michal2009 Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 Promiň, teď jsem popisoval konkrétně 110kw verzi. Máme doma i 140kw verzi, ale nemám možnost dynamiku při plně naloženém autě otestovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 11. Duben 2017 Sdílet Vloženo 11. Duben 2017 Mám téměř přesně 10tis najeto,spočítal jsem přesnou spotřebu a je 7.7 litru.Auto jezdí 80 procent kratší trasy a město, zbytek mimo.V 5tis byla spotřeba 8.5 litru. Musím přidat, že v zimě využívané stále nezávislé topení. Co se týče výkonu, přijde mi opravdu 110kW v pohodě ani málo, ani moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal1939 Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Měl někdo nějaký závažný problém na tomto motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanielB Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Dobrý den, Mám tento motor, momentálně s nájezdem 30 000 km. Auto jsem zakoupil při 8000 najetých km. na jaře a téměř po 14 dnech auto začalo vydávat od motoru divný vibrační zvuk(podobný zvuku motoru když se podtáčí), zvuk začíná vždy cca po 10 minutách jízdy a nastupuje při cca 1700 otáčkách. Nemá někdo zkušenost s podobným problémem? Nikde ani zmínka o podobném problému u Superbu 3. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Špatný napínák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanielB Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 před 2 hodinami, ferda25 napsal: Špatný napínák. Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cheliios Vloženo 8. leden 2018 Sdílet Vloženo 8. leden 2018 V 11/24/2017 na 12:31, DanielB napsal: Díky za odpověď. Můžu se zeptat jestli to byla ta závada??? Mám taky s3 nájezd 40tis teďka a právě se mě něco podobného taky děje při pomalé jízdě po městě.... děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aerosa Vloženo 11. Březen 2018 Sdílet Vloženo 11. Březen 2018 (editace) Jakou máte s tímto motorem "standardní" teplotu oleje? Ja mám při běžném ježdění ( max do 130km/hod) teplotu stabilně 110-116°C. Přijde mi to poměrně dost. Voda se drží na železných 90°C. Nejvíce jsem měl v Alpách, kdy jsem měl při výjezdu svižnější jízdou na Grossglockner 124°C. Díky za info. Editováno: 11. Březen 2018, autor: Aerosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 12. Březen 2018 Sdílet Vloženo 12. Březen 2018 Dialnica 130 dle GPS okolo 110-115 stupnov, cize uplne rovnako. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 2. Květen 2018 Sdílet Vloženo 2. Květen 2018 taky tak, dalnice 115+ , pri vyssich rychlostech dotaz - kde je presne na tomto motoru olejovy filtr? jdu na vymenu a chci to pak zkontrolovat zda v tom miste vubec neco delali ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 3. Červen 2018 Sdílet Vloženo 3. Červen 2018 Existují již nějaké přehledy "nemocí" motorů 110 kW, ideálně DFE / DFEA ? Myslím tím některé provalené problémy jiných motorů, jako např. 103kW/BMM apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bady555 Vloženo 12. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2018 kolko tento motor 110kw dsg toci pri 140 km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihaal Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 (editace) Vyměnil jsem Superb Combi Style 2,0 TDI 110kW 4x4 manuál z 12/2015 za nový identický model, jen splňující emisní normu 6d-temp. Krom toho, že je motor tišší (zřejmě jen lepší odhlučnění), motor na volnoběh točí 750 místo dřívejších 900-950 otáček, více žere (o 1-1,5 litru) a saze vypaloval poprvé už po 100km... Máte někdo stejné zkušenosti? Editováno: 10. Prosinec 2018, autor: mihaal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAV1 Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 Přiznám se, že nevím, jakou mám emisní normu (míněno EUR6 ?), auto vyrobeno 5/2018, ale oproti předešlé O3 EUR6 se stejným motorem bez močoviny filtr vypaluje častěji. Spotřeba je oproti Octavii o ca 0,5l výše, ale taky +300kg. Pořád ale auto není zajeté. Mám ale pocit - musím ještě ověřit na více km, že žere daleko více při teplotě pod 0°C. To se mi spotřeba liší až o 1 až1,5L oproti letnímu provozu, nebo i plusovým teplotám na zimních kolech. Zatím to byl jen týden, tak uvidím později. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 11. