Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

no měl jsem auto u nějakýho mechanika kvuli podezření na prasklou hlavu tak se dělalo těsnění pod hlavou..jelo to normálně ale pak to začlo blbnout...a ty hadice tam nejsou jak je  ta baňka u egr tak je ten štekr kam se dává hadička ulomenej...a filtr box mi přijde z jiný oktávky protože ani neni kám tu hadici do sání dát ...a jede to jak trošku otevřená 105 :( ..najeto mám dle tacho 165.... vidím to že garáž dávat dohromady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak,tak,na servis se vyprdni,tady na vláknech je rozborka-zborka pomalu celého auta.Taky to řeším svépomocí(a to nemám garáž)a když nevím tak se zeptám pokud to tady není.

Nebo si najdi seriozního mechoše,ale jak říkáš -co si člověk neudělá sám....

Editováno: , autor: milan1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dělat is to budu sám jen si dokoupím golu at mám komplet mě nepřekvapí něco ... máš pravdu je tu toho mraky ..nejdřív sem si pročetl vlákno a hned sem se běžel podívat co tomu je ...a zjistil sem že  někdo to prostě zbastlil...tak snad se podaří .... :kol-142:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím chlapi,

 

tak se zdá, že mám také turbo v háji, ze začátku nad 3000 ot nouzový režim, potom byl tak dva měsíce klid a dnes nesepne vůbec. Pomůže jen náhodný restart zapalováním a i to vydrží jak se mu chce. Někdy stačí zase naopak vytočit tak nad 3200 ot, chytne se ale jen do vypnutí motoru. 

Tak se chci zeptat, než abych se někde nechal lakovat, na kolik tak přijde vyčištění turba plus reg. ventil, popř. komplet repas nebo nejhůře nové turbo. Popř. někoho, kdo tomu rozumí z okolí Třebíče.

Octavián ( 81 kW, r.v.1999) má již přes 300 tis a chtěl bych s ním ještě tak rok vydržet a nechce se mi do něj již moc investovat. 

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

To máš různý, ceny si každej stanovuje jinak. A Tvoje závada má taky několik řešení. Takže ta cena se od toho taky odvíjí. Tohle je ale hovno. Taky mi to padá do nouzovýho režimu, ale co je ještě vtipnější, na VAGu mi to neukáže nic, prostě 0 chyb :))) taky je v tom šotek...neporadí někdo ?  :kol-24:

Editováno: , autor: Wojnar
Bez narážek, prosím!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

zdravim resim jednu vec drive mi padalo auto do nouzaku byla zatuhla regulace u turba ta je rozhejbana beha krasne volne po cele dylce je vymenen i ventil N75 a vaha vzduchu  a muj problem je ted ten ze kolem trech tisic ot. to houpne jako by vynechalo turbo a hned zas zabere nesetkla se s tim uz nekdo? je to 66kw ALH a vag zadnou chybu nepise :) predem dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdarec, lidi mám tu taky tento problém s turbem, mám O1, r.v 98, motor 1.9 TDI 81kW, když jsem to měl v základu tak se mi to stalo jednou (už sem nastartoval bez turba, opětovné nastartování to spravilo) potom už se to nevrátilo a ted když sem to nechal nachipovat (105kW), tak se mi to objevilo a turbo vypne většinou až dám za 4 plnej knedlík cca 3200 ot/min (ostatní kvalty vytáčím cca do 3000 ot/min). Po napojenmí na VAG mi to napsalo:(17958 plnící tlak regulační odchylka). Jako příčinu mi to napsalo zkrat na kostru, přerušené vedení mezi ventilem N75 a řj motoru. Tlak turba je hodně přes hranici (cca 2200) a mě to tlačí až pomalu k 2500mbar. Na grafu bylo zřejmé, že to hodně přesahuje, jednotka se to snažila regulovat, ale turbo to vždy hodně přestřelilo...

