Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak auto jsem nechal v servise a začínájí kontrola hadiček,palivový filtr a vzduchový,můj problém byl zatuhlé naklápěcí lopatky princip je takový,že lopatky drží tlak a při 3tis.otáčkách ventil propustí tlak a auto dostává patřičný výkon.Mě se lopatky nenaklopý a tím pádem mě zachraňuje mag.ventil a auto háže do nouzového režimu jak někdo píše že se dá odpojit to je pravda ale nedoporučuju to nikomu zničí celé turbo.V servise vám lopatky měnit nebudou,ale rovnou vám vymění celé turbo a mají z toho prachy já to mám po znamosti a tak mi je spravý a do toho muže být váha vzduchu pokď spravně naklapěcí lopatky nefungují ničí se váha vzduchu!Bez dobrého turba se nedá zjistit jestli je špatná váha vzduch.Turbo jsistíte hned jestli je špatné po nastartování vyjde černý oblak z výfuku.Zítra mi spravý lopatky a možná vahu pokud bude špatná.A problém by měl být vyřešen.Cená váhy je 3000-3500kč jak kde ventilN75 1500-1700kč a turbo je v servise nové za 50000kč repas 25000-30000kč a dají vám na něj zaruku 2 roky stejně jako na vahui ventil ale seženete ho i na internetu za 7000 z bouraného auta a repas dělá i firma v Brně za nějakých 7000+dph podele závady a nabýzeli mi nové za 16000kč +dph tak zatím čaute

no to by me zajimalo kde jsi prisel na ty ceny dilu?????? to mas do mercedesa ne? ty podivej se na www.cc-autodily.cz je to velkosklad s prodejnou a eshopem a tam mam teda ceny polovicni co tady pises to ses velkej blazen :)))))

Editováno: , autor: stanch83
Vloženo

Mám octávku 1,9tdi 81kw, r.v. 2001 od května loňského roku.

Od té doby jsem měl jen 1x problém, kdy mi odešla váha vzduchu a po její výměně jezdila celkem bez problémů.

Asi před 1,5 týdnem, mi začala padat do nouzáku - po vypnutí klíčků a opětovném nastartování zas jede.

Je to klasický problém, který tu je x krát zmiňovaný - diagnostika ukazuje buď problém v turbu nebo ventil, co řídi plnicí tlak turba (tuším N75).

Podtlakové hadičky mám měněné, část jsem měnil v létě a část během tohoto týdne, ty nejstarší tam jsou od srpna 2011.

Netuším, zda můžou tak rychle odejít, zatím předpokládám, že tam problém nebude..

Dneska ke mě přijel kamarád a já zkusil jeho ventil, bez nějakého efektu - stále padala do nouzáku, někdy po vytočení nad 3000 otáček, někdy už ve 2500 otáčkách.

Až po tomto testu jsem zjistil, že i kamarádovi padá občas do nouzáku a tak není jistota že jeho ventil je v pořádku, tím pádem by mi zbývalo stále turbo nebo ventil.

Ale pak jsem jel z nákupu a když mi při zařazené pětce cca ve 105 km padla opět do nouzáku, naštval jsem se, vypl klíčky a znovu nastartoval, aby to zas jelo jak má. Když jsem dojel do našeho města, řekl jsem si, že jí zkusím potrápit, a nechám se překvapit kdy padne do nouzáku.

Začal jsem jí šlapat už od prvního kvaltu až nadoraz (k hranici červených otáček) na každý kvalt, když to nepadlo do nouzáku ani na polovytočenou trojku, vyjel jsem mimo město, kde jsem se rozhodl zkusit i ostatní kvalty.

Opět jsem jí šlapal už od prvního kvaltu a dostal jsem se až na 160 km, na čtvrtý kvalt, kdy byla rafička u červeného pole, tím jsem to ukončil, a chvilku jezdil zvolna po okolí aby vychadlo turbo a já to mohl vypnout. Za celou dobu cca 20 - 25 km fakt ostré jízdy do nouzáku nepadla.

Když s ní jezdím normálně (po zahřátí točím cca 2500 až max 3000 otáček) tak padá do nouzáku. Ale pokud jak se říká " vymetám pavučiny " do nouzáku nepadla.

Chci se proto optat, na základě těhle, podle mě přesnějších informací, než info typu " nejede mi to " , byl by někdo schopný zkusit upřesnit můj problém ?

