Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Klasika.. Prez osicku EGRu.. tohle je ale uplne normalni. kvuli tomu menit turbo nemusis.

TDIfun

mal si pravdu s tym mojim problemom turbo je ok ale ten egr ventil je zly dam ho vymenit dufam ze ho zozeniem za normalnu cenu... inac ked sa chlapik co robi skodovky na to pozrel hned vedel v com je problem... dik vsetkym za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci,

teda musím se s Vámi podělit. Jelikož mi auto padá do nouzového režimu - vše vyzkoušeno, takže vylučovací metodou jsem zjistil že to je zanseným turbem(to táhlo na naklápění lopatek se sice hýbe, ale ne z úvratě do úvratě, ale jen v malém rozmezí a to ještě dost pomalu-sotva leze), tak jsem se začal pídit po informacích. No nejjednodušší mi přišel nápad jednoho mechanika, kterej říkal, že stačí do turba nastříkat Konkor trubicí, co vede k EGR ventilu. Popravdě jsem tohle ještě neslyšel :feve: . Teda já jsem pevně rozhodnutý, že hned jak mi vyjde čas, tak se objednám u Indiho, ale prostě se chci jen zeptat, jestli se tím nechá něco zkazit.... :palec2: Mně se to moc nezdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, taky mě na OII 2.0TDI padalo auto občas do nouzového režimu

při napojení nan diagnostiku to hlasilo chybu regulace turba. Po zbytečné výměně váhy vzduchu mechanici tvrdí že je zakarbonované turbo (udajně regulace lopatek).

V tuto chvíli je auto v servise a turbo snad už na cestě zpět z čištění ve Strakonicich. Ten chlap (ze Strakonic) tvrdil že turbo vyčistí, zkontroluje a nastaví na počitači.

Předpokládám že by měl spolu s turbem cestovat i regulační ventil né? Na samotném turbu se snad nedá nic nastavit, bez toho ventilu.

Objasní mi to někdo. Děkuji indet :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci,

teda musím se s Vámi podělit. Jelikož mi auto padá do nouzového režimu - vše vyzkoušeno, takže vylučovací metodou jsem zjistil že to je zanseným turbem(to táhlo na naklápění lopatek se sice hýbe, ale ne z úvratě do úvratě, ale jen v malém rozmezí a to ještě dost pomalu-sotva leze), tak jsem se začal pídit po informacích. No nejjednodušší mi přišel nápad jednoho mechanika, kterej říkal, že stačí do turba nastříkat Konkor trubicí, co vede k EGR ventilu. Popravdě jsem tohle ještě neslyšel :feve: . Teda já jsem pevně rozhodnutý, že hned jak mi vyjde čas, tak se objednám u Indiho, ale prostě se chci jen zeptat, jestli se tím nechá něco zkazit.... :palec2: Mně se to moc nezdá.

mna tak isto hadze do nudzaku :( utorok idem k Indimu, snad mi ho vylieci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano při 50-120mBar podtlaku se táhlo začne pohybovat nahoru a při dosažení 550-620mBar podtlaku se musí dovírat.

post-15556-1224147408_thumb.jpg

Musí chodit plynule a nezasekávat se.

Ale to se kontroluje pomocí podtlakové pumpičky s manometrem úrovně podtlaku.

Co na turbu tedy lze nastavovat na počítači to nechápu?

Jedině že by měl nějaký poloautomat, který vytvoří podtlak a bude monitorovat otvírání táhla.

Ale nevím co by se mělo ladit na počítači jak mě do telefonu tvrdil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani ja mam 1.9 tdi ALH 2003, ma najazdene 67000 a uz som tiez mal problem so stratou vykonu, stalo sa to iba raz asi pri 160 kmh. Po opetovnom nastartovani to islo zasa ok. Hned v ten vecer som tomu este trochu osolil na 190 kmh a nic, auto pekne zrychlovalo a este by mozno trochu slo ale uz som nemal nervy... Volal som do jednej firmy v Ziline kde to cistia ultrzvukom 12 000 Skk. Tak teraz neviem ci cakat alebo co sa na to vysr... A este by som chcel vediet kde mi na Slovensku vycistia to turbo za 6000... Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano při 50-120mBar podtlaku se táhlo začne pohybovat nahoru a při dosažení 550-620mBar podtlaku se musí dovírat.

Musí chodit plynule a nezasekávat se.

Ale to se kontroluje pomocí podtlakové pumpičky s manometrem úrovně podtlaku.

Co na turbu tedy lze nastavovat na počítači to nechápu?

Jedině že by měl nějaký poloautomat, který vytvoří podtlak a bude monitorovat otvírání táhla.

Ale nevím co by se mělo ladit na počítači jak mě do telefonu tvrdil?

Podle mě se na turbo počítačem nic nastavovat nedá, možná na těch co maj elektrický nastavování lopatek ( místo podtlaku ) tak tam by třeba nějaký základní nastavení šlo.

Editováno: , autor: olisoft
necituj s obrazkami
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani ja mam 1.9 tdi ALH 2003, ma najazdene 67000 a uz som tiez mal problem so stratou vykonu, stalo sa to iba raz asi pri 160 kmh. Po opetovnom nastartovani to islo zasa ok. Hned v ten vecer som tomu este trochu osolil na 190 kmh a nic, auto pekne zrychlovalo a este by mozno trochu slo ale uz som nemal nervy... Volal som do jednej firmy v Ziline kde to cistia ultrzvukom 12 000 Skk. Tak teraz neviem ci cakat alebo co sa na to vysr... A este by som chcel vediet kde mi na Slovensku vycistia to turbo za 6000... Dakujem

Jestli chces usetrit cca10tis tak to z Ziliny nemas k nam na dilnu daleko....Volej Indimu..602744182 Bohumin, Sev.Morava kousek od OV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za reakciu prave som mu pisal mail, len by som chcel vediet ci sa to da zmaknut za jeden den. Este to hodimna nejaku diagnostiku aby to bolo iste a volam Indimu.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani ja mam 1.9 tdi ALH 2003, ma najazdene 67000 a uz som tiez mal problem so stratou vykonu, stalo sa to iba raz asi pri 160 kmh. Po opetovnom nastartovani to islo zasa ok. Hned v ten vecer som tomu este trochu osolil na 190 kmh a nic, auto pekne zrychlovalo a este by mozno trochu slo ale uz som nemal nervy... Volal som do jednej firmy v Ziline kde to cistia ultrzvukom 12 000 Skk. Tak teraz neviem ci cakat alebo co sa na to vysr... A este by som chcel vediet kde mi na Slovensku vycistia to turbo za 6000... Dakujem

Na Slovensku Ti to urobia v servise turbo vo Vrbovom pri Piešťanoch.Cena je asi 4500-5000 Sk.

www.servisturbo.sk,alebo info na mail servisturbo@nextra.sk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam jeste takovyhle poznatek z te me zavady turba...vypadne vzdy pri prvni vetsi akceleraci po nastartovani, vzdy pak za jizdy zhasnu motor a znovu nastartuju pak to uz do nouzaku nejde a muzu tomu nalozit jak chci po celou dobu jizdy jede OK. Pak zas nekde zaparkuju stoji to 2-3hodky znovu jedu prvni razantnejsi seslapnuti plynu a je to tam znova...

Zkratka asi to bude chtit vycistit turbo coz je muj nazor a nebo neco jineho jen tak jsem to chtel napsat, aby jste vedeli...Tak zatim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...