprosté nesmysly (nejen o silentblocích). Něco, co spolehlivě odstraní vrzání na desítky tisíc km, by jenom málokdo popsal slovy, že to nefunguje.

 

Ano, není to řešení (tím je jen výměna silentbloků), ale je to dobře fungující workaround, který vydrží 10-30 tis. km podle stavu silentbloků a četnosti ježdění v dešti a prachu. Zvlášť s přihlédnutím k pracnosti (1 minuta) a ceně (desetikoruny) na jednu aplikaci.

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Idealne je kupit silenty ,pevne ,z ibiza cupra 1.8tsi a je pokoj. Prejav na volant lepsi,na jamach jemne tvrdsi ,ale nic vrzgat nebude. Silentbloky su vadne z vyroby a bohuzial,robi to od novoty na vela vozoch. Vlastne cely koncern,otazka je len,kolko vody sa dostane na ramena .na silenty a kedy sa to prejavi.  Pri verziach vozov ako je octavia ,leon,passat,superb  ci golf,sa dali pouzit lepsie silenty s koncovym pismenom F miesto E,boli decentne silnejsie ale stale mali medzeru. Tie ale nevyraba uz vw ,kedze boli z verzie clubsport S. Uz ich robia len aftermarket znacky. Este je moznost dat silenty z audi RS3  ,ktore su plne ,tie ale odporucam na silnejsie verzie vozov,kde je aj tuhsi podvozok ci DCC vyssej rady ,ako golf R ,ci octavia RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ibiza 1.8tsi  >> fabia 2/3

Leon su tie F verzie,ktore sem napisal 15degren,tie uz ale fabrika nerobi,daju sa kupit aftermarket podla cisla,nejaka nahrada ,febi,topran. Maju uzsie otvory,su presnejsie na volant a vrzgot je eliminovany o 90%. 

Z audi Rs3 plne som odporucal na silnejsi podvozok preto,lebo ak ich da niekto na makku 1.2tsi verziu s komfortnymi tlmicmi,moze to byt hlucnejsie na jamach. Ale mali by pasovat na vsetky MQB verzie. 

 

Cislo by malo byt 8S0 407 183B

 

Riesim podvozky koncernu krizom krazom,takze mam zopar vychytanych veci. Napr. aj  superb vie jazdit bez plavania na ceste. Koncern dost oj...bava skodu aj seat .

Editováno: , autor: 1soda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silentbolky z RS3 a i napravnici z A3 8V. Teď budu dělat kompletní ramena, ale jen kus za kus, protože to nemám kde přelisovat, uvidíme jak dlouho Lemforder vydrží. Jinak bych dal silasy z Audi ;-) hliníková napravnice něco ušetří na hmotnosti, ale hlavně vyřeší problém s rzí na origu.

@1soda nevíš má nějaké MQB i hliníkové ramena? Je to docela ošizené oproti MkV která měla v hliníku celý předek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie,mqb nema AL ramena ,ziadna verzia.  Ono je viac fint,co dat ,aby auto fungovalo lepsie a aby mal clovek zazitok aj pri beznom vozidle.  Vyhoda je mat hlinikove otoce a 55mm tlmice ,tam sa spoja dve veci,neodpruzena hmotnost liatinoveho otocu je nizsia ,lepsi prejav na jamach  a tiez sa daju namontovat silnejsie OEM tlmice.  Viem dat cisla  ,dokonca mam jeden novy podvozok doma ,do rezervy.  Ja som prerabal uz niekolko podvozkov na MQB platforme ,aktualne mam doma fabiu a idem doladovat cely podvozok . Druhe auto mam leon cupru R limited  , kde som musel tiez robit prerabku celeho podvozku ,aj ked zatial sa mi nechcelo kvoli par kilam riesit AL napravnicu z passatu ci audi.  To,co sef divizie audi quatro na dochodku zapocal pri projekte 799 cupra R  ,som musel doladovat,lebo VW nepustil  na cupru R lepsie dcc.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, dfga napsal:

Tie hliník ramena a silentbloky z RS3 by bola pecka. Tie polyuretánové to bude masaler tvrdé. 

problem je,ze za malu usporu hmotnosti,necitelnu,musi dat clovek dost vela eur...alebo kc. Tie ramena su velmi drahe. Rozdiel v hmotnosti pri starsej platforme,bolo 0.8kg  na oboch ramenach. To za tie eura radsej motec kolesa zohnat. 

polyuretan nevydrzi dlho,vie prasknut ale aj vrzgat.

Editováno: , autor: 1soda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Můj první příspěvek tady. Mám trojkovýho scouta, má najeto 57 tisíc. Jak se ochladilo a začlo být vlhko (typicky podzimní mlhy), začal předek skřípat jak vylítaná dodávka.

 

V servisu nad tím trochu krčili rameny. Silentbloky byly všechny v pořádku. Nabídli mi, že namažou co půjde, nebo že můžou zkusit vyměnit stabilizátor (za osm tisíc). Vybral jsem si vazelínu, i s prací to vyšlo na 18 stovek, včera jsem to přivezl. Tak uvidím, jestli bude to vrzání pokračovat, resp. jak dlouho to vydrží, než se zas objeví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...