Editováno: , autor: Jany123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím , mám takový dotaz . Nejsem jsi jist jestli je to závada na turbu ale asi ano . Asi před dvěma dny jsem si všiml že auto nějak divně táhne , ale až dnes jsem jel po dálnici a jeho chování mne zarazilo. Jelo jak kdyby nebylo turbu vůbec v chodu . Sotva jsem to dostal do 130 na plný plyn , do kopce to prostě netáhlo . Zkoušel jsem tedy vypnout a zapnout motor a nic se nezměnilo Během neutrálu se motor chová uplně normálně . Nějaké zatuhnutí mi přijde jako nesmysl protože jezdím pravidelně dálky a turbo proháním . Jediné co nevím jestli stím nemá souvislost je že před týdnem mi prasklo potrubí pro přívod oleje k turbu , bylo vyměněno ale za tlakovou hadici . Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím, řeším problém ohledně nízkého výkonu motoru. Před půl rokem auto padalo do nouzového režimu,tak jsem auto dal do servisu a přišli na zatuhlé lopatky na turbu. Turbo se tedy vyčistilo a auto už nepadalo do nouzového režimu ("nouzáku"). Ale furt auto nemá plný výkon. Při sešlápnutí plynu naplno,auto netáhne tak jak má (je tam určitá odezva než auto zabere (začne táhnout-zhruba 2300 ot.).Začal jsem s tím,že jsem vyměnil všechny podtlakové hadičky= žádný vliv,pořád stejný problém.Vyměnil jsem tedy ventil N75 a zpětný ventil podtlakové pro zpětné vedení plynů= také žádný vliv. Mám ješte objednanou podtlakovou regulaci k turbu (plechová banka)-tak snad to bude můj problém.

Přidávám log a prosím jestli by se někdo mohl podívat a navrhnout další možná řešení problému.Ještě jsem četl,že by to mola být váha vzduchu nebo také něco s turbem,ale měnit všechny díly a vyhazovat peníze zbytěčně se mi nechce.  

 

Log: v priloze (zabaleno do zipu).

 

 

Jedná se o Octavii I 1,9 TDI ,81kw,ASV,rv. 2001.

 

PS: Omlouvám se, že zakládám nové téma (vím že těchto témat je celkem dost ),ale vždy se můj problém přešel a nikdo nereagoval.

Ohledně toho výkonu, před rokem při koupi auto jelo mnohem líp(bez problému),tudíž nyní problém někde je.Děkuji

log 81kw.zip

Editováno: , autor: hejkos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím odborné ale i laické osazenstvo.

Mám Octávii 1,9 TDI 81kW r.v.2001 a najeto necelejch 200 000 Km.

 Jenom že to jede jak 120 nad 3000 otáček to dostanu jen s obtížema a nedej bože abych vezl ještě někoho v autě.

Vyměnil jsem vzduch.filtr,vyčistil sprejem na brzdy váhu vzuchu (připadala mě ale čistá),vyměnil hadičky (ty slabší).U kamaráda na VAGu zjištěny závady - 17664,19561 a 17964 všechny sporadické,závady vymazány,auto jsem projel a na VAGu se už nic neobjevilo ale auto stále jako 120.

Kde může bejt problém dál ?

 Jsem učitel na vesnici a tak si několika tisícové částky za různé nejisté snahy na opravu nemůžu dovolit :-(

A ještě jedna dodatečná otázečka,ta plechová baňka pod turbem co do ní vede ze spoda hadička (asi podtlak) jde demontovat aniž se sundá celé turbo ?

Editováno: , autor: stopař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, jsem v klubu turbařů. O1 2001 1.9tdi 81kw. Turbo vypínalo, takže jsme vyhrabali chybu překročen plnící tlak či tak něco. Turbo vyčištěno přes výfuk, pomohlo na chvíli, poté čištění ultrazvukem, turbo bylo jak ze škatulky, úplně nádherné. Dva týdny jezdilo v pohodě a dnes už se zase seká ve stejné poloze jako předtím. Přitom by přece nemělo být zanesené, když od čištění ultrazvukem je to dva týdny. Nějaké rady a nápady?

Je potřeba najít někoho kdo tomu rozumí a umí turbo vyčistit. Samotný ultrazvuk nic neřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahojte, mám podobný problém, auto mi padá do nouzáku, ale jenom nekdy, nekdy jedu 160 a nic a nekdy uz pri 90km.kdyz nastartuji tak tahlo turba sjede dolu, ale rukou snim nepohnu, hadičky měněny a turbo už 3x čištěné a pokaždé to udělá to samé, prosím o radu čím by to mohlo být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

zdravím, potřeboval bych poradit. Mám octu 1,9tdi 81kw rv 2003 a ztrácí výkon. při sešlápnutí plynu na třetí, čtvrtý nebo páty rychlostní stupeň auto tahne max. do 2500 ot ale do nouzáku nespadne... max rychlost je 150.diagnostika ukazovala něco s regulací tak jsem zkusil vyměnit vahu. ventil n75 hadičky už jsem dal i druhé turbo. chyba na diagnostice sice zmizela  ale jinak změna na výkonu žádná..zkusil jsem udělat i díru před katem jestli není ucpaný výfuk ale marně... už nevím co bych zkusil. poradí mi někdo??   

 

 děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...