A pak mě zajímá jedna věc, je správné když s ní jezdím než se zahřeje pouze do cca 1900 otáček a výš to nevytáčím a po zahřátí většinou točím max 3000 otáček, vyjímečně 3500 otáček ?

Jak vytáčíte auto vy, když jednou za čas vymetáte pavučiny ?

Dnešní jízda byla aspoň z mého pohledu extrém a octávka to zažila prvně za celou dobu co jí mám.

Jsem z plzeňského kraje, okres Tachov a kdyby byl někdo ochotný, uvitám každou radu nebo pomoc.

Ps : původní vlákno bylo uzamčené, snad okopírováním sem, aby na to mohl někdo zareagovat nic neporušuju.

Vloženo

Tak jsem zkoušel znovu co bude auto dělat a výsledek je stejný. Pokud vytočím první tři kvalty alespoň na 3500 otáček a i 4 kvalt podržím, do nouzáku nepadne. Po dlouhém pročítání všech možných příspěvků to vidím nejspíš na regulaci turba.

Už jsem to chtěl dát vyčistit, od kolegyně z práce jsem dostal tip. Její dcera měla stejný problém, vyčistili jí to cca za 2000 kč a vše v pořádku (čištěno cca před 3 týdny) .

Ale ouha, přijdu v pondělí do práce, optám se co oktávka její dcery a ona, že to zas blbne, že jí řekli že to bude nejspíš váha vzduchu (tu na podzim kupovala novou). Takže si myslím, že to zřejmě bylo vyčištěné nějak špatně.

Otázka je, má cenu vyhodit 2000 kč. za čištění turba, když je celkem velké riziko, že na to budu brzo podobně jak před čištěním?

Nevím jak to páni čistili, je to malinká dílna na zahradě a zřejmě to čistili klasicky, šroubováky atd...

Pak jsem narazil na možnost, nechat turbo vyčistit pomocí ultrazvuku.

http://www.vwservisplzen.cz/index.php?main=turbo&picture=pic_turbo

Po telefonickém hovoru jsem zjistil, že vyčištění turba včetně montáže a demontáže stojí na mojí oktávku cca 3300 kč, pokud tam není vážnější problém.

http://turboservisplzen.webnode.cz/cisteni/

Nejsem si zcela jistý,ale myslím že oba odkazy patří k jedné firmě.

Chtěl bych se proto optat, jaké s tím máte zkušenosti, narazil jsem zatím jen na jeden příspěvek, kde si to jeho majitel pochvaloval, ale to po vyčištění turba chválili vesměs všichni, ale po ujetí 4000 - 5000 km jich velká část měla problémy.

A pak je tu ještě možnost, nechat si turbo zrepasovat, ale je to dražší sranda.

Pokud by někdo z vás měl tip na nějaký dobrý servis v Plzeňském nebo Karlovarském kraji, případně na nějakého šikovného fachmana budu rád za každou radu a tip.

Vloženo

Ahoj nechci do toho kecat,ale to turbo tady umí pořádně vyčistit a zkontrolovat jen pár šikovných mechaniků. Zásadní problém je v tom, že vytáhnout,rozdělat a vyčistit turbo od sazí to asi dokáže skoro každý,ale co udělá pro to aby k tomu nedocházelo? Ten kdo to zná a ví to udělá, a potom to funguje. a těm co to po 4-5tis km zase blbne, jo tak to asi správně není udělaný.Navíc repase se tady už od profi firem pohybují kolem 7-8tis.,přidášli praci a lej a filtry + řádná kontrola všeho co stím souvisí, tak za 10-11tis ti to jrzdí se zárukou.A navíc to opravdu funguje. Mám kolem sebe spoustu známých co chtěli ušetřit. A výsledek? ne 11,ale 15tis.

Vloženo

Přítel mojí sestřenky má servis a u něho si nechám to turbo vyčistit, pokud to nebude jiná závada.

Nečistí ho přímo on,ale jeho známý, který dělal ve škodovce a je prý moc šikovný. Navíc to skládá podobně jako to dělá p. Huml, akorát místo podložek mají vysoustružené o 0,15 mm delší ty čepy, a tak tam nejsou lopatky tak natěsno (údajně ani jim ještě vyčištěné turbo nikdo nereklamoval).

