Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Update: Nevím, kam a jak ses díval, ale dnes jsem projel 5 Sportlinů a ty, který měly DCC, měly samozřejmě i režim Comfort.

Uz to mam aj potvrdene. Zalezi to od DCC, nie od toho ci to je Sportline alebo nie.

Sent from my A0001 using Tapatalk

podle mě byli vozy vybaveny systémem Drive Mode Select na ne DCC.

Pouze Drive Mode Select má v nabídce tři režimy Eco, Normal a Sport. Neovlivňuje charakteristiku tlumičů.

DCC má režimy Comfort, Eco, Normal, Sport a Individual.

Přesně tak, volba comfort je jen s podvozkem.

Ano, přesně jak píše Habi. Nicméně tady zazněl názor, že Sportline nenabízí Comfort ani s DCC. Což je kravina

  • 3 měsíce později...

zajimalo by mne, zda je prepnuti na obrazovce do sport rezimu to same co cvaknuti radicky do zadni polohy. Zda se to u radici paky tyka podvozku a krivky plynu, nebo je to pouze vztazeno k motoru?

S pakou sa prepina len charakteristika prevodovky.. Nie ostatnych veci..

Musim nesouhlasit. Prepnuti radickou do “S” ma vliv i na charakteristiku plynu. Adpon tedy v mem aute.

 

(mam vybavu volba rezimu)

Upraveno od Tragedie_v_JZD

Podobne u mňa - prepnutie do režimu Sport  nastaví športový režim aj na prevodovke.

Mám Sportline 2,0TSI 162kW s DCC a režimy mám všechny včetně comfort. Co se týká voliče převodovky, přepnutí do polohy S mění jen charakter převodovky. Na nastavení podvozku volič převodovky nemá vliv. Přepnutí do jízdního režimu sport přenastaví podvozek i převodovku..

  • 10 měsíců později...

Ahoj, koupil jsem rocni S3 lift 162 s DCC a jsem zklamany z jizdy v rychlostech nad 100 km/h. Je pravda ze trochu foukal vitr, ale jet s rovne a drzet volant natoceny o cca 5 stupnu mi neprijde normalni. Zkousel jsem ruzne rezimy vcetne individual (sport podvozek a rizeni jinak vse normal) a s autem to opravdu hazi ze strany na stranu. Ma nekdo podobne zkusenosti nebo radu? Diky

Asi bych začal tlakem pneumatik, kontrolou výšky vzorku L P a geometrií.

Pneu jsou jsem daval nove ted maji najeto asi 2000 km, geometrie je v poradku.

za normalniho pocasi (bez silnejsiho bocniho vetru) jede auto v primce a volant neni potreba korigovat ani ve 180km/h. 

Ten tlak zkouknu dik za tip.

  • 2 měsíce později...

Lidi dokaze mi nekdo vysvetlit proc mam supa vzadu od stredu kola k hrane lemu o 4,5cm niz nez vpredu ? Je to 1,4tsi 110kw liftback a najeto ma 83000km podvozek DCC na 19" . Vim ze tu nekdo psal ze to je normalni ze je vzadu niz, ale o 4,5cm kdyz je auto prazdny a je to na prvni pohled hned videt 

Jen dotaz na zkušenější: to, že si auto nepamatuje poslední nastavený režim DCC je "vlasnost, nikoliv vada", ano? (Stejně jako si nepamatuje poslední rozložení "budíků" na digitální přístrojové desce)

Díky za odpověď.

Ano,ale uz vraj u Ferdu riesitelne.

Díky, jasně - nechce se mi ale zasahovat do sw služebního vozu...

  • 4 měsíce později...

Už někdo měnil tlumiče u DCC nebo to opravdu vydrží tak vysoké nájezdy?

Na Arteonu nám vydržel pravý zadní přesně 39800km a vytekl stylem, že jsem měl fleky na zámkovce? Uznáno na záruku, mění se v páru. Píši to zde kvůli vysoké podobnosti Arteona (který docela kvalitou zklamal) a Superba.

Ahoj, neco podobneho uz tu padlo, ale nebylo zodpovezeno. Je nejaky rozdil mezi prepnutim do S primo na pace DSG volice a kdyz zvolim v menu DCC rezimu individual polozku Pohon z Normal na Sport? Nebo se v te chvili bude chovat auto uplne stejne? Neresim ted pripadne nastaveni podvozku, ale ciste jen prevodovka, charakteristika odezvy na plyn, krivka vykonu atd.? Diky.

Chova se to uplne stejne, jako kdyz das pohon na SPORT. Odvezva a razeni se prepne.

  • 6 měsíců později...

Zdravím,

 

mám problém, když najedu na nerovnost, tak auto , popř tlumiče docela vržou ze začátku.. řekl bych přední náprava, tudíž jak jsem u mechanika po 15tis km měnil oleje, tak mi ukázal tohle.

Vytečený tlumič.. co s tím? vyměnit celý nový? nebo dá se to nějak opravit? nebo budu muset koupit dva? aby byly oba přední stejné :(? mám superb III 2016 model , 140kw laurin, adaptivni podvozek, snad jsem to napsal správně.. s S III jsou jen problémy. Nejspíš špatná koupě ./ .. díky moc za rady 

87105276_525502601403532_847489724305113088_n.jpg

Upraveno od Pawouk
Upraven název tématu.

Kolik máš najeto... DCC max vydrží cca 120 tkm

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Právě teď, p2p napsal:

Kolik máš najeto... DCC max vydrží cca 120 tkm

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
 

 

heh , ted mam 147...

Ja byl na reklamaci ze mi taky tece dcc dostal jsem odpoved ze to je v poradku ze to ty dcc delaj ze tam krouzek kterej se maze :D 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.