Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

@Jakub33 meine götter,kecali a nevymenili ? postup odstranovania pricin je vzdy od tych jednoduchsich ukonov a na 90% to budu prave tie moduly,ktore pomohli tym s obdobnym problemom.

V 6. 7. 2020 na 11:06, ztr00 napsal:

Tak to je to same jako: https://www.autodily-pema.cz/vif-super-benzin-aditiv-500ml

Já toho vzal více pro jistotu -)

Spíš není - liší se to koncentrací/dávkováním (one shot je myslím 1:125, 500ml a víc je 1:500)

edit: dle netu je to 1:500 u one shotu a 1:1000 u normálního.

Upraveno od bouchy

No, pokud jsem to dobře pochopil (ale klidně se mohu mýlit), tak ten půllitr ma jiné dávkovní (může mít jinou koncentraci), ale jedná se o to samé (VIF benzin aditivum). Imho dle popisku mi to připadá prašť jak uhoď. :-) Těžko říci. 

 

Edit: Je to jak říkám. Má to jinou koncentraci, proto je dávkování jiné. viz. https://www.red-rider.cz/spravne-davkovani-aditiv.html. Jinak je to to samé.

Upraveno od ztr00

Kupte si kanystr 5L v akci za 1600kč a a pumpičku za 100kč a je klid na dlouho, když mi malá 500ml dochází tak si jen doplním. Pak je to i ekonomické. 

  • 3 týdny později...

Rezonátor od Laityngu (Chlumec nad Cidlinou) - :: pops, cracks and brps :: -

 

206 kw

ACD152B5-F7D1-4734-ACA2-474B05FC01D9.jpeg

2F49149D-1A9B-4D6D-83A0-9FC326AB4B28.jpeg

1D7D658F-276F-4526-A54C-1645E19A6038.jpeg

425BAD91-47BF-4DB9-A780-5B2618F78481.jpeg

Jako aby to krasne odhlucneny auto delalo zbytecnej hluk a upozornovalo na sebe, nedejboze aby si o me lidi kolem mysleli ze jsem blb? :D

Proboha, proč by to někdo do toho auta dobrovolně dával? Já teda tu 206 kw beru jako auto pro někoho kdo už má svý roky, vybllnul se, má rád komfort a svižnou jízdu za relativně přijatelné peníze.

Nechápu,já si na blbnutí pořídil tohle a pak rád přesednu do tichoučkého měkoučkého auta :-)

GT1.jpg

Ok, ok 1000 lidí...Za mě, mám rád svoje auto, ale zvuk mělo hnusnej a jako vysavač (klasika, kterou se dočtete na a....cz), že I4 turbo motory nemaj zvuk, blabla. Navíc, čím starší, tím hlasitější. Moc nesouhlasím s tou myšlenkou, že 206 kw je pro ty, co maj svý roky. Možná u LaK verze:P a možná, že já svoje roky ještě nemám:) a proto Sportline. Takže, rezonátor, auto (paradoxně) ztišil, ale zvuk na DSG/S je jadrnější (trochu) a pod plnou náloží pěkně praská z výfuku. Ale 100 lidí a chápu, že někdo tohle nemusí.

@H1982 mě svezl (chtěl jsem zkusit jaký je jeho upravený podvozek), a nepřišlo mi, že by ten výfuk dělal nějaký nepříjemný hluk. On má teda ještě odhlučněné dveře, tak možná proto mi to nepřišlo. Na druhou stranu je určitě poznat, že s výfukem se něco dělalo.

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny , naskytla se mi možnost koupit 4roky starý vůz s tímto motorem 2.0tsi 206kw,vůz má najeto 110 000km ,tak bych se chtěl zeptat majitelů tohoto motoru,jestli je to dobrý nápad kupovat takto ojetý vůz.

Vůz má kompletní historii v autorizovaném servisu.

Zajímalo by mne,jak je na tom tento motor s výdrží , jestli při takovém nájezdu nedýchá z posledního (samozřejmě podle údržby a zacházení předchozího majitele)

Jestli ve větší míře nežere olej , a další věci , na které bych si měl dát pozor?

Protože jsem snad ani neviděl jediný SIII s tímto motorem na prodej , co by měl nájezd přez 150 000km , a to mne docela zaráží.

Předem děkuji za reakce 

Je to motor který se už roky dává třeba do cupry a z mého pohledu je vychytaný. Co mu nesvědčí jsou neodborné zásahy v podobě nekvalitního chipu či dlouhé intervaly mezi výměnami oleje.