Ještě čekám zda nebude zrada někde jinde, pokud to bude turbo a nebude nějak moc opotřebované, dám ho jen vyčistit.

Když to bude zlé, čeká mě repas za 7500 kč.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak jsem dneska dovezl auto domu.

Padání do nouzáku opravdu způsobovala zatuhlá regulace na turbu. Auto zas jede normálně a "zatím " není žádný náznak padání do nouzáku.

Auto rovnou dostalo nový olej a filtr, snad bude vše v pohodě.

Editováno: , autor: spritetom
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím všechny,

tak jsem si projel D1, abych zkontroloval díry, je jich tam .... a bohužel se po této projížďce musím připojit k těm co mají problémy s turbem. Na rovině dobrý, ale do kopce se plížím jako traktor. Motor v nouzáku, když vypnu a zapnu tak dobrý, při 4000 to zase spadne do nouzáku. Ve městě taky, ale zde to točím jen na 3000. Snad to bude jen stačit vyčistit. Nemáte někdo kontakt na někoho okolo Prahy? Dík

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zkuste si vyměnit podtlakovou regulaci turba a uvidíte, že už to padat nebude. Já nechával čistit turbo, bylo to lepší, ale padalo to také, jednotliné členy se zkoušely a také fungovaly. Po výměně regulace vše ok :-) přeji mnouho dalších km Vláďa :-)

Vloženo

Všechno souvisí se vším. Jednomu pomůže to, jinému ono. Není jednoznačný viník.

Nicméně ten kdo čistil turbo a neměnil baňku udělal jen půlku práce.

Vloženo

pro "Wojnar" : ano ano, máš pravdu, vše souvisí se vším a navazuje na sebe, chce to jít po hadičkách, ventilech, regulacích a pak turbo. Možná jsem měl hned vyměnit ten podtlak, ale netušil jsem, že to může být ono, ale žádná věc nevydrží věčně a tak jsem ji vyměnil a paráda :-) a děkuji za správné doplnění Vláďa

Vloženo

Zdravím, děkuji všem za názor, pomoc. Jinak po dnešním servisním zásahu ve firmě turbosport Jablonec je můj mazlík opět v plné síle. Turbo kompletně rozebráno, vyčištěno, zkontrolováno / ten humus co tam byl se nedá popsat/ vše je jak má být a projistotu i vyměněna hadička co vede od N 75, byla skřípnutá a i mírně propouštěla, byla zatuhlá regulace. Celá akce trvala 3,5 hodiny. cena přesně podle domluvy. tak teď aby to vydrželo. díky pánové

Vloženo (editace)

Mám tytéž problémy :(

To vyčištění ultrazvukem vypadá opravdu gut....

Nevíte někdo kdo čistí turba na Vysočině????

Díky

Editováno: , autor: chose.sv
Vloženo

Zdravin ja mam taky isty problem s turbom obcas vipne a diag pise volake prekrocenie davkovania vzduchu alebo take daco no a dalej mam tam napojeny aj budik na turbo ktory mi ukazuje ako presne tlaci ale teraz mi uz nejde any ten ale ked ssi dam tu hadicku do ust a potiahnem tak ide ako ma tak ma napadlo ci to vsetko nemohol zapricinit podtlakovy regulator lebo turbo je pocut ale tah auta sa mi zda byt mensi???

  • o 2 týdny později...
Vloženo

PROSÍM O RADU!! PŘI 1200ot SLYŠÍM JAK UŽ ZAČÍNÁ LEHCE PÍSKAT TURBO A PŘI 2200ot POMALU ZABÍRÁ TURBO,ALE MÁLO(MĚL JSEM PŘED TÍM OCT 81KW A PODLE SROVNÁNÍ JELA ŮPLNĚ JINAK-SVIŽNĚ,KRÁSNĚ SPÍNALO TURBO).NAČÍTAL JSEM TO A HODILO TO POUZE CHYBU ZDRUŽENÝCH PŘÍSTROJŮ Č.18062.PODTLAKOVÉ HADIČKY JSEM DAL NOVÉ-ZAPOJENÍ ZKONTROLOVAL PODLE JINÉ OCT.,N75 MĚNIL,VÁHUMĚNIL,ČIDLO PŘED IC MĚNIL,TURBO JSEM MĚNIL,EGR ZASLEPEN,ČIDLO OLEJE NA VANĚ MĚNIL,HADICE OD TURBA PŘES IC K SÁNÍ KONTROLOVAL,FILTR V SÁNÍ MĚNIL,V NÁDRŽI SÍTKO VYČISTIL,PALIVOVÝ FILTR ZKOUŠEL PŘEMOSTIT A POŘÁD NIC!!PORADÍ MI NĚKDO?NIKDE NA FORU NEMŮŽU NAJÍT TAKOVOU ZÁVADU.PŘIPADÁ MI TO JAK SDI !!S TOU CHYBOU UŽ JSEM TO KOUPIL A PREJ TO ZAČALO DĚLAT Z NIČEHO NIC.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

