Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

diky moc za rychlu odpoved

  • 2 týdny později...

Jestliže máte někdo objednanou Fabii s motorem 1.2 TSI (zřejmě bez rozdílu výkonu), tak podle informace, kterou jsem dnes dostal, je aktuálně nedostatek těchto motorů a dadací lhůta objednaných vozů se kvůli tomu bude natahovat.

Jen 81kw,66kw jsou v pohodě.

Odesláno z mého SM-A500FU pomocí Tapatalk

Tak to jsem si objednal tu "špatnou" výkonovou verzi. Jak moc trvalé tyhle výpadky dodávek bývají?

Už mě to začíná nebavit, když to mám říct slušně... Asi to zruším a ať si to nechaj! Jako nehodlám na to auto čekat dýl než 5 měsíců...! :-(

není motorárna někde poblíž?

Kdesi na internetu Škoda zmiňovala, že blok motoru a další velké části se vyrábí přímo ve Škodovce (asi v MB) a nepředpokládám, že by se pak tyto velké části někam převážely.

Já když vidím motor 1.2 tsi 63kw,tak by je klidně mohla převážet Česká pošta..

pozri sa na 1.0mpi    :)  

Minuly tyden jsem objednaval Monte Carlo,... a i timto tydnem se propadla doba vyroby neboli cekaci doba na 81 verzi udajne o cc 6 - 8 tydnu vice..... Duvod neznamy, je ale jasne ze do vyroby auta se mi promitne i celozadni dovolena,.. ale co uz, nenadelam nic a az budu mit Cislo komice, zkusim protlacit na rychlejsi vyrobu, uvidime ;)

No tak to je "výborná" zpráva. V uších mi zní prodejcovo "nebojte, před celozávodní dovolenou to rozhodně bude"

Už se to tu v minulosti trochu probíhalo, ale bez nějakého závěru, takže se zeptám: Řešil někdo v poslední době s prodejcem nějakou kompenzaci (a nemusí se hned jednat o finanční slevu) při prodlení na dodání? Je mi jasné, že ŠA nic negarantuje a bla bla bla, ale v mém konkrétním případě to vypadá o prodloužení čekací doby o 100% oproti původně deklarované době, prodejce po tu dobu drží mou nezanedbatelnou zálohu, s časem padá i cena mého stávajícího vozidla, které budu prodávat v návaznosti na dodání vozidla nového atd. Nezajímají mě nějaké štěky, a tak prosím o informaci jen od lidí, kteří něco takového řešili v poslední době. Díky.

Upraveno od Hruzič

Tak jsem se dnes od prodejce dozvěděl, že je konečně zaplánovaná výroba fix na KT22 :-D Tak asi budu jeden z prvních MR2017 včetně ACC a parkovací kamery. Objednáno KT6 takže 14 týdnů od objednávky k výrobě... Snad aspoň dodání proběhne co nejrychleji!

Dnes nám během zkušební jízdy s Rapidem a Fabií prodejce tvrdil, že dodací lhůta na 81 kw aktuálně je 14-17 týdnů.

Když jsem objednával, byly to údajně max. 3 měsíce. Je fakt, že jsem i něco dohazoval a pak se to přehouplo do MR2017, tak i novinky...

No tak to je "výborná" zpráva. V uších mi zní prodejcovo "nebojte, před celozávodní dovolenou to rozhodně bude"

Už se to tu v minulosti trochu probíhalo, ale bez nějakého závěru, takže se zeptám: Řešil někdo v poslední době s prodejcem nějakou kompenzaci (a nemusí se hned jednat o finanční slevu) při prodlení na dodání? Je mi jasné, že ŠA nic negarantuje a bla bla bla, ale v mém konkrétním případě to vypadá o prodloužení čekací doby o 100% oproti původně deklarované době, prodejce po tu dobu drží mou nezanedbatelnou zálohu, s časem padá i cena mého stávajícího vozidla, které budu prodávat v návaznosti na dodání vozidla nového atd. Nezajímají mě nějaké štěky, a tak prosím o informaci jen od lidí, kteří něco takového řešili v poslední době. Díky.

Podívej se v první řadě do kupní smlouvy. To ti udá směr a šance... Já tam měl dobu dodání a když jsem pak četl podrobné podmínky,byla tam vsuvka o tom, že dodací lhůta se může protáhnout o xx týdnu oproti dohodnuté a v takovém případě to bylo bez kompenzace. Ve finále tam tak u me mohla být ta lhůta tuším skoro dvojnásobná...

