Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Velmi pekny clanek. Prekvapuje me, ze nejvic curbesu propousti fungl nova vlozka. Pokud to dobre chapu, tak ucpana vlozka po 60tis km je pro motor mensi zlo nez menit filtr kazdou nedeli.

Vloženo

No, vyzerá to tak, že K&N nedopadlo najlepšie, ale dovolím si pripomenúť, že hneď od začiatku som mal taký pocit, ako keby celý článok bol o tom, aký je K&N shit, a teraz im to dobre natrieme. Ďalej si treba uvedomiť, že síce percentuálne prepustili lacné filtre a to K&N pomerne viac prachu, ale stále dosť málo. Samozrejme pre žiaden motor nie je prach dobrý, ale nevidel by som to tak čierno ako to v tom teste píšu. A hlavne si treba uvedomiť aj to, že motor má ďalší filter, a to olejový. Keď sa do motora dostane nejaká špina, stačí aby sa dostala do olejového okruhu a ďalší filter sa o to postará. Samozrejme za predpokladu, že olej a olejový filter sa menia častejšie ako raz za 60 tisíc.

P.s.: Bavlnené filtre si asi málokto kúpi do HTP, tam zmysel naozaj nemajú, ale pri preplňovaných motoroch môžu jemne zvýšiť výkon. Samozrejme za predpokladu, že sacie potrubie má dostatočný priemer aby ním prešlo čo najviac vzduchu.

Vloženo

Moje škrtící klapka po 43 400 km a 6 letech. Filtr měním každé dva roky, od poslední výměny 12 000 km. Originální díl Škoda. Motor je sice 1.6, ale zase by měl mít větší spotřebu vzduchu. Trocha smetí je tam vidět, tak jsem k hadici od vysavače přidělal kousek zahradní hadice a i tady trochu povysával.

post-34246-0-25765200-1438195554_thumb.j

Vloženo

e1,nikdo ti nic nandavat nebude,je to tvoje auto a tvoje volba.Měl jsem Knko v motorce a po tom,co jsem si všiml lehkého prachového povlaku na šoupátkách jsem ho vypakoval.Nezapomeň,že nasátý vzduch jde přes turbo a kolem sacích ventilů,tedy že může víc opotřebovávat i vodítka a lopatky.

Vloženo

To že nová vložka propouští nejvíc nečistot mě taky zarazilo, ale dává to smysl. Jinak ke kritice filtru Champion na těsnost mohu napsat, že jsem ho letos dával u své 1,4 poprvé  a moc tam nepasoval - měl sice navíc nějakou výztuž, což se mi líbilo,  ale byl o něco větší a musel jsem ho do boxu více smáčknout. Tím se mohl i někde shrnout a začít propouštět, asi ho brzy vyměním. Před tím jsem měl Filtron a vešel se tam podstatně lépe.

Vloženo

Jen bych rád zmínil (i když pro mnohé zde to třeba není žádná novinka :-)) - vzduchový filtr jsem měnil nedávno, koupil jsem originál Škoda. A na filtru jako takovém je napsáno MANN. Což by nakonec i odpovídalo, když kouknu na minimální rozdíly hodnot v testu mezi originálem a Mannem.

Vloženo

Nevím jak v Mannu, ale u nás platí, že díly dodávané přímo do automobilek jsou vybírány s větší pečlivostí, než díly dodávané do prodejní sítě. Výrobní proces je sice úplně stejný, jedná se spíše o kosmetické vady. Ale přesto.

Záleží, jaký je cenový rozdíl mezi filtrem Mann ze Škodovky a Mann z prodejní sítě.

Vloženo

Verejne známe v čom ? ani jeden z najbežnejších vzducháčov MANN nerobí : Najpoužívanejší 1K0129620D OCTII, SII ,YETI ... je polský Filtron , 6R0129620A - Fabia , Rapid , Roomster - CR , TSI , a kopa iného je Made in Tunisia , tuším UFI ... 

 

Mann som videl v 1K0129620 , 6Y0129620 , 6Q0129620 , bude toho viac ale tie nejpoužívanejšie Mann nie sú ... 

Vloženo

  Celá léta kupuji jen origo Škoda filtry. Jen jednou jsem koupil kabinový filtr od UFI v normální obchodě. Ten filtr byl na jedné straně asi o tři až čtyři milimetry větší než origo. Takže od té doby opět jen Originální díly Škoda a nikdy nic jiného!! Těch pár korun navíc mě nezabije.

  Toď můj názor, ale každý to máme trochu jinak.

Vloženo

Ja som dával originálne aj MANN, a žiaden rozdiel som v nich nevidel, takže kupujem vždy podľa ceny. Pri motore TSI bolo niekoľko inovácii olejového filtra a MANN tieto zmeny vždy okamžite kopíroval novým číslom filtra aj u nich, a pri poslednej zmene sa zmenila aj farba filtra, a farba sa rovnako zmenila aj u MANNu. To asi nebude zhoda náhod. Ale samozrejme je možné, že pre iné motorizácie vyrába filtre niekto iný.

  • o 1 rok později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Kurňa, to jsem si ten článek přečetl fakt v pravou chvíli, zrovna jsem tam dal Filtron. A stálo mě to hromadu nervů, zapadl mi šroubovák do toho "žlábku" v karoserii pod filtrem...neví někdo co s tím? Asi jedině magnetem vytáhnout...A Filtrona abych brzy vytáhl taky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...