Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Cau, no u me se to vyresilo kompletni ocistou turba. Ventil, ani hadicky jsem nemenil. Jen turbo + nejaky uhnily roury, viz vyse. Ono to sice psalo chybu - jako ze je spatnej ventil N75, ale ten muj mechanik rikal, ze to ukazovalo jasne na to turbo, i kdyz jsme to jeli projet, turbo tlacilo vic nez by melo, byla jen otazka casu, kdy zase padne do nouzaku. Vicistene turbo nemusi tolik tlacit, aby dokazalo hejbat s tema klapkama, proto neni duvod padani do nouzaku.

BTW, dnes jsem to byl projet a dal jsem tomu co to slo do kopca pekne od spodu az tesne nad 4tis az po 5tku a zadnej problem. Tak ze jak jsem uz vcera vecer psal, problem s padanim do nouzaku vyresen v mem pripade (pouze) cistenim turba (N75 puvodni, nemenil se)

Tak dnes jsem si vzal auto od mechanika. Překontroloval turbo, řek že pracuje v celém rozsahu, tak mi vyměnil ventil N75 a že bylo vse OK. Pak to jel se mnou projet a co se staloo?! Padlo to do nouzaku. Tak mi tam namontoval puvodni ventil zpatky aj ja jel domu.Ted musim cekat 14 dni az bude mit cas. :aggressive:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

nechci zakladat nove tema...mam takovej problem mam 81 kw asv 2001 a stalo se me tak 2 krat ze mi prestalo auto tahnou,tak jsem to chcipnul a znova nastartoval ale ono nic ani po znovu nastartovani to nejak netahlo..myslite ze je to turbo nebo ten ventil??ale asik nejlepší to bude nechat nekde napichnout,že??t

tak u mě to byla Váha....

Vloženo

Tak to uz me nic nenapada :( ,ale pokud to pocitove jezdi pomaleji od doby vymeny ventilu(N75),tak to asi neco snim bude mit spolecneho.

No a jen se zeptam kolik ta sranda (N75) stoji.Mozna me to bude taky cekat az vymenim hadicky a nepomuzeto.

me to delalo to sami . Vymenil jsem co se dalo a nakonec to stejnak bylo turbo !

Byly to pridreny klapky , to tdi 81kv delaj . Aje to tim ze se to jenom solicha , proto mu tet obcas nalozi .

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Taky jsem dneska vyčistil turbo - už podruhé, minule to vydrželo jen rok. Teď jsem udělal vylepšení podle Humla z dieselpower fora a myslím, že to bude OK :palec2: Tímto díky Humlovi za super nápad :)

Najeto 8tis. km a pořád super :palec2:

Vloženo

Tak jsem si nechal od kamaráda vyčistit turbo a jede to parádně a hlavně ani jednou to nespadlo do nouzáku a to jsem tomu dal pořádnej kouř . Trvalo mu to asi 5 hodin a když jsem vyděl ten humus,tak se nedivím ,že se ty lopatky nechtěli pohybovat.Vždy když jsem zkoušel pohybovat tou tyčkou co jde od banky,tak se zdálo ,že se hejbe ( byla připojená k regulaci ),ale až potom co jsem jí odpojil,tak jsem zjistil,že se ta regulace pohne jen do půlky a pak to zavrzalo a seklo se to. Doufám ,že to vydrží hodně dlouho.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Kdokoliv bude řešit tento problém by si měl uvědomit, že to není věc kterou si udělá sám. Pokud možno do servisu kde se tímto problémem zabývají běžně a ne, že si vymontuju turbo za 2 dny ho vyčistím a pak si myslím, že ho nasadím zpátky a bude to ok. A náhle po 1000 km jsem tam kde jsem byl... Skoro všichni kdo to neumí nebo to nikdy nedělali tak si při neodborném zacházení s turbem poškodí regulaci aniž by o tom věděli a pak když jim to padá tak i přes to, že regulace jde zlehka si neví rady a pak zjistí, že je to stejně regulace a tak jako tak za to zaplatí v servisu.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Potřeboval bych radu.OI motor 1,9TDi 81kw. r.v.2000.Při jízdě asi tak po 10 km když je motor částečně zahřáty dojde ke strátě výkonu.Víc jak 130km/h to auto nejede.Když zastavím vypnu motor a znovu nastartuji jede normálně a pak po nějaké době se to projeví znova.Auto bylo napíchlé na VAG, ale ten nic neukázal.Dnes dokonce auto nechtělo nastartovat asi až na 3 pokus.Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat.Auto je přítelkyně.Děkuji.