Klauzuli, která by hovořila o možnosti prodloužit dodací lhůtu (která je v objednávce stanovená), v objednávce nemám. Každopádně, nemyslel jsem hned na řekněme právní vymáhání nějaké kompenzace, ale spíš mi šlo o ten obchodní přístup, tedy "vážíme si vás jako zákazníka, je nám líto, že jsme nedokázali dodat vůz v avizované lhůtě a na oplátku vám zdarma dáme..." (zástěrky, první servis zdarma, nějaké příslušenství atp.). Zajímá mě zkušenost lidí, kteří se s něčím podobným nedávno vypořadávali. Jo a asi by bylo dobré říct, že mám objednáno na Jarově, takže těžko říct, jestli je v takové situaci velký dealer pro mě výhoda nebo nevýhoda, tedy jestli jsou tak velcí, že jim je zákazník u zadku a nebo je pro ně naopak nějaká kompenzace jako kapka v moři a než aby se s někým dohadovali, dají držhubné.

Velký dealer žije z jiných ryb ne z klasických lidi.. Každopádně dealer pokud zná číslo komise, má možnost s tím pracovat, ovšem pořád je tam element lidskosti, a ten u velkých dealerů je jiný. Každopádně kompenzaci opravdu nečekej. Může přijít ale spíše ne. Na prodloužení dodací lhůty má vliv asi milion elementů a tím pádem pokud nemáš přesný datum ve smlouvě, která nemá doplněk někde v obchodních podmínkách tak bohužel...

Odesláno z mého SM-A500FU pomocí Tapatalk

No právě, ve smlouvě (resp. v objednávce) mám dodání do konkrétního data a žádná vylučující podmínka tam není. Samozřejmě si to nemaluji tak, že si ze mě dealer sedne na řiť, ale zajímá mě, jak standardně taková situace, jako je pozdní dodání objednané věci za takřka 400 tisíc, probíha. Kupuji nové auto poprvé a vycházím z běžných obchodních vztahů, kde se dvě smluvní strany na něčem domluví a k něčemu zavážou a když jedna nebo druhá strana neplní vůbec nebo včas, tak se to řeší.

Myslím si, že tak max. můžeš odstoupit od smlouvy a to je tak všechno... Buď to auto chceš nebo si ho můžeš objednat jinde a třeba i jinou značku a budeš zase čekat a doufat...

Upraveno od Jara-i

Kluci klííd. Léta na foru čtu ty články nedočkavců, znám ten pocit, ale roky je to furt nemlich stejný, prodejci jako tlačí do výroby a kulový .... a neberu nikomu iluze.

Uprimne,... u Jarova bych nejake kompenzace rozhodne necekal,.. ale uvidis, treba prekvapi ;)

Auto Jarov nevim, ale hlavne nechod do NH Caru. Pro me to byla skutecne studena sprcha, protoze od "svych" prodejcu jsem byl zvykly na servis z jine galaxie.

Ja objednával u Auto Jarov... 12.2. odhad dodání byl 31.5. Pak se to posunulo na KT25... Tzn. 19 týdnů... Ještě jsem stihnul doobjednat novinky z MR2017 a teď mám termín výroby na KT22. Takže jako urychlení výroby nula, ale aspoň jsem stihl objednat ACC a kameru :-) Takže auto dostanu tipuji tak 17-18 týdnů od objednání...

ja som sa bol dnes spytat predajcu, ci mi to nahodou neposunuli z KT25  na skorsi termin ako tebe...ale neposunuli

Tak nakonec se mi podařilo zjistit, že se moje auto bude vyrábět v KT23 (objednáno KT16). Prodejce původně prezentoval dobu výroby 8 až 10 týdnů od objednání, nicméně následně se mi podařilo zjistit, že vůz je zaplánován do výroby až na polovinu července, tedy KT 28-29 (bohužel to mi prodejce úmyslně nebo neúmyslně zatajil a tvrdil, že termín výroby ještě není možné zjistit). Takže pokud se nic nepokazí, do prázdnin to bude.

O zimním obutí je dávno rozhodnuto. Mám skvělou zkušenost s TS850 a vítězná sestava se nemění, takže zůstanu u Continentalu. Spíš se obavám, co za kvalitní letní pneu bude na autě z výroby.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.