Publikováno Srpen 20, 201510 r Aky mate na to nazor? Neskodi to motoru? Da sa to nastavit tak aby po nastartovany bolo vypnute?
Srpen 20, 201510 r Muj nazor je ten ze to motoru rozhodne neprospiva .... je fakt ze baterie je silnejsi, starter je asi taky upreveny a k roztoceni motoru pomaha cosi jeste neco dalsiho, aby to nebylo tak moc namahano, ale kazdy start je pro motor zatez, co si budeme povidat.... nehlede na to, kolik to usetri paliva ????? nula nula prd takze podle me je to na hovno. Co se tyce trvaleho vypnuti, tak to udelat uz jde, par firem v ČR se tim zabyva a vim ze nekdo si to zde nechaval uz deaktivovat trvale
Srpen 21, 201510 r Urcite to dokaze vypnout Ferda. Ale osobne se toho nebojim. Vyrobci by byli uplne padli na hlavu, kdyby to pustili do vyroby a byli si vedomi problemu. Ne ze se nemuze neco objevit. Kolega to ma v A6 kolik - 5 let? A bez jedineho problemu. Ja cekam na TSIcko s odpojovanim valcu - a taky tomu verim. Kdo se boji, nesmi do lesa ))
Srpen 21, 201510 r Dobry den, mam sup3 manual, chci se zeptat, jestli se do deaktivovat automaticke chcipani motoru kdyz se podtoci? Nebo se to vypne zaroven pri vypnuti start stop? Protoze kdyz chci popojizdet na jednicku ci dvojku bez plynu tak i po hodne lehkem pousteni spojky auto chcipa. Motor 140kw 2.0tdi. Dekuji
Srpen 21, 201510 r Je tam vetsi riziko a hlavne namahani motoru tam kde nastartujes cca 100x tak tady ti to nastartuje treba 1000x a to si svoje rizika nese. Robschneider.jr ........... asi bych ti nedoporucoval delat prave toto, uz jen proto, ze auta dnes, nejsou auta ktera byli kdysi a u kterych to bezproblemu slo, zde je milion cidel, snimacu a vsechno si hlidaji naprogramovane ŘJ, tudiz treba uznaji nejakej riziko a motor sami chcipnou Je to ale jen moje domenka, ale myslim si ze nebudu daleko od pravdy
Srpen 23, 201510 r Da se to i vypnout namontovanim casoveho rele. Po nastartovani se system vypne, behem jizdy ho lze kdykoliv zase tlacitkem start-stop zapnout. Kdo by chtel kutit je to popsane v sekci Octavia 3 / elektrika.
Srpen 23, 201510 r Včera jsme jeli do Rakouska a na dálnici v kombinaci s adaptivním tempomatem to bylo jednoznačně užitečné. Nicméně musím říct, že mě to štve v jiné chvíli. Když přijedu ke křižovatce (třeba se stopkou), ihned se mi vypne motor. A přitom když nic nejede, tak chci hned odjet. Výsledkem je, že se motor vypne a ihned se spustí. Měl by tam být o něco delší interval.
Srpen 23, 201510 r Autor Ano není problém u mě vypnout. a ako sa to da, alebo kde by mi to vedeli urobit a ako to potom funguje?
Srpen 23, 201510 r Sluzebnik: .......... co je na tom uzitecneho ? chces rici ze si to palil po rakouske dalnici, najednou kolona, tak hnedka brzdeni, nasledne se kolona zastavila a motor tedy chcipnul ? ........ No nezlob se na me, ale to je snad to nejhorsi pro motor a jeste k tomu dalnice vavrorr: ............. Ferda25 ti to primo vypne, je to mistr pres diagnostiku a dalsi veci, takze nezbyva nez mu napsat zparvu a domluvit si s nim schuzku pokud se nepletu mel by byt ze Strakonic. Takze od tebe z SK asi trochu vylet, ale spojis aspon prijemne s uzitecnym
Srpen 23, 201510 r a ako sa to da, alebo kde by mi to vedeli urobit a ako to potom funguje? přes kabel, návodu je na to dost. V Bratislavě to umí třeba Igor.
Srpen 23, 201510 r Igor na konkurenčním fóru píše, že nedokázal vypnout Start/Stop na posledním modelovém roku. S mým postupem jsem nikdy problém neměl.
Srpen 31, 201510 r Včera jsme jeli do Rakouska a na dálnici v kombinaci s adaptivním tempomatem to bylo jednoznačně užitečné.icky Nicméně musím říct, že mě to štve v jiné chvíli. Když přijedu ke křižovatce (třeba se stopkou), ihned se mi vypne motor. A přitom když nic nejede, tak chci hned odjet. Výsledkem je, že se motor vypne a ihned se spustí. Měl by tam být o něco delší interval. TO: Služebník: Zdarec Tobě. Mám dojem, že včera jak jsem tak lehce pročítal manuální návod k Superbu lll, tak tam bylo něco psaný o tom, že závisí na intenzitě sešláplého brzdového pedálu na té křižovatce. Dobrzdit samozřejmě dle potřeby, ale že pak závisí na tom, zda Tě třeba drží AUTO-hold a na brzdě jsi jen zlehka (pak prakticky na brzdě vůbec nestojíš) a nemělo by Ti to vypnout motor i když je o aktivované ten systém: start-stop. Nebo jak sešlápneš natvrdo hodně pedál brzdy na té stopce, tak to automaticky vypne ten motor i když široko daleko nic nejede.
Září 3, 201510 r To: SUP 2016 Tak vyzkoušeno a opravdu se to dá obelstít citlivým sešlapováním brzdy. Ale nevím jestli budu mít tu trpělivost. Čas ukáže. Upraveno Září 3, 201510 r od Služebník
Září 4, 201510 r taky se to da obelstit pohnutim volantem, ano zablokuje se pri vypnuti ale pri vetsi namaze pohnout volant se auto znova nastartuje... Hlavne bacha nedojizdet na neutral bez spojky, autu se pak sekne na chvili volant kbuli start stop
Říjen 11, 20159 r Autor Sledujte „Preventivní servis automobilu - Turbodmychadlo“ v službe YouTube https://youtu.be/cxoUYutODJg
Říjen 11, 20159 r Jak to pak funguje? Po nastartování je standardně Start-Stop vypnutý (svítí kontrolní světlo v tlačítku), ale lze ho tlačítkem opět zapnout? Nebo tlačítko už nemá žádnou funkci? Je to spíše otázka na ferdu25. Byl by návod na adaptaci přes VAG nebo to je složitější?
Říjen 11, 20159 r ja sem ho vypnul narvalo, na co používat ten nesmysl, je to k ničemu jako ta trapná rekuperace. tlačítko mačkat jde, ale start/stop se ti nezapne nijak.
Říjen 12, 20159 r Ten link na to vlákno je tady: http://forum.skodahome.cz/topic/123529-%C5%A1tart-stop-syst%C3%A9m-vypnutie/ Čtení je to poučné, desítky názorů pro, desítky proti Start-Stop. Pochopil jsem, že jednoduše to přes VAG a adaptaci nejde vypnout (nebo už jde?). Umí to však Ferda, zřejmě jinak. Žádná udělátka s relátky a spojováním drátků nechci. Líbil by se mi inverzní systém: standadně vypnuto, pokud někdo chce, má možnosti si to tlačítkem zapnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.