Únor 14, 20178 r Máte někdo zkušenost se smradem z kilmy ?? Mám najeto ca 23000 a když přijdu do teplýho auta např po nákupu tak se po nastartování do kabiny dostane smrad a nevím jestli je to třeba už špatným filtrem a nebo třeba jestli se mi do auta nedostala nějaká myška a teď smrdí ta.
Únor 14, 20178 r Koukni na filtr. Je u spolujezdce "pod kastlíkem" odsuneš dvě packy a filtr vysuneš směrem dolů. Je bacha vypadne spousta bordela... A ktématu, po 35tis. nic nesmrdí. Upraveno Únor 14, 20178 r od Reesha
Leden 5, 20196 r Ahoj, je to normální stav když je pod nulou a je nastavený jen ventilátor viz obr. že jde vzduch jen z bočních ofuků a z ofuku před sklem? Z těch nad displejem nejde nic.
Leden 5, 20196 r V podstatě když auto topí, fučí mi okno, boky na palubce a nohy. když je teplo a jede klimatizace, fouká auto na okno, boky v palubní desce a ten střed nad rádiem (různě se to mění, ale toto je asi nejčastější "nastavení" po té co klimatizace dosáhne požadované teploty).
Leden 5, 20196 r ale ja myslím jen ventilátor, jinak když dám přímý ofuk na řidiče tak to jede i přes ty nad rádiem, tak mě zajímá estli je to normal stav
Leden 5, 20196 r Teď nevím co myslíš, já se bavím o klimatizaci nastavené na AUTO bez zásahu uživatele (nastavím jen požadovanou teplotu a nestarám se, pak fouká klimatizace tak jak jsem popisoval výše). To je v podstatě to co máš ty, klimatizace řídí směr sama, ty jí jen natvrdo nastavíš intenzitu foukání. Upraveno Leden 5, 20196 r od Martab
Leden 6, 20196 r Ano, ale směr foukání si i při tomto nastavení řídí auto samo. Tedy platí to co jsem psal. Pokud chceš aby to šlo i tím prostředním, musíš počkat až se úroků a bude tak 25°C a zapneš klimatizaci, nebo ručně přenastavíš směr foukání.
Leden 6, 20196 r "směr foukání" ty myslíš? To kam fouká vzduch, nastavuje se to těmi tlačítky pod displejem klimatizace (stejná funkce jaku u manuální ventilace, kde se otáčí ovladačem a auto fouká na sklo, nohy atd.). Nebo která dvě slova myslíš?
Listopad 13, 20195 r Rád by som sa spýtal , nakoľko nemám skúsenosti s takouto "modernou" klímou :D . Rano keď je chladno si nastavím teplotu napr. na 25 stupňov ( nemám to nastavené na auto) . Po čase , keď je už v aute teplo , teplotu znížim napr. na 22-23 stupňov a z fukarov ide zrazu len taký vlažný vzduch... Znizenie teploty Len o 2- 3 stupne ale je to citeľný rozdiel čo zrazu fúka z fukarov. Je to ok? V predchádzajúcom aute som si viac ako 23 stupňov v podstate nikdy nemusel dávať.
Listopad 13, 20195 r Tá teplota na climatronicu nie je teplota fúkajúceho vzduchu. Je to teplota, ktorá sa má v aute udržiavať. Ak znížiš z 25°C na 22°C, climatronic sa asi snaží čím skôr dosiahnuť tebou navolenú teplotu 22°C a teda musí tam poslať ten vlažnejší vzduch, aby bolo v interiéri o 3°C chladnejšie. Osobne nevidím dôvod na Climatronicu takto zbytočne krútiť kolečkom.. nastav si požadovanú teplotu 22°C, zapni Auto a nerieš. Že na začiatku nastavíš 25°C neznamená, že sa ti interiér zohreje skôr ako pri nastavenej teplote 22°C.
Listopad 13, 20195 r Přesně tak, nastavit 22 a už to kolečko většinu roku nebudeš potřebovat. Automatika se postará, že tam bude 22. To, že dáš při nastartování 25 nic moc nezmění, ale pak musí zas dochladit na 22.
Listopad 14, 20195 r Pročítal jsem diskuzi. Ale zeptám se po lopatě. Mam FIII Climatronic. Celoročně teplotu na 20, nastaveno AUTO. Když je venku 35 tak adekvétně zvyšuji teplotu kvůli zdraví. V lete zapinam A/C. V zimě A/C vypnuto (je zima). Manageruju to dobře ? Neměl bych mít i přes zimu zapnuté A/C a climatronici se šefuje sám kdy chladit a kdy topit ?
Listopad 14, 20195 r Já to mám v zimě zapnuté neustále. Automatika rozhodne, kdy topit / chladit a navíc odmlžuje okna.
Listopad 14, 20195 r Přesně tak, po většinu roku 22, při extrémech v létě navýšit úměrně venkovní teplotě, A/C ponechat stále zapnuto. IMHO není důvod A/C vypínat.
Listopad 14, 20195 r Tak kompresor neběží trvale na plný výkon, vliv na spotřebu nějaký bude, hlavně v létě. Ale to by byla stejně zapnutá. A jestli přes zimu udělá třeba max +0,5l/100km? Zas tak moc nenajezdím, abych tohle musel řešit.
Listopad 14, 20195 r Před hodinou, Kuchar7 napsal: ... IMHO není důvod A/C vypínat. A to bych zrovna netvrdil. Ano, za jízdy asi není třeba vypínat, ale osobně u všech aut vypínám AC tak 2km před dojezdem, auto se pomalu vyhřeje a když člověk vystupuje, není to takový teplotní šok jako z 22 do 35°C (pravda, já jezdím celoročně na 22 a výš s teplotou nejdu na dlouhých trasách).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.