Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 3. 10. 2018 na 21:13, Pajapaja25 napsal:

Chystám se chipnout svůj Superb 140kw LK 4x4

Těch 190 k je ok, ale stejně bych to rád trochu oživil.. :-)

Takže jsem projel net a vypadly (ve smyslu, že jsem projel co nabízí, reference. diskuze..) mi 3 firmy. Respektive 2. U té třetí jsem dříve už chipoval Oktávku a byl spokojený. Tak ji přidávám do možností.

1) http://www.cimbu.cz/

2) https://www.mereni-vykonu.cz/

3) http://www.tdichip.cz/

 

Moje závěry.

1) Cimbu: tak nějak důvěryhodnost a dobré recenze.

2) Mereni-vykonu: líbí se mi moc ta verze + 25% výkon i krouťák.

3) Tdichip: byl jsem s nimi spokojen, ale na tento motor nenabízí tak velké navýšení jako merenivykonu.

 

Njn taky mám strach o motor :-) Ale tak nějak si říkám, že se "poserou" i motory bez chipu. A tím, že jsem měl už 2 auta chipnuté a nikdy žádný problém, tak bych šel rád do co nejvyššího výkonu. Proto bych šel s chutí do těch +25% u mereni-vykonu. 

 

Máte někdo zkušenost?

 

Případně jinou variantu?

 

 

Ja mam na 307 zvednuty vykon o 22%. S autem jsem ujel 130 000km a v poho. Take chci chipnout SIII 140 kw. Protoze od spodu je to uplne liny. S peugeotem na 6 slapnu a jedu.Se SIII musim podradit az na 4. A to ma o 18 kw vic.

 

Vloženo
V 12. 3. 2020 na 21:16, AdoksS napsal:

Dneska jsem si udělal výlet za Petrem z Motorpower a nechal jsem poladit svůj S3 140 Kw TDI, 6q manuál.

Tovární hodnoty byly 184 PS a 389 Nm po chipu 226 Ps a 460 Nm.

Cestu domů jsem si užíval, protože auto citelně ožilo.

Ještě jednou díky Petře i za fajn pokec :-)

Ahoj.Je znat rozdil zatahu od spodu ? Myslim tim treba od 1400 ot./min. A co spotreba ? Take o tom premyslim. Dik za info.

Vloženo

Zátah je lepší v celém rozsahu otáček, dokonce i točí do vyšších maximálních otáček než před chipem. Od spodu je to hbytější a po 3000 je to sakra znát, jak to ožívá.

Hlavně to pořád jede, odpadla ta trapná prodleva po rychlém přeřadění a sešlápnutí plynu. Přirovnal bych to tak, že to auto jede tak lehčeji. Je to fakt návykové :-).

A spotřeba za předpokladu, že to lechtáš je menší tak o 0,8 až 0,9 litru. Před tím se tomu i při lechtání moc s nízkou spotřebou nevedlo.

Na druhou stranu, když tomu nakládáš, tak to nebere o moc víc, jak před chipem.

Jenže pomalu s tím jezdí akorát má žena, já to vydržím jen chvilku a pak si užívám ty koníky :-). Proto jsem to chipoval, pro radost a ne na spotřebu. Nelituju, příště bych do toho šel znova. Ba naopak si říkám, proč jsem to neudělal dřív.

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

já mám osobní zkušenosti s firmou Quantum Chiptuning, na svém 2.0 TDI 110kw jsem si nechal udělat variantu Optimal chip + 26 kW 

Oceňuji to, že ti výkon auta změří před realizací a poté po realizaci, takže na grafu vidíš co a jak. Nárůst výkonu v podobě 26 kW je znát, zejména chod motoru.

Ale snažím se jezdit předpisově a poslední dobou člověk zlenivěl, takže bych se dnes spokojil i s těmi 110 kW :-)

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak jsem se nakonec rozhodl a zřejmě jsem dobře udělal. Škoda, že ne dříve. Výkon ze 111 na 129kW a kroutící moment z 351 na 432 Nm. Těch 351 v základu oproti deklarovaným 320 mě velmi potěšilo, to auto bylo od počátku příjemně živé, ale i tak znatelně ožilo

SCN_0159 - kopie.jpg

Editováno: , autor: signoflife
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Kolko teda Nm DQ250 v pohohe dlhodobo znesie? Urcite tam asi nejaka rezerva je, ale asi nie taka velka ked pri 140kw veziach so 400Nm bol vykon na nizsich prevodovych stupnoch znizeny prave koli tejto prevodovke..... Zvazujem tiez cip, takze kazde info pomoze....

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravím. Mám 2.0 140kw manuál. Nechal jsem si to přehrát u MOTORPOWER. Naprostá spokojenost. Chipovani proběhlo ve 110tis a teď mám 165tis. Bez jediného problému. Po úpravě mám 170kw a 476Nm. V ceně bylo jakékoliv kódování na ŘJ. Mě dělal vypnutí start-stop, rozsviceni zadních světel k denimu svícení, uvolnění autohold při prvním záběru spojky. Takže to ani necítíte při rozjezdu ze povolila ta brzda a při zatažení ruční brzdy jdou úplně zhasnout všechna světla. 
Zadne brutálně turbo efekt ve 2tis/min - ale silný zátah. max Nm někde 2700 a táhne to jak atmosféra. Až někam 4500-4600 ot. 
na okrese 3,4,5 moc velká paráda. Téměř jak benzin. Když jedu fakt na debila brzda plyn akcelerace 70-160 okresky tak max 8,5l/100

po ČR jezdím 6,0-6,3

holandsko 4,6-4,8

Švýcarsko 5,0-5,5

DE06D745-5143-4CFD-8984-E36EA5F9874D.jpeg

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 2
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdarec, chtěl bych se zeptat jak je to se zápisem do TP při chiptuningu?

Koupil jsem S3 combi, r.v. 12/2015, 2.0 TDi, 110Kw, 4x4 manuál. Najeto 110k

Chtěl bych to oživit, je to líné zvlášť když někoho vezete.

Tady ve vláknu jsem se to nedočetl

Díky

 

Vloženo (editace)

V autě radši sr..ku , ale se zápisem, hodně štěstí. Pokud budeš auto prodávat, tak 90 % kupujících chce stejně origo sw. Sám bych si auto, takto ocejchované nekoupil.

Editováno: , autor: motorpower
Vloženo

Hoši, děkuji za srdcervoucí rady a poznatky, ale na to jsem se neptal.

Zbytečně tady zahlcujete vlákno informacemi nikomu nic neříkající.

přiště jen k otázce a toto si nechte na doma nebo mi to pošlete do SZ.

Prosím admina o promazání 

👍

 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...