Březen 31, 201510 r Niee.. vôbec ..všetci stojte na spojkách Nemýlite si to náhodou s automatom a státim na brzde?Neviem, či sa niečo zmenilo odkedy som si tento fakt preveroval, ale ak sa bavíme o manuále a zbytočnom státi na spojke, okrem momentu kedy preraďujete, tak jej životnosti to vôbec neprospieva. To už radšej ten SS používať ako toto riešenie.
Březen 31, 201510 r Ja to robim na firemnych autickach tie toho znesu ale nie vazne tiez ma SS niekedy prekvapi a nastve ked pride fabka asi to tiez nejakym sposobom dam vypnut.
Duben 1, 201510 r První věc, kterou si nechám udělat po přebírce auta bude, že si nechám servisním technikem NATRVALO deaktivovat ten podělaný STOP/START. Ve škodovce u nás se to prý konečně už naučili provádět. Pak si teda taky nechám výměnit olej s filtrem již po najetí 5 tisíc km nastavit servisní interval výměny oleje na pevných 15 tisíc km.
Duben 11, 201510 r Já ten start-stop nechávám, ať si to řídí, jak chce. Samo si motor vypíná a samo si ho i zapíná, jak potřebuje, jak jsem si už ověřil. Nijak se tím neomezuju, uvidím, co to do budoucna udělá.
Duben 12, 201510 r Napodobne vypinam iba v kolone a neriesim. Myslim ze zivotnost motora je nato pripravena aj tak nie je postaveny na obzvlast dlhy cas ten motor.
Duben 12, 201510 r To já pokud nezapomenu to vypínám. Navíc jsem si všiml, když jsem ho měl náhodnou zapnutý a stál jsem u závor tak motor zhasl. Asi po pár minutách sám naskočil. Je to jinak děs popojíždět po městě a neustále to startuje a vypíná.
Duben 27, 201510 r planujeme novou FIII Style a aktulane zjistuju jak tuhle nucenou zhuverilost (S-S) zcela deaktivovat bez ztraty zaruky, uvidime jak pochodim, je proste ocividne ze trend vyrobcu je aby se auto hned kousek po zaruce idealne kompletne rozsypalo, docela hnus...
Duben 27, 201510 r Ver mi, že ak by výrobcovia nemuseli, tak by tam podobné veci vôbec nedávali a tak isto ani motory by neinovovali, ak by do toho neboli tlačení z časti normami a z časti zákazníkmi. To, že výsledný efekt je, že sa na aute má čo pokaziť, je vec druhoradá, nikto to však zámerne nerobí. Toto je otrepaná záležitosť a nepovedal by som, že autá pred 30timi rokmi boli extra zvlášť spoľahlivé. Boli jednoduchšie, ľudia jazdili oveľa menej a na autá boli kladené iné nároky.
Červenec 2, 201510 r Má už někdo na své F3 trvale deaktivovaný Stop-start? U nás ve škodovce to prý zatím neumí, deaktivují pouze O3 a to ještě jen loňské modely.
Srpen 15, 201510 r Včera jsem uspěšně aplikoval automatické vypínání Start-Stop na mé Octavii. Věřím že na Fabii to pujdě stejně. Cena materialu : 115,- a 30 minut práce. Jsem spokojen.Sednu do auta zapnu zapalovaní, start-stop se sám vypne. Již na ti nemusím myslet. Kdykoliv během jízdy ho lze zapnout kdyby ho člověk chtěl znovu používat = ideální stav Pro méně chápavé kutily jsem to dal do videa s návodem: Upraveno Říjen 26, 20159 r od bicista
Srpen 15, 201510 r http://www.autoforum.cz/technika/system-start-and-stop-nikdo-ho-nechce-vsichni-ho-maji/ Plně souhlasím.
Září 29, 20159 r Ahojte, moze mi niekto napisat ako sa S/S system sprava po jazde napr. na dialnici? Konkretne ma zaujima tato situacia - idem po dialnici, motor je v otackach, zastavim na pumpe. Necha S/S system motor este chvilku nastartovany (aby sa ochladilo turbo - baviem sa o TSI motore)? Alebol system vypne motor hned ako zastavim? Inak system (ked mi dojde auto) asi necham zapnuty... prave jediny raz kedy by som ho realne vypinal je prave ta situacia popisana vyssie... Dikes za reakcie..
Září 29, 20159 r Zalezi na okolnostech. S/S rozhodne nevypina motor vzdy. Minuly vikend, kdyz jsem prijel z dlouhe cesty a po zastaveni pri aktivovanem S/S vyradil a pustil spojku, tak motor bezel normalne dal. Zdechaval jsem ho az pak "rucne". Ja vypinam S/S pri poskakovani v kolonach. Tam mi neprijde nijak prinosne co chvili po par metrech chcipat/startovat. Jinak ho mam zapnuty...
Září 29, 20159 r start stop tam je od toho,aby auto při každé příležitosti vypnul, na nic víc nehledí. že je to kravina a lidi to použijívají, to je druhá věc
Září 29, 20159 r @kokta7 ok dikes za nazor @epo no presne tak isto to budem robit aj ja len teda nebol som si isti tym "dochladzovanim" turba...
Září 29, 20159 r Pekne je to tu spísané, nedochladzovanie po dialničnej jazde, poskakovanie v kolóne, ešte pridajme jazdu po meste, kedy sa motor ani poriadne neprehreje a máme všetky dôvody, kedy s/s nepoužívať.
Září 29, 20159 r Len pre info turbo v novych TSIckach je chladene vodou, teda aspon nejaka jeho cast a ma samostatnu elektricku pumpu, takze ak vypne motor a system vyhodnoti, ze treba dochladzovat, tak zapne ten mali elektromotor, ktory skoro ani neni pocut.
Září 29, 20159 r ono to už bylo udajně i u předchozích TSI. no ten motorek je docela pučut, v garáži je slyšet dost Upraveno Září 29, 20159 r od kokta7
Září 30, 20159 r ok chalani cize mam to chapat tak ze proste nemusim riesit nejake "dochladzovanie" turba po jazde v otackach? (ci uz vypnutim start/stop resp. nechavat auto bezat na volnobech nejaku tu minutku po jazde)? Ako to robite vy? Sorry mozno za blbe otazky ale je to moje prve auto s turbom tak nemam s tim moc skusenosti
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.