Květen 19, 20178 r V tomto prípade by som šiel do iného servisu, mne sa to tiež nikdy nestalo. Ja riešim zatekanie cez ventilátor a servis sa k tomu postavil zodpovedne, v utorok pristavujem auto.
Květen 22, 20178 r Mě se to stalo poprvé včera. Natankoval jsem a při startování bylo slyšet zaklepání a motor chcípnul - hláška "nastartujte motor ručně". Už jsem myslel, že mám jít hledat kliku na natočení. No nastartoval jsem a pak už v pohodě. Najeto 24000
Květen 23, 20178 r Taky jsem na to koukal. Docela by me i zajimalo jestli se to tyka cele produkce (tzn nekdy od 2012) nebo jen urcite serie, nebot nekdo kdo malo najezdi (tzn. zavada se projevi po zaruce), tak muze byt nemile prekvapen, az prijde faktura......
Květen 23, 20178 r V sekci dílenské materiály je toho více. Např. chcípnutí po startu nebo špatné řazení zpátečky. U mě momentálně na autě výroby 2/2017 (81kw), najeto 4000 km občasné kovové cvakání po startu. Předchozí motor (totožný, výroba 2/2016) za 18 000 km nezaklepal ani jednou. Olej na max. Někdo podobný problém?
Květen 23, 20178 r O aky zvuk presne ide ? Ten motor ma totiz to tolko zvlastnych zvukov ze neviem identifikovať na ktory " kokovy " zvuk sa mam zamerat. U mna prevlada tzv. " Cvrlikanie po ubrati plynu. Ak je tu video s tymto kovovym zvukom poprosim konkretnu minutu. Dakujem
Květen 23, 20178 r U mě je to přesně toto (čas cca 0:02, hlasité zarachocení). Zajímavé ale je, že se to neděje vždy. Dále je slyšet u vypnutého rádia hluk asi od převodovky. Stačí nastartovat, dát neutrál, nohu ze spojky a lehké hučení je slyšet. Vyšlápnu spojku a je klid. Pustím a zase to tam je. Docela mě to děsí. Upraveno Květen 23, 20178 r od Adam Široký
Květen 24, 20178 r No ak myslis ten začiatok a koniec v tej 2. sek. Tak toto ma kazde tsi. Tento zvuk je skor sprevadzany vysokotlakovym pal. Cerpadlom. Ten kovovy zvuk koli comu dochadza k opotrebeniu cap. Loziska bude zrejme nieco ine
Květen 24, 20178 r Pawouk, tato informacia je prosim ta volne dostupna, alebo sa da ziskat len interne ? Rad by som si tuto chybu preveril v servise a rad by som predišiel popripade nejakym nezrovnalostiam, ze odkial to mam. Preto sa pytam. Dakujem.
Květen 24, 20178 r TPI. Koukni do tematu Dilenska prirucka v sekci Ostatni. Jedno z tech pdf z posledniho prispevku.
Květen 24, 20178 r před 9 hodinami, Adam Široký napsal: U mě je to přesně toto (čas cca 0:02, hlasité zarachocení). Zajímavé ale je, že se to neděje vždy. Dále je slyšet u vypnutého rádia hluk asi od převodovky. Stačí nastartovat, dát neutrál, nohu ze spojky a lehké hučení je slyšet. Vyšlápnu spojku a je klid. Pustím a zase to tam je. Docela mě to děsí. To hlasity zarachoceni v 0:02 je prestavovac saci vacky. Dela to kazdy TSI. Je to normalni stav, kdy u studenyho motoru to zarachoti, nez se prestavovac natlakuje olejem. Kdyz budes startovat zahraty motor, tak ti to uz delat nebude. bylo ohledne toho i vydano TPI, ze to je normalni stav.
Květen 24, 20178 r Pawouk: Je zname ako casto sa tato zavada vyskytuje? Yetiho som predal, pretoze zral olej (chybne piestne kruzky 1.8TSI CDAA) a teraz zase hrozi rozborka celeho motora (Leon 1.2TSI CYV). Ach jaj, asi skoncujem s VW nadobro
Květen 24, 20178 r Pawouk: Je zname ako casto sa tato zavada vyskytuje? Yetiho som predal, pretoze zral olej (chybne piestne kruzky 1.8TSI CDAA) a teraz zase hrozi rozborka celeho motora (Leon 1.2TSI CYV). Ach jaj, asi skoncujem s VW nadobro Nie si sam. U mna bolo prve auto golf 7 a teraz fabia 3. Posledny krat som kupoval nieco z koncernu.
Květen 24, 20178 r Děkuji Ti Pawouku za obrázky a info : Pravidelné kovové klepání z motoru 1.2 TSI. Ale mě by zajímalo to nejdůležitější.: Do jakého termínu výroby byla tato závada v motorech 1,2 TSi 66 kW ? Mám totiž úplně novou Fabii combi 1,2 TSi 66 kW , vyrobenou dne 27.4.2017. Bylo to v již v těchto dnech ( duben 2017) v Boleslavi při výrobě opraveno ? Anebo mám i já očekávat zhoršující se zvuk kovového klepání při vyšším počtu km ? Děkuji Ti za odpověď.
Květen 24, 20178 r V tech TPI dokumentech ke i ktereho KT a rocniku resp vyrobniho intervalu se zavada tyka. Je potreba hledat tam. U F3 vetsina problemu je tak od 22kt/2016 neco i 2017 neco naopak v Mr2017 uz vyresili.
Květen 25, 20178 r Bližší informace mi bohužel nejsou známy. Osobně si myslím, že pokud tam není uveden nějaký konkrétní časový interval, tak to platí pro všechny uvedené motory bez rozdílu data výroby. Je možné, že to časem upřesní (například vydáním TPI), může to být projev, u kterého zatím není známo, kterých konkrétních motorů se to týká, takže to zevšeobecnili.
Červen 2, 20178 r Pánové co máte tyhle motory, můžete si pustit tohle video? Pár příspěvků výše jsem zmiňoval hlučné starty u mého motoru. Zkusil jsem nahrát "studený" start z kabiny. Startováno po pár dnech, venku vedro, najeto ani ne 5000km. Jde mě o zvuk, kterej úplně zmizí cca v čase 0:09. Mě to nepřijde úplně ok. Video je jen z telefonu a z kabiny, ale i tak to tam je docela slyšet a hlavně jak to najednou zmizí. Díky za názor. Snad veřejný link: https://www.dropbox.com/s/psbrkl64acbmdio/20170602_093602.mp4?dl=0 Upraveno Červen 2, 20178 r od Adam Široký
Červen 4, 20178 r Přestavovač vačkové hřídele, normální Projevuje se jen, když auto chvilku stojí. Vyteče z něj olej a takhle rachtá. Ztichne, jak se natlakuje olejem.
Červen 4, 20178 r Dobře tedy. Přišlo mi hrozně divné, že auto pravidelně přes týden stojí a udělá to jen občas. Už dám pokoj. Upraveno Červen 4, 20178 r od Adam Široký
Červenec 18, 20178 r Dobrý den, mám na Rapida 1.2TSI 81KW 2016 najeto 16tkm a pokud zůstanu stát na volnoběh, tak cca po 10 vteřinách začne z výfuku mírně tlumeně bublat a pak to třeba na chvilku zase přestane. Je to zvuk jako kdyby byla dirka ve výfuku. Motor běží na všechny válce a při jízdě se auto chová normálně, palubní PC mi taky chybu nehlásí. Pokud se volnoběžné otáčky zvýší kvůli klimatizaci tak je taky vše vpořádku. Nemáte s tím nějaké zkušenosti?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.