Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Myslím,že ta stráta výkonu bude v plnícím tlaku turba spadne to do nouzového režimu po vypnutí klíče to opět jede. Bude to chtít vyčistit turbo je to tu na foru několikrát popsané.Na vagu by to ale mělo byt v chybě překročení plnícího tlaku :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý deň chcel by som sa opýtat majstrov z fóra že či je možne ze mi auto cas od casu hodi do núdzoveho režimu aj kôli tomu že na vyznačenom mieste je vôla cca 1.5 mm alebo bude problem v priderani lopatiek aj ked vdim ako mi po nastartovani zide regulacia dole .pretože mi vypise prekrocena horni mez plniciho tlaku . a N75 som meral dava mi cca 16 ohmov . napetie na svorkovnici je kolo 9 voltov na baterke je 11.8 volta .co mam spravit vybrat turbo alebo tu vôlu dako vypodložit.?

inac octavia 2001 81kW

post-47283-1275856768,9702_thumb.jpg

Editováno: , autor: jazvec200
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí.

Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já lol. Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí.

Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já lol. Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce :palec2:

no takto neska som to logoval len turbo lebo vaha je nova a pozadovana hodnota turba sa zhoduje z meranou v celom rozsahu rozdiel bol cca 0.1 bar skusal som to na 3 ke a 4 ke od 1700 caa do 4000 a nic nespadlo skusal som to asi 3 ci 4 krat do kopca sak zajtra sem hodim log hovorim stava sa to len obcas fakt mi je to zahada .je mozne ze sa to tam pridre len obcas lebo mam dilemu ci cistiti ci necistit  :feve:  , ked vidim tie zahrdzavene sruby co su tam tak mam troska pesimisticky pohlad ci to vobec pojde v domacich podmienkach rozobrat  Moze to byt aj zasrate cidlo v IC ze sem tam ukaze blbost ? zato sa pytam ci ta vôla vadi le dik za odpoved.   ;)  

Editováno: , autor: jazvec200
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze začátku to spadne do nouzového režimu jen občas. Časem se to bude zhoršovat.

tak touto odpovedou si ma nepotesil  :aggressive:  ale aspom som sa opytal nez to zbytocne vytahovat .cize asi zrejme vybrat a vycistit tak uz len zohnat tesnenia.dufam ze sa tie sroby budu dat presvecit aby sa odkrutili . je na to daky pripravok alebo staci WD 40? a dakujem za odpovede .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych radu.OI motor 1,9TDi 81kw. r.v.2000.Při jízdě asi tak po 10 km když je motor částečně zahřáty dojde ke strátě výkonu.Víc jak 130km/h to auto nejede.Když zastavím vypnu motor a znovu nastartuji jede normálně a pak po nějaké době se to projeví znova.Auto bylo napíchlé na VAG, ale ten nic neukázal.Dnes dokonce auto nechtělo nastartovat asi až na 3 pokus.Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat.Auto je přítelkyně.Děkuji.

Podle toho co tu popisuješ, tak těch závad tam bude víc.

Chce to pořádnou diag. a prohlídku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí.

Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já lol. Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce :palec2:

ahoj , jelikoz mam podobny problem , tak by me zajimalo co presne znamena vypodlozeni? a hlavne jak a kde se provede..

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj , jelikoz mam podobny problem , tak by me zajimalo co presne znamena vypodlozeni? a hlavne jak a kde se provede..

diky

No vypodlozia sa tie ti hviezdickove skrutky pod ne sa daju podlozky ale asi ne viac jak 0,1 mm hrube - niesom isty kolko maximalne  .aby sa lopatky nezadierali o stenu slimaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to není pokroucený z důvodu přehřátého turba a nezchlazeného po jízdě tak to po vyčištění musí fungovat.Nemá cenu něco do toho přidávat nebo upravovat hrozí akorát totální destrukce turba i motoru.Už je to postavený tak jak to má bejt tak to domácí tunění nech napokoji pokud nechceš dělat go motoru. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to není pokroucený z důvodu přehřátého turba a nezchlazeného po jízdě tak to po vyčištění musí fungovat.Nemá cenu něco do toho přidávat nebo upravovat hrozí akorát totální destrukce turba i motoru.Už je to postavený tak jak to má bejt tak to domácí tunění nech napokoji pokud nechceš dělat go motoru. :p

nechcem to tunit  :smich:len aby som mal od toh pokoj :D aby som to nemusel vyberat kazdy rok . ale kazda rada dobra dik .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

další zkušenost,zase mě to sem tam padalo do nouzaku,uplně náhodně,někdy na hodinu,někdy na den,,,na tabletky,,,vag psal plníci tlak,reg.diference a chyba?

nějaké kamínky,bordel,špína,v tomhle:

podtlak do tohodle místa šel,dále ne,rozpojil sem to,dal to do pusy chtěl fouknout anic,vdechnul a kamínky v puse,pak už šlo i fouknout,ale zpátky to nemontuju,koupím nový,sic nevím co a naco to je,teď už ani nevím jak to tam patří,ale viděl sem to někde napsáno

propojil sem to zatím natvrdo bez tohodle a faká to jedna báseň zase,zitra to koupim

tak čuste,a hlavně hodně štěstí s tédéíí

a moze ten jednosmerny ventil sposobovat padanie do nudzaku ked to ide prefuknut z oboch stran ?  

Editováno: , autor: jazvec200
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VELKÉ S.O.S.

mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....

... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...

PROSÍM, NAPADÁ VÁS JEŠTĚ NĚCO?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu mít velký dotaz....

mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....

... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to není pokroucený z důvodu přehřátého turba a nezchlazeného po jízdě tak to po vyčištění musí fungovat.Nemá cenu něco do toho přidávat nebo upravovat hrozí akorát totální destrukce turba i motoru.Už je to postavený tak jak to má bejt tak to domácí tunění nech napokoji pokud nechceš dělat go motoru. :p

k tomu čištění..myslíš, že to turbo můžu dát do ultrazvukové lázně? nebo raději jen mechanicky očistit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...