Zimek Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 (editace) Zdarem mám problém, Fabia rv 2001 50kw 8ventil. 3 týdný z5 sem kontroloval olej byl tak v 1/3 mezi riskama a dnes mi to hodilo servis insp. olej tam nebyl a v nádržce s chladící kapalinou nebyla voda ale emulze. následne sem při vyplém motoru vytáhl měrku a zjistiil že olej nikde. merku sem zasunul nejspíš obráceně( jen sem ji otočil) a najednou tam cosi začlo drnčet. ihned sem vypl motor a zjistil že měrka je vysunutá, otočil sem měrku ještě ejdnou a motor běžel normálně. nemám tucha proč motory sou pro mě španělská vesnice. těsnění pod hlavou sem měnil cca před rokem při výměne hydroštelu. motor má nalétané 241000. díky za rady. Zim Editováno: 25. Srpen 2015, autor: Zimek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 pokud neni olej tam kde ma byt, ale je v nadobce na vodu, tak mas samozrejme znova foukle tesneni pod hlavou Je to klasicka zavada fabii, neda se holt nic delat,... jak to vypada pod olejovym vickem na viku ventilu ? je motor uvnitr cisty nebo tam je taky emulze ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zimek Vloženo 25. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 (editace) pod vičkem je tošku bordel ale jinak olej polotmavý bez známek vody, byl měněn před technickou tj 16.2. 2015. a jěště k tomu klepání na měrku, byla trochu vyhlá. je možnost že by klepala o olejové čerpadlo? po otočení neklepala vubec amotor jel v klidu. Editováno: 25. Srpen 2015, autor: Zimek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 muze to utikat tak ze to utika primo do spalovaciho prostoru, tudiz neni ani moznost aby se voda dostala do oleje ale zaroven olej muze tlakovat jen do vody, proto mas olej ve vode je to totiz i ta nejlepsi varianta, kdyby se ti dostala voda do oleje, muzes rovnou vyndat cely motor a komplet ho vycistit, olej totiz s chladici kapalinou reaguje a vznika z toho takove sedive mleko, proste hodne ridke, tim padem se zacpavaji mazaci kanaly a atd, muze po delsi dobe dojit i k zadreni motoru Je potreba proste vsechno nejlepe zjitit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zimek Vloženo 26. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 motor se nepřehřívá co sem pozoroval. mechanika mám na dovolené tak mám auto odstavené. zvuk má taktéž stejný nevim uvidím co se tím dá udělat. kolik práce zabere vyčistění motora? těsnení pod hlavu. at mě nejebne při placení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 pokud nemas jeste vodu v oleji, tak je to dobry, nemusis nic proplachovat, chce zjistit kudy to tedy tlakuje, jestli je to opravdu jen blbe udelane tesneni a nebo jestli nemas nekde praklou hlavu a tim padem se ztraci kapalina Vsechno je uz na mechanikovi, jak je dobrej a co najde, je mi jasny ze se bude hnedka zamerovat na tesneni pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.