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2018 Mam vyrobu 08/2016 a motor na volnobehu toci bezne 750ot, nicmene z casu na cas si zmysli, ze bude tocit zlahka nad 1000. Pri dalsej krizovatke zase spadne na 750 - zrejme dobijanie? Inak dlhodoba spotreba 5,5 - jazdim vacsinou dialnice a obchvaty (sem tam centrum ak obchvaty stoja). Vypalovanie DPF nesledujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 11. Prosinec 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2018 Zvýšení volnoběžných otáček jak říkáš "z času na čas" je právě to "vypalování" DPF filtru nikoliv dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 11. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2018 (editace) Ale nemalo by vypalovanie DPF prebiehat az pri zohriatom motore a kontinualne? Toto sa deje pri nezahriatom alebo len z lahka zahriatom (50-70°) a nepravidelne rastu a klesnu (2 krizovatky 750, 1 krizovatka zlahka nad 1000). Inak tie "bezne" volnobezne otacky, tie za chodu auta su bezne cca 900, az po zastaveni klesnu na 750. Editováno: 11. Prosinec 2018, autor: deto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAV1 Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Zvýšené otáčky jsou i u neohřátého motoru při nízkých teplotách. Tak jsem to měl u O2 2,0CR, O3 2,0CR i S3 2,0CR. Pokud samozřejmě dochází k vypalování, otáčky zvýšené jsou též. U S3 jsem několikrát zažil, že vypalování probíhalo i při ne zcela zahřátém motoru. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci47 Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Ja mám za 3 mesiace najazdených 6500km a vypaľovanie PDF som si ešte nevšimol :D Možno je to tým, že jazdím väčšinou diaľnice na tempomate, takže nesledujem otáčky ale okolie a miesto motora počúvam hudbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skleny29 Vloženo 21. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2018 Zdravim, mám S3 a najeto 48 tisic.. kupoval jsem ho letos v létě a musím říct, že teď při nižších venkovních teplotách mi otáčky stoupají častěji, jak při nezahřátem motoru, tak i při zahřátém.. ve škodovce mi bylo řečeno, že při studeném motoru se tak děje proto, že se musí dříve ohřát kvůli topení, atd. a jinak že čistí DPF, ale teď v zimním období se mi zdá, že to čistí častěji, než v letních měsících.. tak nevím no.., možná to tak má být, možná ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aerosa Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 Jakou jste pozorovali nejvyssi teplotu oleje? Ja mel v lete 136 stupnu, coz uz mi prijde dost. Zadne upozorneni na teplotu se nekonalo, takze to je asi normalni. Voda drzela 90 stupnu. Menim olej po 15 000km, tak snad to na motor nemelo vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 (editace) 136 uz je hodne, ja jsem mel max 124 pri max dlouhodobem zatizeni, tj jizda 180 kmh a vic nekolik hodin v kuse a v manualu pisou 114 jako bezne maximum Editováno: 4. leden 2019, autor: whokerz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci47 Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 Pri plne naloženom aute a dlhodobej rýchlosti cca 140km/h mám teplotu v rozmedzí od 110-120 stupňov, mám však len 7500km a pôvodný olej. Čoskoro plánujem výmenu oleja, tak som zvedavý či sa teplota zmení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 V 29. 12. 2018 na 20:19, Aerosa napsal: Jakou jste pozorovali nejvyssi teplotu oleje? Ja mel v lete 136 stupnu, coz uz mi prijde dost. Zadne upozorneni na teplotu se nekonalo, takze to je asi normalni. Voda drzela 90 stupnu. Menim olej po 15 000km, tak snad to na motor nemelo vliv. před 4 hodinami, whokerz napsal: 136 uz je hodne, ja jsem mel max 124 pri max dlouhodobem zatizeni, tj jizda 180 kmh a vic nekolik hodin v kuse a v manualu pisou 114 jako bezne maximum Teplota oleje Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu. Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 (editace) já pokud bych měl dodržet těch 110 stupňů asi nikam nedojel. Překročím to i při běžné jízdě ve městě. Mimo město to i při jen lehce svižnější jízdě leze hned přes 120. Nezáleží taky na oleji? Dávají mi tam 0w 30 Shell 507 00. Editováno: 5. leden 2019, autor: PetrKV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.