Vloženo

Myslím,že ta stráta výkonu bude v plnícím tlaku turba spadne to do nouzového režimu po vypnutí klíče to opět jede. Bude to chtít vyčistit turbo je to tu na foru několikrát popsané.Na vagu by to ale mělo byt v chybě překročení plnícího tlaku :aggressive:

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Dobrý deň chcel by som sa opýtat majstrov z fóra že či je možne ze mi auto cas od casu hodi do núdzoveho režimu aj kôli tomu že na vyznačenom mieste je vôla cca 1.5 mm alebo bude problem v priderani lopatiek aj ked vdim ako mi po nastartovani zide regulacia dole .pretože mi vypise prekrocena horni mez plniciho tlaku . a N75 som meral dava mi cca 16 ohmov . napetie na svorkovnici je kolo 9 voltov na baterke je 11.8 volta .co mam spravit vybrat turbo alebo tu vôlu dako vypodložit.?

inac octavia 2001 81kW

post-47283-1275856768,9702_thumb.jpg

Editováno: , autor: jazvec200
Vloženo

Je to na 99.9 % zatuhlé naklápění lopatek turba.Jde to sice rozhejbat ale brzo se to vrátí takže turbo vyndat a nechat vyčistit.Bud nekdo kdo tomu rozumí nebo to delaji firmy o kolo 3 500 kč.Případne mám i kontakt

Vloženo

Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí.

Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já lol. Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce :palec2:

Vloženo (editace)

Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí.

Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já lol. Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce :palec2:

no takto neska som to logoval len turbo lebo vaha je nova a pozadovana hodnota turba sa zhoduje z meranou v celom rozsahu rozdiel bol cca 0.1 bar skusal som to na 3 ke a 4 ke od 1700 caa do 4000 a nic nespadlo skusal som to asi 3 ci 4 krat do kopca sak zajtra sem hodim log hovorim stava sa to len obcas fakt mi je to zahada .je mozne ze sa to tam pridre len obcas lebo mam dilemu ci cistiti ci necistit  :feve:  , ked vidim tie zahrdzavene sruby co su tam tak mam troska pesimisticky pohlad ci to vobec pojde v domacich podmienkach rozobrat  Moze to byt aj zasrate cidlo v IC ze sem tam ukaze blbost ? zato sa pytam ci ta vôla vadi le dik za odpoved.   ;)  

Editováno: , autor: jazvec200
Vloženo

Ze začátku to spadne do nouzového režimu jen občas. Časem se to bude zhoršovat.

tak touto odpovedou si ma nepotesil  :aggressive:  ale aspom som sa opytal nez to zbytocne vytahovat .cize asi zrejme vybrat a vycistit tak uz len zohnat tesnenia.dufam ze sa tie sroby budu dat presvecit aby sa odkrutili . je na to daky pripravok alebo staci WD 40? a dakujem za odpovede .

Vloženo

Není potřeba žádný přípravek. Ale je fakt, že uvnitř jsou tři šroubky - na hvězdičkový klíč - a ty jdou občas špatně povolit. Chce to pořádně nastříkat nějakým WD40 nebo něčím podobným.

Hodně zdaru :palec2:

Vloženo

Není potřeba žádný přípravek. Ale je fakt, že uvnitř jsou tři šroubky - na hvězdičkový klíč - a ty jdou občas špatně povolit. Chce to pořádně nastříkat nějakým WD40 nebo něčím podobným.

Hodně zdaru :palec2:

Tak bodaj by si mal pravdu :) a dakujem

Vloženo

Potřeboval bych radu.OI motor 1,9TDi 81kw. r.v.2000.Při jízdě asi tak po 10 km když je motor částečně zahřáty dojde ke strátě výkonu.Víc jak 130km/h to auto nejede.Když zastavím vypnu motor a znovu nastartuji jede normálně a pak po nějaké době se to projeví znova.Auto bylo napíchlé na VAG, ale ten nic neukázal.Dnes dokonce auto nechtělo nastartovat asi až na 3 pokus.Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat.Auto je přítelkyně.Děkuji.

Podle toho co tu popisuješ, tak těch závad tam bude víc.

Chce to pořádnou diag. a prohlídku.

Vloženo

Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí.

Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já lol. Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce :palec2:

ahoj , jelikoz mam podobny problem , tak by me zajimalo co presne znamena vypodlozeni? a hlavne jak a kde se provede..

diky

Vloženo

ahoj , jelikoz mam podobny problem , tak by me zajimalo co presne znamena vypodlozeni? a hlavne jak a kde se provede..

diky

No vypodlozia sa tie ti hviezdickove skrutky pod ne sa daju podlozky ale asi ne viac jak 0,1 mm hrube - niesom isty kolko maximalne  .aby sa lopatky nezadierali o stenu slimaka.

Vloženo

Nic se podkládat nemusí, stačí jen přemýšlet a udělat to pořádně, bez přidávání dalších dílu.

Čím méně součástí tím je to lepší.

Vloženo

Nic se podkládat nemusí, stačí jen přemýšlet a udělat to pořádně, bez přidávání dalších  dílu.

Čím méně součástí tím je to lepší.

A co ubrat z lopatiek ten 0,1 mm alebo si dat vyrobit vecsie tie valceky ?

Vloženo

Pokud to není pokroucený z důvodu přehřátého turba a nezchlazeného po jízdě tak to po vyčištění musí fungovat.Nemá cenu něco do toho přidávat nebo upravovat hrozí akorát totální destrukce turba i motoru.Už je to postavený tak jak to má bejt tak to domácí tunění nech napokoji pokud nechceš dělat go motoru. :p

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...