Důležitý je, aby se s ním po dostatečném zahřátí jezdilo, to znamená, aby ho někdo stále netrápil kolem dvou tisíc otáček.

 

206 jsem měl čtyři roky, ted s ní jezdí táta, já mám teď nový 200. Máme podobné kilometry, cca 110tkm a nezaznamenal jsem s motorem problém. 

Za mě je to velmi dobrá volba a to svezení je parádní.

Olej jsem v intervalech 20tkm nedolíval ani jednou.

 

Pokud máš obavu v jakém stavu je motor, tak tomu nech změřit tlaky.

  • 2 týdny později...

Řekl bych že až na výjimky se motor nepoužívá na hodně vysoké nájezdy ročně jako TDI, takže kusy se 150k+ budou asi ještě později.

Ono asi co majitel, to problém/ v pořádku motor a auto obecně. Kupoval jsem nedávno 206 s nájezdem 140tkm po majiteli, který se o auto řádně staral, lil tam pouze 100ku benzin, pravidelně vše měnil v servisu a auto šlape jako hodinky. Takže ono je asi těžké se ptát, zdali je to dobrá koupě či nikoliv, jelikož vždy záleží kdo se k tomu a jak choval. Co se týče povahy motoru - téměř žádné předurčené neduhy nemá :) 

  • 2 týdny později...

Ahoj 

mám zavadičku

Pri jízdě spadla teplota motoru a rozběhly se Sahary

Příčina je špatný termoregulator u vodní pumpy.

 

Protože jsem musel demontovat sání motoru , tak jsem se mohl podívat na stav ventilů.

Je to celkem děs.

Auto ma 135 t a jezdím 98 100 oct.

 

 

 

FCFA54BB-F104-437B-B1B9-2635A562752B.jpeg

image.jpg

817E4C63-0C65-4B7F-8193-6CAA811CA3D9.jpeg

039BDBC9-D9F7-4959-8D43-80A8ED6C7D2B.jpeg

D3881CF6-509B-440C-AD73-D6E1FDCD795A.jpeg

290BDCCE-E451-4F95-8C0C-B5CF5B837F13.jpeg

412B36CB-2EB2-4B32-B555-9CF295F18DC1.jpeg

B8F3695F-052F-4071-8BC3-963659CDBCD5.jpeg

Klasika dnešních TSi motorů

  • Autor

a jak často měníš olej?

S autem jsem najel 6000 má 135000 Před koupí jezdilo do servisu pravidelně co 30 tis.

Většinou jezdím s karavanem, tak že pomalu ale v zápřahu.

Čekal jsem, že to bude čisté.

No nic pokusím se to očistit kartáčkem.

Ještě asi pošlu vstřiky na vyčištění ultrazvukem , když už to mám rozebrané.

Nemáte s tim někdo zkušenost? 

auto na volnoběh se studeným motorem stále trochu kucká.

Můžete vysvětlit pro laiky, co tohle způsobí? Špatná konstrukce motoru, špatné palivo, nedostatečná péče?

 

A co může být následkem a jak tomu předejít?

 

Mám s tím motorem najeto 75000, ale měním olej každých 15000 a tankuju výhradně 100oktanů...

Italsaká metoda je správná,ale to by tady někteří členové nesměli psát,že s TSI jezdí za 4 litry .-) :-) :-) ,pak to tak dopadá,přesně jako je popsáno v článcích.

Jinak škodovácké 1,8 TSi a myslím i 2,0 mají jednu výhodu,že v nízkém zatížení používají MPI vstřikování

No ale jen ty do roku 2017, novější už mají jenom FSi vstřikovače a přišly o MPi. Třeba RS245 či sup 200kw mají už jen provstřik kde ti ani složka či aditivum v palivu nepomůžou..

Vstřikovaci  ventily jsou venku 

 

 

BF93B05F-1B7D-4401-A52F-A57E3996A26E.jpeg

D4187A98-F94C-4454-B9AB-F1D2A57CAEA5.jpeg

4B62D29E-9443-49D4-952D-D9B05FA1769F.jpeg

1B7C091F-0037-4C74-AF2D-083666AD29B0.jpeg

Předstřik 

Ten je trochu méně od karbonu


A klapka v sání taky zaprasená 

60B1D512-9CFD-46F0-9B96-A741A068AF78.jpeg

image.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.