Pawouk Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Test vzduchových filtrů pro FII 1.2 HTP.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 a furt lidi to knko kupují :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Jj,někomu to prostě nevysvětlíš.Knko je k ničemu,jen si hoši ničíte motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Velmi pekny clanek. Prekvapuje me, ze nejvic curbesu propousti fungl nova vlozka. Pokud to dobre chapu, tak ucpana vlozka po 60tis km je pro motor mensi zlo nez menit filtr kazdou nedeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 No, vyzerá to tak, že K&N nedopadlo najlepšie, ale dovolím si pripomenúť, že hneď od začiatku som mal taký pocit, ako keby celý článok bol o tom, aký je K&N shit, a teraz im to dobre natrieme. Ďalej si treba uvedomiť, že síce percentuálne prepustili lacné filtre a to K&N pomerne viac prachu, ale stále dosť málo. Samozrejme pre žiaden motor nie je prach dobrý, ale nevidel by som to tak čierno ako to v tom teste píšu. A hlavne si treba uvedomiť aj to, že motor má ďalší filter, a to olejový. Keď sa do motora dostane nejaká špina, stačí aby sa dostala do olejového okruhu a ďalší filter sa o to postará. Samozrejme za predpokladu, že olej a olejový filter sa menia častejšie ako raz za 60 tisíc.P.s.: Bavlnené filtre si asi málokto kúpi do HTP, tam zmysel naozaj nemajú, ale pri preplňovaných motoroch môžu jemne zvýšiť výkon. Samozrejme za predpokladu, že sacie potrubie má dostatočný priemer aby ním prešlo čo najviac vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 Moje škrtící klapka po 43 400 km a 6 letech. Filtr měním každé dva roky, od poslední výměny 12 000 km. Originální díl Škoda. Motor je sice 1.6, ale zase by měl mít větší spotřebu vzduchu. Trocha smetí je tam vidět, tak jsem k hadici od vysavače přidělal kousek zahradní hadice a i tady trochu povysával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 e1,nikdo ti nic nandavat nebude,je to tvoje auto a tvoje volba.Měl jsem Knko v motorce a po tom,co jsem si všiml lehkého prachového povlaku na šoupátkách jsem ho vypakoval.Nezapomeň,že nasátý vzduch jde přes turbo a kolem sacích ventilů,tedy že může víc opotřebovávat i vodítka a lopatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 To že nová vložka propouští nejvíc nečistot mě taky zarazilo, ale dává to smysl. Jinak ke kritice filtru Champion na těsnost mohu napsat, že jsem ho letos dával u své 1,4 poprvé a moc tam nepasoval - měl sice navíc nějakou výztuž, což se mi líbilo, ale byl o něco větší a musel jsem ho do boxu více smáčknout. Tím se mohl i někde shrnout a začít propouštět, asi ho brzy vyměním. Před tím jsem měl Filtron a vešel se tam podstatně lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 30. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2015 Jen bych rád zmínil (i když pro mnohé zde to třeba není žádná novinka :-)) - vzduchový filtr jsem měnil nedávno, koupil jsem originál Škoda. A na filtru jako takovém je napsáno MANN. Což by nakonec i odpovídalo, když kouknu na minimální rozdíly hodnot v testu mezi originálem a Mannem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 1. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2015 Nevím jak v Mannu, ale u nás platí, že díly dodávané přímo do automobilek jsou vybírány s větší pečlivostí, než díly dodávané do prodejní sítě. Výrobní proces je sice úplně stejný, jedná se spíše o kosmetické vady. Ale přesto. Záleží, jaký je cenový rozdíl mezi filtrem Mann ze Škodovky a Mann z prodejní sítě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 To, že "originálne" filtre pre VAG vyrába MANN je verejne známe tajomstvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Verejne známe v čom ? ani jeden z najbežnejších vzducháčov MANN nerobí : Najpoužívanejší 1K0129620D OCTII, SII ,YETI ... je polský Filtron , 6R0129620A - Fabia , Rapid , Roomster - CR , TSI , a kopa iného je Made in Tunisia , tuším UFI ... Mann som videl v 1K0129620 , 6Y0129620 , 6Q0129620 , bude toho viac ale tie nejpoužívanejšie Mann nie sú ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Celá léta kupuji jen origo Škoda filtry. Jen jednou jsem koupil kabinový filtr od UFI v normální obchodě. Ten filtr byl na jedné straně asi o tři až čtyři milimetry větší než origo. Takže od té doby opět jen Originální díly Škoda a nikdy nic jiného!! Těch pár korun navíc mě nezabije. Toď můj názor, ale každý to máme trochu jinak. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Naprosto souhlasím, taky dávám jen origo filtry, těch pár kaček mě nezrujnuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 Ja som dával originálne aj MANN, a žiaden rozdiel som v nich nevidel, takže kupujem vždy podľa ceny. Pri motore TSI bolo niekoľko inovácii olejového filtra a MANN tieto zmeny vždy okamžite kopíroval novým číslom filtra aj u nich, a pri poslednej zmene sa zmenila aj farba filtra, a farba sa rovnako zmenila aj u MANNu. To asi nebude zhoda náhod. Ale samozrejme je možné, že pre iné motorizácie vyrába filtre niekto iný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 A co takhle v půlce doporučený životnosti filtru ho vyfoukat tlakovým vzduchem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2016 S foukáním a hlavně tlakovým vzduchem bych byl opatrný. Aby tlak a ostrý proud vzduchu nepoškodil filtrační materiál. Já filtr občas vyklepu a z dálky vyfoukám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 24. Červen 2017 Sdílet Vloženo 24. Červen 2017 Kurňa, to jsem si ten článek přečetl fakt v pravou chvíli, zrovna jsem tam dal Filtron. A stálo mě to hromadu nervů, zapadl mi šroubovák do toho "žlábku" v karoserii pod filtrem...neví někdo co s tím? Asi jedině magnetem vytáhnout...A Filtrona abych brzy vytáhl taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.