Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravim vsechny...a prosim o radu. Vcera mi pri jizde z niceho nic vyplo turbo, ztrata vykonu a absolutne to nejelo takze si myslim ze to bylo turbo, bylo to asi tak ve 3,5tis otackach a proste pri predjizdeni vypadlo a proste uz nenazkocilo. Dojel jsem na misto vypnul motor a znovu nastartoval a jel to projet a turbo fungovalo jak ma a dokonce jsem to vytocil do vic jak 4tis a nic vse fungovalo jak ma. Asi po 3hod jsem jel autem znovu a zavada se opakovala, ihned jsem zastavil jen vypnul motor a zas hned nastartoval a zas to jelo uplne normalne. Nevite nekdo co by to mohlo byt?...co jsem tady hledal na foru tak mozna spatna vaha vzduchu, ale prislo mi ze by to melo delat furt a ne takhle nebo ja nevim. DIKY ZA RADY

jinak motor je 81Kw, r.v.2003, najeto 170.tis.km

predem se omlouvam jesli jsem zalozil tema ktere tu je....ale ja ho nenasel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny...a prosim o radu. Vcera mi pri jizde z niceho nic vyplo turbo, ztrata vykonu a absolutne to nejelo takze si myslim ze to bylo turbo, bylo to asi tak ve 3,5tis otackach a proste pri predjizdeni vypadlo a proste uz nenazkocilo. Dojel jsem na misto vypnul motor a znovu nastartoval a jel to projet a turbo fungovalo jak ma a dokonce jsem to vytocil do vic jak 4tis a nic vse fungovalo jak ma. Asi po 3hod jsem jel autem znovu a zavada se opakovala, ihned jsem zastavil jen vypnul motor a zas hned nastartoval a zas to jelo uplne normalne. Nevite nekdo co by to mohlo byt?...co jsem tady hledal na foru tak mozna spatna vaha vzduchu, ale prislo mi ze by to melo delat furt a ne takhle nebo ja nevim. DIKY ZA RADY

jinak motor je 81Kw, r.v.2003, najeto 170.tis.km

predem se omlouvam jesli jsem zalozil tema ktere tu je....ale ja ho nenasel.

Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis.

aha a myslis ze se s tim muzu jeste jezdit? jedu totiz do Cech takze najedu neco kolem 1500km...tam bych to nechal opravit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha a myslis ze se s tim muzu jeste jezdit? jedu totiz do Cech takze najedu neco kolem 1500km...tam bych to nechal opravit

jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo.

no dela mi to vlastne jen po delsim stani a prvni jizde, pak kdyz uz ten motor je zahratej tak je to absolutne OK...kazdopadne ti moc dekuju :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek, o tvým problému je tu toho mrte. Skus sekce Octavia I Motor a použij funkci hledat.Přesne tohle my auto taky delá a musím nechat vyčistit turbo.

neco jsem tam nasel tak diky....jen dotaz muzu s tim jezdit aniz bych to zadrel? Potrebuju se dostat do Cech a tam mi to uz vycisti ale nevim kdo tady :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neco jsem tam nasel tak diky....jen dotaz muzu s tim jezdit aniz bych to zadrel? Potrebuju se dostat do Cech a tam mi to uz vycisti ale nevim kdo tady :feve:

No myslím ,že jsi se na to už před nějakou dobu ptal ... v sekci servis garny jsou nějaké foto o čistění turba... které dělám .. jinak samo to může dělat i jiné věci jak se tu už popisovaly... jinak rada jediná .když ti to spadne do nouze tak stačí chcípnout a znovu nastartovat.. ale pozor rozhodně nechcípej v plných otáčkách ... musíš nejdřív nechat dotočit turbo jinak ho opravíš... stačí vyřadit na neutrál auto nech jet na volnoběh a po 10 vteřinách můžeš startovat a pokračovat v jizdě.. a nebo stím stačí jet volnou ...... když tak pošly SZ a domluvíme nějakou repasi ... nebo tel je dole...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, mám ten stejnej problém, mladá nadávala, že to nějak netáhne a pak to přišlo i na mě. Auto umře, po nastartování jede zase nějakou chvíli tak jak má. Je to nepravidelný, nejhorší, když to vypadne při předjíždění..... a z TDi je HTp :-) každopádně nemám čas nějak vyhledávat, co s tím a určitě se v tom nebudu sám vrtat, tak prosím o radu, co by to mělo být a kdo by mi to mohl dát dokupy, asi včetně vyčištění turba....... A jinak jsem od Třebíče, jezdím občas do Brna, takže někdo tam někde.... :-) Díky moc!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

chcem sa opytat na zivotnost turba v octavii 1,9tdi 81kw mam 140000km a zacalo mi tlacit olej cez podtlakovy ventil bol som u mechanika a povedal mi ze je to bezne u tychto motorov a da sa s tym jazdit ale ja nechcem mat cely motor zasvineny od oleja... ma niekto podobny problem? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aj ked mi to turbo prepusta olej inak je plne funkcne pre istotu kupim nove zohnal som ho za dobru cenu aspon myslim 17000skk by mohla byt slusna cena co vy na to oplati sa lepsie ako dat opravovat a mat auto nepojazdne... ;)

Editováno: , autor: rsrsrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...