Kane13 Vloženo 27. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2017 Update: Nevím, kam a jak ses díval, ale dnes jsem projel 5 Sportlinů a ty, který měly DCC, měly samozřejmě i režim Comfort. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ibatak Vloženo 27. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2017 Uz to mam aj potvrdene. Zalezi to od DCC, nie od toho ci to je Sportline alebo nie. Sent from my A0001 using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 podle mě byli vozy vybaveny systémem Drive Mode Select na ne DCC. Pouze Drive Mode Select má v nabídce tři režimy Eco, Normal a Sport. Neovlivňuje charakteristiku tlumičů. DCC má režimy Comfort, Eco, Normal, Sport a Individual. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 Přesně tak, volba comfort je jen s podvozkem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 Ano, přesně jak píše Habi. Nicméně tady zazněl názor, že Sportline nenabízí Comfort ani s DCC. Což je kravina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mak.cz Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 zajimalo by mne, zda je prepnuti na obrazovce do sport rezimu to same co cvaknuti radicky do zadni polohy. Zda se to u radici paky tyka podvozku a krivky plynu, nebo je to pouze vztazeno k motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ibatak Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 S pakou sa prepina len charakteristika prevodovky.. Nie ostatnych veci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 (editace) Musim nesouhlasit. Prepnuti radickou do “S” ma vliv i na charakteristiku plynu. Adpon tedy v mem aute. (mam vybavu volba rezimu) Editováno: 8. Březen 2018, autor: Tragedie_v_JZD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabbi Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Podobne u mňa - prepnutie do režimu Sport nastaví športový režim aj na prevodovke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiis Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Mám Sportline 2,0TSI 162kW s DCC a režimy mám všechny včetně comfort. Co se týká voliče převodovky, přepnutí do polohy S mění jen charakter převodovky. Na nastavení podvozku volič převodovky nemá vliv. Přepnutí do jízdního režimu sport přenastaví podvozek i převodovku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkAber Vloženo 9. leden 2019 Sdílet Vloženo 9. leden 2019 Ahoj, koupil jsem rocni S3 lift 162 s DCC a jsem zklamany z jizdy v rychlostech nad 100 km/h. Je pravda ze trochu foukal vitr, ale jet s rovne a drzet volant natoceny o cca 5 stupnu mi neprijde normalni. Zkousel jsem ruzne rezimy vcetne individual (sport podvozek a rizeni jinak vse normal) a s autem to opravdu hazi ze strany na stranu. Ma nekdo podobne zkusenosti nebo radu? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 9. leden 2019 Sdílet Vloženo 9. leden 2019 Asi bych začal tlakem pneumatik, kontrolou výšky vzorku L P a geometrií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkAber Vloženo 10. leden 2019 Sdílet Vloženo 10. leden 2019 Pneu jsou jsem daval nove ted maji najeto asi 2000 km, geometrie je v poradku. za normalniho pocasi (bez silnejsiho bocniho vetru) jede auto v primce a volant neni potreba korigovat ani ve 180km/h. Ten tlak zkouknu dik za tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Lidi dokaze mi nekdo vysvetlit proc mam supa vzadu od stredu kola k hrane lemu o 4,5cm niz nez vpredu ? Je to 1,4tsi 110kw liftback a najeto ma 83000km podvozek DCC na 19" . Vim ze tu nekdo psal ze to je normalni ze je vzadu niz, ale o 4,5cm kdyz je auto prazdny a je to na prvni pohled hned videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D_S Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Jen dotaz na zkušenější: to, že si auto nepamatuje poslední nastavený režim DCC je "vlasnost, nikoliv vada", ano? (Stejně jako si nepamatuje poslední rozložení "budíků" na digitální přístrojové desce) Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Ano,ale uz vraj u Ferdu riesitelne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D_S Vloženo 26. Březen 2019 Sdílet Vloženo 26. Březen 2019 Díky, jasně - nechce se mi ale zasahovat do sw služebního vozu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 3. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2019 Už někdo měnil tlumiče u DCC nebo to opravdu vydrží tak vysoké nájezdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 8. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2019 Na Arteonu nám vydržel pravý zadní přesně 39800km a vytekl stylem, že jsem měl fleky na zámkovce? Uznáno na záruku, mění se v páru. Píši to zde kvůli vysoké podobnosti Arteona (který docela kvalitou zklamal) a Superba. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hezoun Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 Ahoj, neco podobneho uz tu padlo, ale nebylo zodpovezeno. Je nejaky rozdil mezi prepnutim do S primo na pace DSG volice a kdyz zvolim v menu DCC rezimu individual polozku Pohon z Normal na Sport? Nebo se v te chvili bude chovat auto uplne stejne? Neresim ted pripadne nastaveni podvozku, ale ciste jen prevodovka, charakteristika odezvy na plyn, krivka vykonu atd.? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 13. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2019 Chova se to uplne stejne, jako kdyz das pohon na SPORT. Odvezva a razeni se prepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter077 Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 (editace) Zdravím, mám problém, když najedu na nerovnost, tak auto , popř tlumiče docela vržou ze začátku.. řekl bych přední náprava, tudíž jak jsem u mechanika po 15tis km měnil oleje, tak mi ukázal tohle. Vytečený tlumič.. co s tím? vyměnit celý nový? nebo dá se to nějak opravit? nebo budu muset koupit dva? aby byly oba přední stejné :(? mám superb III 2016 model , 140kw laurin, adaptivni podvozek, snad jsem to napsal správně.. s S III jsou jen problémy. Nejspíš špatná koupě ./ .. díky moc za rady Editováno: 22. Únor 2020, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 Kolik máš najeto... DCC max vydrží cca 120 tkmOdesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter077 Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 Právě teď, p2p napsal: Kolik máš najeto... DCC max vydrží cca 120 tkm Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk heh , ted mam 147... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roubic Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 Ja byl na reklamaci ze mi taky tece dcc dostal jsem odpoved ze to je v poradku ze to ty dcc delaj ze tam krouzek kterej se maze :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.