hm nechci strašit ale neco podobrého jsem měl u 66kw vyměnil jsem uplně vše od turba pres hadice čidla, vahu, už jsem si nevěděl rady

ke všmu mi do toho vešel konec emisi a stk tak jsem to dal na emise a problém se vyřešíl, něco nidko neví co a že vtom měli strčenou hlavu mechanici od škody až po prosté mechaniky nikdo nic nezjistil a nikoho nenapadl důvod proč. chytlo to zpětný chod při 5000 ot při měření a motor se zastavil až tim že vypochodoval jeden píst blokem ven a dva se propálily. Takže jsem koupil druhý motor a vyřešeno chodí jako švycary.

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

tak a je to tu smile.gif mam uplne stejnej problem v rychlosti okolo 130 km/h prestane tahnout a pomuze akorat znova nastartovat. V otackach taky zadnej problem nemam, je to proste pouze v te rychlosti. Napis prosim tvoji zavadu jestli ji vyresis driv nez ja. Dik

Zdarec mam uplne stejn ej problem. Diagnostika mi ukazuje vadnej ventil N75 ale je to

Regulační ventil na turbu nejde hnout lopatkama.

EDIT:

Taky jsem si myslel ze to dela pri rychlosti ale dal jsem 3ku a do kopce vytocil kam to slo a vyhodilo mi to taky do nouzaku. Poradil mi to mechanik ze fakt na rychlosti nezalezi tak jsem to ze zvedavosti musel prubnout.

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Vloženo

Zdravim všechny,

měl jsem podobný problém, občasný pád do nouzáku, pak ale auto postupně ztrácelo výkon, táhlo jen 2300otáček a pak už jenom táhlo na 1. a 2. rychlostní stupeň. Nejdřív jsem vyměnil všechny hadičky na podtlaku, žádná změna. Na diagnostice mám akorát chybu

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -ta nevím co znamená tu tam mám pořád a nejde smazat

Tak sem se pustil do čištění,ale před tím jsem vyměnil olej a filtr, když sem sundal EGR a parohy, tak sem se zděsil jak je to zasraný,mám nalítáno 160tis km,

když sem vyndal turbo, tak lopatky zatuhlý, regulátor schnilej, ale co navíc turbína škrtala o strany turba, takže ložisko v háji, dost ztuha se tím dalo otáčet.

Tak sem koupil repas, pro jistotu jsem zkontroloval olejovou trubku co vede k turbu jestli není ucpaná, vyčistil celý sání, nejdýl trvalo EGR a parohy, dal nová těsnění a dal vše zpět.

Jo vyměnil jsem ještě tu plastovou hadici co vede od chladiče vzduchu k EGR, měl sem tam dirku, kudy utíkal tlak.

A výsledek, Stejnej. Auto sice líp táhne kolem těch 2000 tisíc, líp se mu dejchá, když je vše čistý, ale jede jen na 1.a 2. rychlost na 3 to trochu zabírá, ale pak nic,netáhne. Plyn můžu zarazit až do podlahy a nic spíš to ještě ubere trochu výkonu, takže vyloudit 130 na dálnici trvá strašně dlouho, předjíždějí mě i nákladáky.

Ale zajímavý je že když lehce uberu plyn, tak auto trochu povyrazí, ožije, takže když chci rychle zrychlit, tak musím jemně ale rychle pumpovat plynem a pak táhne i na 4.a5..

Tohle se dělo i před tím, než sem začal s čištěním. A jedinou chybu na VagCom mám tu výše uvedenou.

Ještě mě napadá jestli to jeden z těch dvou ventilů na podtlakovechj hadičkách pod předním oknem.

Neměl někdo podobnej problém?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...