Přejít na obsah

odpojená váha vzduchu kvůli tuningu a chipu?


hasanek

Doporučené příspěvky

Měl bych jeden dotaz, koupil jsem jeté RS 2.0tfsi s velkými tuning úpravami u firmy BB německo a BH motors slovensko bohužel jsem to nekupoval od původního majitele ale již od překupníka z bazaru, který mi při prodeji tvrdil, že kvůli těm tuning úpravám a chipu musí být odpojena váha vzduchu, že jinak když se zapojí hazí to nějakou chybu motoru na přístrojovce, ukázal mi to a před prodejem mi tu chybu smazal a říkal, že to nemá být zapojeno, z čehož jsem byl trochu rozpačitý, chci se tedy zeptat zda-li je něco takového možné nebo mě pouze oklamal a je tam třeba váha vzduchu v háji, osobně se mi to moc nezdá proč by měla být kvůli chipu a tuning úpravám odpojena v takovém případě dle mého úsudku jede vzduch na nějakou nouzovou hodnotu řídící jednotky a motor tak možná nemá plný výkon. Mohl by se k tomuto vyjádřit někdo znalý této problematiky?

 

Děkuji moc za vaše názory.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak původní majitel vozu mi sdělil že váha musí být zapojena i s tuning úpravami, že ji tak měl bez problémů, že musí být na autě nějaký problém. Tak ve škodě se mi na to během výměny rozvodů dívali jelikož se jim to také nezdálo a zjistili že jakmile se zapojí váha vzduchu auto sice nehodí žádnou chybu na diagnostice ani na přístrojové desce ale při přeřazování rychlostí jak se pustí plyn spadnou otáčky pod minimum na nějakých 400 a motor se vypíná. Po odpojení váhy vzduchu toto nedělá a auto jede opět normálně nevím zda-li normálně nebo pouze v nouzovém režimu váhy tedy nižší výkon. Měl někdo podobný problém případně neví někdo na co se zaměřit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo mi řečeno ve škodě, že chybu to nehlásí žádnou ani při zapojené váze ani při odpojené, sám to nemám jak a kde posoudit či něco změřit jen mohu vyzkoušet zapojit váhu a projet to jak se to opravdu chová já zatím celou dobu jezdil s odpojenou, ve škodě říkali že při zapojené jakmile se drží plyn je to v poho ale když se pustí při přeřazení padaj otáčky a lítá to na kritické hodnoty že se to někdy zvedne zpátky a někdy to zdechne, od původního majitele sem se dozvěděl, že auto mělo někdy ve 150 000 závadu že za jízdy vypínal motor a nikdo si s tím neuměl poradit až někde na slovensku mu toto vyřešily, tak mám pocit že se to opakuje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A auto na volnobeh zakopava? A chybu to hlasi jakou?

Dnes jsem se od Slováku dozvěděl co to měli naposled v rukách, že je to překopaný na S3ku s S3kovým turbem upraveným softem a intercoolerem hadicema od toho všeho a kde čím a mimo to mi řekli, že ten problém souvisí nějak s blow off ventilem. Prý tam s tím problémem už byl naposled původní majitel ale nechtěl to už řešit a tak jezdil nějakou dobu s odpojenou váhou a pak to prodal. Napadá tě něco chipmann v souvyslosti s tím blow off?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak nejdřív původní majitel řekne, že musí být zapojená, že to měl tak taky a v servisu řeknou opak...to je vážně koupě roku a majiteli bych nevěřil ani nos mezi  očima.

Hlavně si dál sugeruj výhodnost koupě :D

 

Ještě můžeš zkusit použít váhu vzduchu z S3, když už máš vlastně tu S3 :D :D :D

Editováno: , autor: Dedek007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...